Jump to content

moare la relanti


jorjh
 Share

Postare recomandată

motor de 1.1, carburator solex proaspat reglat in service, dar ocazional apare urmatoarea problema
in general in mers, dar si cu masina oprita pe loc, daca o scot din viteza sau calc ambreiajul motorul in loc sa stea la relanti moare de tot

am verificat carburatorul, nu are mizerie prin el, fisele si bujiile sunt in regula, ar putea fi de la bobina?

pe forumurile de afara am tot vazut oameni cu problema asta, dar nici unul nu dadea o solutie concreta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in seama ca musca-n lapte.

 

Verifica desigur partea de aprindere sa fie totul in ordine insa, stiu ca ralantiul este un regim de mers al motorului al naibii de pretentios.

si asta pt ca se merge pe un amestec f bogat de combustibil si e destul de greu din cauza turatiei mici a motorului sa-i dai amestecul optim ca acesta sa nu se opreasca insa nici sa nu consume ca un tanc.

 

Motoarele pe injectie folosesc o mica supapa electrica ce intervine doar in mersul de ralanti pt a ajuta la regalarea amestecului.

 

Cele dirve by wire stiu ca nu mai au asa ceva, clapeta de acceleratie controlata direct de ecu este responsabila de reglarea ralantiului.

 

In schimb, carburatorul stiu ca are ceva in componenta lui ce este special dedicat mersului la ralanti.

 

E posibil ca acea parte sa aiba pbme la tine si desi el este reglat pefect pt mers normal cu masina, cand ajunge la ralanti carburatorul nu-l poate tine si de aceea iti moare motorul.

 

Nu stiu sa-ti explic in ce consta acest reglaj, insa sper ca ai prins ideea si cam pe unde sa te uiti.

E posibil ca acel element de tine ralantiul sa aiba de-a face cu vacuum, sa aiba ceva supape pe acolo, depinde de la carburator la carburator, insa din lecturile mele de pe ici pe colo. am retinut ca ar fi sunt destul de complexe si cu multiple reglaje aceste carburatoare folosite de grupul vag. 

 

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca totusi colegul electronic glumeste si revenind la problema ta, trebuie verificat carburatorul deoarece ramane fara benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa va abtineti de la orice comentarii care nu tin de subietul topicului.Colegul/colega monica _33 a fost deja premiat\a cu Warning si 2 zile de suspendare, daca mai sunt amatori, mai sunt disponibile warninguri

 

multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o prima presupunere as zice ca electroventilul de la carburator ar fi de vina. Fie e bulit el, fie ceva nu face contact bine. Mai am vreo 3 de rezerva, revin dupa ce le probez pe toate :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie din instalatia electrica. eu am schimbat 3 carburatoare la un golf 2 1.6 si de fapt problema era instalatia electrica a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa traga aer fals pe undeva. Verifica garniturile si furtunasele de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat 3 electroventile si aparent singurul bun e asta ce il am deja pe masina. am verificat tot ce tine de alimentare si pare sa fie in regula.
singura concluzie pe care o pot trage e ca ceva la partea electrica face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daia tiam zis sa verifici instalatia electrica. Eu am pus un carburator de dacie care e mecanic fara toate porcariile alea electronice, si asa am realizat ca instalatia e buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca el are 1.1 care are carburator "mecanic"(daca mai e cel original), ce ai avut tu alin era probabil un 1.6 PN cod motor care a venit cu un carburator asistat electronic, adica un 2ee ;)

Modificat de sita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. pierburg 2e am avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alin, ala fiind asistat electronic putea sa faca figuri de la instalatia electrica, daca e mecanic nu are nici o treaba......

 

@jorjh, ce tip de carburator ai mai precis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e. nu am stiut ce carburator are 1.1. ma gandeam ca are ca la 1.3, ca am vazut 1.3 cu pierburg 2e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partial ai dreptate Sita.Nu e complet mecanic Solsexu' de 1,1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"motor de 1.1, carburator solex proaspat reglat in service, dar ocazional apare urmatoarea problema..."

 

golf mk1 din 78 cod motor FA cel mai probabil a venit cu  Solex 34 PICT / 31 PIC

 

@xanu - nu e complet mecanic dar nu depinde asa de mult de instalatia electrica ca 2ee-ul, el are doar 1 fir :P

Modificat de sita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de ajuns....Problema este alta.Daca este proaspat scos din Service,inseamna ca are garantie.Deci care  este pasul logic?Sau service-ul este un Costel,pardon Nea Costel, care si-a bagat gherutele prin carburator?Seamana toate Solsexurile intre ele dar ai naiba nemtii le-au facut diferite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ca sunt intreruperi de curent de la bobina. Ideea e ca in mers se comporta excelent masina, daca ar fi de la carburator (dupa capul meu cel putin) ar trebui nu stea la relanti deloc si totusi problema asta apare doar in mers cand urmeaza sa opresc de exemplu, daca nu franez si accelerez in acelasi timp moare motorul. Pe un forum de afara cineva cu aceeasi problema ca mine zicea ca la el nu facea contact bine firul dintre condensator si bobina, verific si eu saptamana asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Vin cu o completare, problema cu relantiul pleca de la electrovalva de relanti care mergea cand si cum voia ea. Dupa ce am probat mai multe am gasit intr-un final una care a mers bine jumatate de an. 

 

Acum ma confrunt cu o alta problema aparuta peste noapte, cand invart cheia motorul porneste ok, dar cand o las moare. Solutia temporara a fost sa trag un fir direct de la baterie pe electrovalva legat de un switch in interior.

Am schimbat cablul ce vine de la contact, desi si cel vechi primea curent si tot acelasi fenomen apare. Urmeaza sa comand o electrovalva noua si sa caut o schema cu instalatia electrica pentru 1.1 sa vad ce ar putea sa faca figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!