Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

R-Line exterior cu ErgoActive interior, combinatia perfecta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil nu va merge aceasta combinatie. Te obliga R-line ext+interior. Adevarata dilema este scaunele de R-line vs ErgoActive . In caz ca plafonul negru, volan R-line nu conving suficient de mult :))

Pe configuratorul din Germania am vazut ca merge R-line interior fara cel exterior. Nu stiu daca si invers.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar la Highline, la Comfortline nu e disponibil R-Line Interior ceea ce lasa posibilitatea de a configura cu ErgoActive.

Volanul se schimba, plafonul nu e neaparat o idee buna pentru o masina de familie care transporta copii. Ei au nevoie de lumina si spatiu, plafonul ala face interiorul sa para mai inchis si mai mic. In combinatie cu plafonul panoramic e ceva, dar e scuuump!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia este intr-adevar trapa panoramica, schimba complet interiorul. ;)

 

Si avand in vedere cat costa pachetul R-line, nu trapa e cea mai scumpa.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Plănuesc să îmi iau o mașină nouă și drumurile mă duc spre un Golf 7. M-am tot documentat, inclusiv pe forumul acesta, și pare o alegere foarte bună. Singurul minus pe care îl văd e prețul, dar, totuși, parcă oferă destul de multe pentru preț.

 

Sunt în dubii dacă să merg spre varianta de Confort Line sau Hightline. Am făcut niște configurații și, aparent, pot să aduc pe ambele la același preț cu cam același dotări (am adăugat pachetul Relax și pachetul ErgoActiv). Și văd că pachetul Composite Media e un must have.

 

Dar tot sunt niște diferențe care clar le separă:

* jantele de 15 vs 16"

* interiorul imitație metal vs imitație pian

 

Legat de jante, am înțeles că cele de 15 ți-ar da un mers mai confortabil la prețul performanței pe șosea. E adevărat?

Interiorul de metal mi se pare că arată mai high-tech/tineresc pe când cel piano black pare mai elegant. Păreri? De asemena sunt curios care are șanse să se zgârie mai ușor sau să se facă mai urât pe termen lung.

 

Consultantul de la dealer mi-a recomandat farurile bi-xenon. Eu nici nu mă gândisem să iau xenon pentru că mi se par de fițe. Dar văd o groază de păreri pe net care zic că își merită investiția. Păreri?

 

Și legat de caucicuri. Standard, orice variantă vine cu cauciucuri de vară. Am înțeles că există pachetul All season care sunt pentru tot anul dar sunt mai proaste și pe timp de vară și pe timp de iarnă. Merită să iau separat cauciucuri de iarnă (nu par foarte ieftine).

 

Orice recomandare este bine venită.

 

Mersi și numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de vara 16 si de iarna 15. Nu vad diferenta la "confort". Cu 16 insa masina e mai stabila.

Legat de interior, e chestie de gust. Toate sunt niste plastice ordinare. Pe piano black probabil praful se va cunoaste mai bine. Si pobabil si (eventualele) zgarieturi.

Din fabrica, toate masinile vin cu anvelope de vara. Inteleg ca vrei sa cumperi dupa aceea unele all season?

Legat de bi-xenon...daca stii ca nu mergi mult pe intuneric si extra-urban, poate ca nu ai nevoie de el.

 

Eu as lua Highline, mai sunt niste mici deosebiri intre HL si CL fata de cele mentionate de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult de răspunsul super rapid!

 

Legat ce cauciucuri, zici că nu am opțiunea să iau All season din configurare? Poate am înțeles eu greșit.

 

În afară de ledurile la portiere și covorașe (pe care am înțeles că nu merită să le iau.. sunt mai practice cele de cauciuc) ce ar mai fi? Știu că scaunele sunt sport în față, dar dacă iau pachetul ergoactiv (care vine și cu tapițerie mai faină în toată mașina, inclusiv în spate și pe portieră), nu mai au rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad pe configurator anvelope all season. Inteleg ca tu ai vrea sa iti vina din fabrica direct echipata cu all season. Nu stiu daca e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, in aceeasi dilema am fost si eu.Dar am optat pentru confortline, deaorece anterior am avut tot confortline, iar in dotarile de acolo m-am regasit si nu regret nimic. Anterior nu am avut xenon dar am optat pentru ele dupa un studio amanuntit.Cat de bune sunt, am scris despre ele pe forum.

