Jump to content

Golf 7 - Configurare


Ioana
 Share

Postare recomandată

Cu prima parte sunt de acord :D . Dar in legatura cu jantele, in cazul in care nu au greutate mai redusa/nu sunt mai rezistente/ si conteaza si pretul, atunci raman la Dijon :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo părere între 1,4 TSI sau 1,6 TDI?

 

Recomandarea dată a fost că dacă fac puțini km (să zicem sub 30mii km/an) să  merg pe benzină (cam este cazul meu). Dar un motor pe motorină ar trebui să aibă cuplu mai mare, nu?

Costuri de întreținere am înțeles că sunt similare, consumul la fel și observ că litrul de benzină sau motorină e cam la fel.

Modificat de AlexJ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei de la masina? ce stil de mers ai?

cuplul ala mai mare te va ajuta cand iti vei tracta barca. cum, nu ai o barca? atunci nu te va ajuta.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depășire atunci când am mașina încărcată? Nu mă refer la manevre periculoase ci la situații pentru drum lung (momentan am o Corsa pe 1,2 și la aia se simte atunci când sunt 3+ oameni în mașină).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine cauta la un dealer sau pe la cunoscuti motorizarile ca sa te convingi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel vs Benzina este alt topic. Pentru G7 as lua oricand 1.4tsi, cel de 140cp este se pare cel mai bun (putere/consum), as lua si 1.2tsi pentru zi cu zi daca as avea un buget de max 20mii€. Tsi-urile de pe G7 sunt altceva decat motorasele gatuite de pe Corsa (sorry, am avut si eu Corsa 1.2 masina de serviciu)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am făcut un test drive cu un 1,2 TSI, dar nu prea am putut să îmi dau seama de cât poate. De aceea voiam să întreb pe oameni care au testat mai îndelung.

 

Alegerea e între un 1,4TSI( 122CP) și un 1,6TDI(105CP), ambele cu cutie manuală.

 

În catalogul de Golf, pare o diferență foarte mare la consum: 6,6/4,3 (urban/extraurban) TSI-ul vs 4,6/3,3 TDI-ul.

 

Ca nivel de zgomot între TSI-105CP, TSI-122CP, TDI-105CP e mare diferentă? Sau _vreo_ diferență?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI 105 CP si 1.4 TSI 122 CP sunt identice ca si reactii/reprize pana la 140 km/h. Apoi, diferenta de cilindree pledeaza in favoarea celui de 1.4

 

www.youtube.com/watch?v=caO686HIV94

 

 

Clar, TDI-ul este mai zgomotos decat TSI-ul.

Inainte de ati lua o masina trebuie sa stii clar la ce o vei folosi.

 

PS Daca stii sa o conduci, TSI-ul de 1.2 te va ajuta super ok la depasiri, chiar si cu masina incarcata. Cu siguranta la drive test nu prea ai sarit de 3.000 rpm, moment de la care motorasul asta supraalimentat chiar merge bine spre foarte bine. Este mai rapid decat celebrul 1.9 TDI 105 CP, ce sa-ti spun mai mult ?! :)

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI 105 CP si 1.4 TSI 122 CP sunt identice ca si reactii/reprize pana la 140 km/h. Apoi, diferenta de cilindree pledeaza in favoarea celui de 1.4

