Jump to content

Ceasuri bord Premium (color)


nrobert13
 Share

Postare recomandată

F l o r i n
On 5/29/2016 at 7:13 AM, deplictisol said:

20160528_141209

Cam asa arata . Sper sa gasesc solutii pt immo ( caci am pornit masina cu vechiul cluster si apoi , cu motorul pornit, am inlocuit clusterul) . 

...eu am crezut ca vrei sa montezi ceasurile Premium = color......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deplictisol

Pe care nu le-am gasit .... Ma refer la unele compatibile . Asa ... am preferat sa ma joc cu acestea . 

Modificat de Ioana
Nu mai da Quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deplictisol
10 hours ago, F l o r i n said:

...eu am crezut ca vrei sa montezi ceasurile Premium = color......

Pe care nu le-am gasit .... Ma refer la unele compatibile . Asa ... am preferat sa ma joc cu acestea . Iar apropo de joaca , dupa ce am facut cateva sapaturi pare ca se pot upgrada sau downgrada , conform acestui mail : 

Quoting Deplictisol : 
Please tell me iff is possible to change the actual cluster 1T0 920 872 F from my car , VW Touran 1.9 TDI with  2K0 920 876 F from a caddy 2014 ,diesel also . I haven't login code because it was from a crash car .

Best regards 

Answer : Hello,
It is no problem for me to reflash any NEC cluster. I can do 2 things:
- Downgrade to SW08xx -> this means you can change immo later if you need using some public tool
- Upgrade to SW10xx -> no public tool supports this either so no chance to change anything in future.

So I can up or downgrade your cluster, and write your immo, no problem.
I have done this several times before.
I suggest to downgrade to SW08xx because SW10xx doesn't give anything more, but you can decide.
(Later tonight I can tell you exact versions I can flash to)
It is best to send me your immo data file first so I can see if I can use it with my own tool (or write an import function).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deplictisol

Hello again,
I can downgrade your 2K0920876F SW0905 cluster to:

2K0920875L        SW0705

2K0920876A       SW0811

Downgrading has the advantage that you can always access this cluster again with the public tools.
Also you wont have a problem with VCDS (because SW10xx has some extra coding bytes which some versions of VCDS have problems with).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat si in sectiunea de golf 6, dar incerc si aici.

Dupa ce am schimbat ceasurile am eroarea asta:

10485825 - internal control module memory check sum error b2000 41 [137] - general checksum failure mil on

nu e blocanta, totul pare ok, niciun martor aprins sau vreun mesaj de eroare, dar totusi as vrea sa fie "clean"

are cineva idee de la ce ar fi si cum as putea scapa de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu - trebuie verificat/gasit unde este soft-ul perimat - refacut check sum-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/263349-VDO-NEC-64-Virgin-Countdown

ceva asemanator cred ca e si la mine...

pentru refacere checksum, daca in dump pun 0xFF peste tot oare scap de eroare?

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat, nu-ti pot spune cu exactitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg, dar oare risc ceva daca incerc operatiunea asta, in sensul de blocare irecuperabila a ceasurilor... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu cel care ti-a facut operatiunea de adaptare, ce parere are si sa se uite peste dump-ul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mistery prima data aveai eroarea aceea? Poti sa faci teste, dar intai salveaza continutul care il ai acuma, si de preferat pe masa nu pe masina, altfel o sa tot trebuiasca sa refaci codari si setari de baza la abs si servodirectie. Daca ai o poza cu spatele bordului iti pot spune unde te poti conecta cu firele sa nu il defaci tot pt a ajunge la eeprom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe original nu aveam acea eroare.

Cel care mi-a facut adaptarea noului tablou a procedat asa:

1. Copiere immo din tabloul vechi (operatiune realizata pe masina)

2. Desfacere completa tablou nou si scriere in eeprom 95640 a unui dump, pt a il scoate din starea de blocare (operatiune realizata pe masa).

3. Scriere immo salvat la pasul 1 in noul tablou (operatiune realizata pe masina), etapa imposibil de facut fara pasul 2.

4. Refacere setari senzor G85. Pt ABS nu a mai trebuit facut nimic, s-a pastrat codarea, chiar si cel care mi-a facut adaptarea s-a mirat.

@terrabyt: daca iti trimit continutul eeprom te poti uita peste el sa imi zici poate gasesti rezolvare la acea eroare cu checksum? Cel care mi-a facut adaptarea a zis ca e de cautat pt a gasi rezolvarea si el nu are timp, dar daca ma descurc sa gasesc eu solutia ma ajuta si imi rescrie eeprom-ul.

Modificat de Mistery
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pasul 2 trebuie facut asa, citit eeprom(24c64 de fapt), salvat , modificat de la 12c0 la 145F cu FF. Apoi scrii fisierul asta "defect" cu programatorul, pus pe masina , se acceseaza pe obd(de data asta te lasa ), scris inapoi pe obd fisierul salvat anterior  si fara sa iei contactul scrii partea de immo citita in pasul 1. Pune si fisierul sa vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi e ceva neclar... deci salvez continut eeprom, modific acest fisier eeprom cu FF si scriu fisierul modificat cu programatorul, apoi scriu pe obd fisierul salvat initial (cel nemodificat cu FF) ??

nu revin la starea in care sunt si acum? practic in eeprom o sa fie ce am avut initial...