Fata de ce vrei tu, eu am adaugat pachet de drumuri grele si pentru Romania este mai mult decat necesar, iar impreuna cu jante pe 15 nu am probleme pe termen lung la suspensii si bucsarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pacat sa nu iei xenon, si ornemente interior imitatie metal. :D Daca tot planuiesti sa iti iei o masina noua eu zic ( sper sa nu fie chiar off topic incat sa ma atentioneze moderatorii, dar daca este atunci imi cer scuze in avans) sa arunci un ochi si la noul Seat Leon. Pana la urma e un golf 7 in trening :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei multe optiuni iei HL si mai pui (ergoactive, xenon, oglinzi, samd), cum am facut eu (vezi semnatura).

Daca vrei sa tii pretul jos, inclusiv ulterior (anvelope de iarna - clar nu all seasons - pe 15 sunt la jumate cat cele pe 16), iei CL si pui scaune ergoactive pentru ca schimba tot interiorul masinii, ai piele (naturala+sintetica nu conteaza asta).Vezi ce optionale vrei si fa doua configuratii, una cu HL si una cu CL.

Ai dreptate, silver brushed imi pare mai tineresc decat piano black (care se zgarie si mai usor).

Dupa ce vezi pretul ambelor configuratii, vezi ce inseamna cu xenon, ori varianta sub 1000€ fara AFS (nu lumineaza dupa curba) si fara DRL LED ori varianta cu, mai scumpa. Xenonul e bun dar nu esential, iti poti pune niste becuri H7 mai luminoase si mai albe si vezi foarte bine. Ca design arata mult mai bine xenon, parca special au facut farurile cu halogen banale, insa pentru design parca nu ai da 1000€.

Diferentele intre jante&anvelope de 15" si 16" sunt neglijabile, nici ca aspect nici ca si confort nici ca si consum. Dar cu mentiunea de mai sus, anvelopele pe 16" costa aproape dublu.Pune cele doua configuratii (print screen sau link de pe configurator) si mai vorbim:)

Si da, Composition Media obligatoriu, merge bluetooth excelent cu orice telefon. Si bineinteles Drive Mode Selection. Astea obligatoriu.

Diferentele in HL si CL in Romania nu sunt mari. Daca era inclus xenon in HL era alta treaba. Asa ai 16" (neesential), piano black (mai sensibil), lumini interioare led (cam slabute), volan multifunctional (atentie ca asta e misto si costa 450€ pe CL).

Nu ai spus motorul, sa ghicesc 1.2tsi/105cp?:)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf7 r-line<>

La HL ar mai fii si priza de aer frontala cu insertii cromate,schimbator imbracat in piele, luminile ambientale din usi(in fata doar) si lumina de la nivelul picioarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz  Drive Mode Selection si 1.2tsi sunt incompatibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că nu găsesc la nici un dealer varianta HL.

Are cineva  (sau știe cineva) o poză cu diferența CL vs HL legat de acele inserții cromatice? (sau alte diferențe exterioare)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thank you! Va trebui să dau o :beer:

 

Nu am sesizat chestia cu inserția cromatică.. sunt eu chior.

 

Dar mi-a sărit ceva în ochi la HL. Materialul de pe ușă (vizibil în cadrul http://www.youtube.com/watch?v=-i9o1bh0ODA#t=75)  respectiv de desupra torpedoului din fața pasagerului (

) nu pare a fi acel Piano Black de pe consola din centru. Pare a fi ceva cu textură de fagure. Așa vine implicit?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HL nu mai au butoanele control geamuri, butonul de lumini, ventilare spate etc. cromate ca la Golf VI? Am vazut ca si lampile inchise la culoare (standard pe VI) sunt optionale la VII.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe HL baghetele de pe usi si desupra torpedoului nu sunt piano black ci un model ca o piele de sarpe tot lucios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce jantele de 17 Madrid au pret dublu, fata de jantele de 17 Dijon? Sunt mai rezistente? Sunt mai usoare? Prin ce se justifica pretul dublu? Daca are cineva info sau link legat de aceasta intrebare, va rog sa posteze. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au alt design si in doua culori. Acea suprafata "diamond cut" care e foarte stralucitoare in lumina si combinat cu interiorul negru le confera un aspect mai interesant, mai atractiv.

Sunt mult mai pretentioase cu orice zgarietura, iar revopsite li s-a cam dus din orice exclusivitate. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma sa inteleg, ca alegerea cea mai logica/practica/pe termen lung ar fi jantele Dijon :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e sa o iei ca alegere logica/practica nu luai Golf... :)) Ia-le pe cele care-ti plac, daca tot le permiti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!