sunt sceptic. 2 filmulete in paralel nu inseamna nimic, poti sa pui asa si un R si sa para ca ajunge la fel de "repede" la x km/h ca 0,9 TCe..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de un sfat rapid. Mașina a primit serie de sasiu si trebuie sa plece din fabrica cât de curând (după spusele celor de la midocar). Problema este ca mașina vine cu anvelope de vara. Am Jante aliaj ușor "Dover" 6.5J x 16. Trebuie sa mă ocup acum de anvelope de iarna... Mi s-a spus ca este recomandat sa iau anvelope de iarna cu jante. Jantele alea de otel sunt groaznice, arată ca niște capace de canal, dar nici nu prea am bani sa iau un set de jante de aliaj. Va rog sa îmi spuneti dacă ați auzit sa existe probleme dacă țin aceleași jante si doar schimb anvelopele. Mi s-a spus ca in timp cauciucurile se deterioreaza dacă le tot scoti si pui înapoi pe jante. Va rog sa îmi dați un sfat. Am primit oferta de la dealer de anvelope Falken EuroWinter HS449 205/55 R16 91H - pret 375 lei TVA inclus./ buc . Credeți sa merita ? ( mă refer la preț )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu patesc nimic nici jantele nici cauciucurile. Si poti oricand sa pui cauciucuri de iarna pe jantele astea acum, pe cele de vara inpoi pe jante cand le vine vremea, si pana iarna viitoare sa iei alte jante de aliaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce a spus Rave! Pune linistit anvelope, si daca ai bani pana la iarna viitoare iei alte jante, daca nu, faci tot asa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multimedia pentru sfaturi ! O sa raman cu jantele Dover si schimb anvelopele cand e cazu' .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul pentru anvelopele Falken sunt enorme. La banii aia iei lejer acum, Michelin sau Goodyear !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Victor. M-am interesat de preturi si am m-am hotărât sa iau anvelope de iarna Pirelli la aproape 4 mil/bucata. Măcar știu ca la banii astia am si calitate. Am o nelamurire legată de Radio CD Composition Media...Pot sa pun muzica de pe iPhone prin Bluetooth ? Sau ce tehnologie au băgat astia adică sa pun muzica de pe iPhone fără sa îl conectez prin cablu. O părere legată de pachetul drumuri grele ? Am ales aceasta opțiune deoarece nu vroiam suspensie sport dar nici sa dau o groaza de bani pt cea reglabila. Cu toate ca nu cred ca o sa merg pe drumuri de tara dar la cum sunt la noi străzile pline de cratere sper sa fi făcut o alegere buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti pune muzica de pa iPhone prin bluetooth, merge si se aude exceptional de bine. Il conectezi la USB doar ca sa il incarci, in rest tot ce inseamna telefonie, muzica, inclusiv anunturile unui soft de navigare, le vei auzi prin difuzoarele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegi sursa de sunet "Bluetoot"h din meniul sistemului masinii si se conecteaza automat la zgomotele aifonului :))

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Are cineva idee care este diferenta vizibila intre:

 

A. Faruri Bi-xenon(optional) + lumini de drum permanente(standard HL)   si

B. Faruri Bi-xenon cu lumini de drum LED (optional)?

 

Ma interesa in mod special daca se pastreaza forma aceea de U iluminata. Prima e iluminata cu halogen , a 2-a cu LED? Asta e?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, merci, dar care e diferenta vizibila? Ilumineaza mai slab cea pe halogen, fata de LED?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

leduri sunt o porcarie dupa parerea mea...din pacate nu am realizat acest lucru cand am dat comanda de masina si am dat 400 de euro in plus pentru acele leduri ! si  la xenon fara led ai forma accea frumoasa de U care ma interesa si pe mine defapt dar nu am stiut care e diferenta la acel moment am platit pentru ceva ce nu ma interesa,  E bine macar ca te-ai interesat din timp si nu ai facut vreo confuzie cum am facut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta vizibila este ca cele cu DRL LED sunt dinamice (se misca stanga/dreapta in functie de pozitia volanului sa lumineze in/dupa curba) in timp ce acelea cu DRL Halogen sunt fixe. Ambele se misca sus-jos.

DRL-ul are functie de luminat doar ziua si nu difera foarte mult ca intensitate, pe timp de seara/noapte se aprinde faza scurta care e mai puternica.

 

Diferenta dintre led si halogen aici este pur de design.

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e singura diferenta! Cele cu DRL LED sunt si adaptive dupa viraj.

 

Am postat in acelasi timp cu Rave. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Meduza,

 

Mi-ai luat o piatra de pe suflet. Si eu sunt innebunit dupa forma aia misto de U. Eu am comandat deja varianta ieftina de xenon, cea fara LED. Inteleg ca am luat lozul castigator, desi nu m-a dus capul la inceput (cum crezi tu ca am facut).

 

Imi pare rau ca ai patit asa, chiar te inteleg. Poate mai indulceste amarul faptul ca ai "ajustare dinamica a fasciculului luminos la virare" care am inteles ca e chiar utila pe serpentine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

U-ul nu este iluminat la cel cu DRL Halogen. Asa arata DRL-ul la acestea:

 

photoqtd.jpg

 

U-ul este iluminat doar la DRL Led si arata:

 

volkswagen-golf-mk7-7_0.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!