??

deocamdata nu am fisierul sa il pun aici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba asta e necesara cand nu ai cheie valida la bord, de accea trebuie sa fentezi bordul sa te lase sa intri in bootloader. O data intrat, daca nu iei contactul jos poti sa citesti/scrii ce vrei tu. Fisierul original il scrii pt a avea datele originale ale bordului, date care sunt individuale pt fiecare bord in parte. Datele de la adresa 12c0 in jos sunt criptate cu o cheie care se afla in flash-ul microcontroller-ului, cheia este diferita pt fiecare bord, de accea nu merge sa pui un eeprom de la unul la altul. Dupa ce scrii immoblock din pasul 1, bordul va avea cheie valida si nu mai sunt probleme de accesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu am cheile valide acum, totul este functional, nici un martor de eroare aprins, cu exceptia acelei erori de checksum care apare doar in vcds.

In cazul meu eu as vedea rezolvarea asa:

1. citire si salvare continut eeprom

2. modificare fisier de la 12c0 la 145F cu FF (asa cum ai spus tu)

3. rescriere fisier modificat anterior la pct 2 in eeprom si eroarea de checksum ar trebui sa dispara.

Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate acuma degeaba mai faci treaba asta, ideea e  ca se salveaza fisierul original al bordului pe cand tu acuma deja il ai alterat. Intreaba pe amicul tau daca nu are salvat citirea originala fara sa fi alterat ceva la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta chiar nu stiu, daca a salvat-o initial... cred insa ca ma las pagubas, cel putin deocamdata. Tipul care mi-a facut adaptarea se ocupa cu diverse la masini si e coada la el mereu, nu va sta dupa moftul meu :D. Cand mi-a facut adaptarea ceasurilor mi-a zis ca a intalnit eroarea asta cu checksum la foarte multe masini si ca nu e nicio problema, dar daca gasesc rezolvarea in continutul eeprom sa ma duc la el si mi-l rescrie.

Continutul actual al eepromului are ceva alterat, si nu vad de ce nu ar merge rezolvat asa cum am spus-o in postul meu anterior?

Eu cred ca sigur se poate - checksum inseamna eroare in programare si orice eroare poate fi corectata, dar chestia e ca trebuie sa stii pe ce adrese sa umbli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi fost alterat inainte sa va apucati voi de treaba, de aceea e bine facuta o diagnoza inainte sa stii cum stai. Treaba cu checksum e un pic mai complicata deoarece tu nu stii inca care zona nu e ok. Din experienta iti spun ca nu tot eeprom este protejat cu checksum, depinde care zona este la tine. Daca ai pana la zona criptata atunci poti foarte usor sa copiezi zona respectiva, de la un bord identic sau similar. Daca e in zona criptata e mai greu deoarece trebuie decriptata tot blockul ala de date apoi verificat checksum si criptat la loc. La modelele mai vechi fabricate de VDO, chekcsum este de fapt adunarea tuturor valorilor intr-un block mai mare de date, iar rezultatul trebuie sa dea FF(checksum pe 8 byte's fara carry). La modelele mai noi or fi schimbat si algoritmul de aceea nu ma pot pronunta. Cand ai fisierul ataseaza-l si ne uitam peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut , vreau si eu sa stiu daca ceasurile astea sunt color? 5N0920873A  SW 0705 HW H05 15.01.13 A2C37534700 au fost montate pe un Tiguan . Eu le am cumparat in graba de la un parc si nu am avut posibilitatea sa le testez inca . In anunt era scris color dar dupa mi-am dat seama ca exista si color premium 3d . As vrea sa stiu astea care anume sunt? Va multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As dori sa schimb ceasurile cu maxi-dot rosu de pe Jetta din semnatura, cu cele cu maxi-dot alb montate pe Jetta "facelift". Defapt cred ca sunt ceasurile de G6 in alta carcasa. Din ce am inteles dupa ce am citit topic-ul trebuie sa schimb pompa de abs. Imi puteti spune va rog ce pompa de abs trebuie sa caut? Acum pe masina am urmatoarea configuratie:

ABS: 1Kk0-907-379-P

CAN Gateway: 1K0-907-530-L

In afara de lipsa meniurilor Convenience si Lights vor fi si alte probleme?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TouranHigh: 873 e cluster highline monoclor. Pt color penultima cifra trebuia sa fie 8 nu 7

@Dobre Catalin:trebuie sa schimbi pompa abs. Ia ceva mai recent. Eu am de ex terminatie -AH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.05.2016 at 8:47 AM, F l o r i n said:

...eu am crezut ca vrei sa montezi ceasurile Premium = color......

https://drive.google.com/file/d/0B--xWYlAnIxldlVfTGdNdzZnWEE/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0B--xWYlAnIxlS2dHdFQzODM5S0E/view?usp=drivesdk

Multumesc Florin pentru indrumari si suportivitate .

Multumesc Terrabyt pentru suportul tehnic si efortul facut in adaptarea ceasurilor de la distanta 

Un sfat pt cei ce vor dori ceasuri : acceptati ca aveti nevoie de ajutor si apelati la cei ce se pricep . Eu ...m-am ales cu 3 ceasuri ca sa am unul functional :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de mana asa ramane mereu martorul aprins?   sau era trasa? Frumoase ceasuri , au fost de Tiguan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, TouranHigh said:

Frana de mana asa ramane mereu martorul aprins?   sau era trasa? Frumoase ceasuri , au fost de Tiguan?

Era trasa :) . da Tiguan. 5N0920882C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!