Jump to content

Poze Golf VII Variant(2014)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Sterescugabriel

Exista vreun scop anume , sau asa se procedeaza  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa-ti spun exact de ce, dar s-a intamplat la toate masinile din grup, VW, Seat, Skoda etc. Fiecare cu alt procent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai se laudau ca G7 va fi mai ieftin decat G6 se pare ca pana acum a tinut chestia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 1 Octombrie producatorul a majorat preturile.

Nu e ceva ce tine de importator, ci e o decizie a fabricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De la jumatatea clipului vorbesc si de G7 variant.

Interesant ca are un portbagaj mai mare decat passatul variant :D.

 

In rest este facut praf reviewul.

:sly: Plansa de bord care nu difera cu aproape nimic de 6, iar la final perla perlelor 1.6tdi dsg cu 150cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute m-am uitat la prima lor emisiune si mi-a ajuns. :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu, @The_Ego I feel you. Atât mă pot dispera ăștia care spun că seamănă cu 6, mai ales la interior. Tâmpesc! 

Modificat de 1-Q
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci are dreptate...ii retardat daca nu vede schimbari la plansa de bord fata de Golf 6!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care din variante la Golf VII o fi mai comfortabila la condus (gropi, denivelari, drumuri mai rele sau forestiere etc.) , sedan sau hatch ? Bineinteles ambele cu multilink pe spate. Macar in teorie , pt. ca banuiesc ca nu au multi ocazia sa le incerce pe amandoua.

Modificat de Mihai Dobrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca se conduc si se comporta identic. Am mers si cu Variant si cu Hatchback. Daca or fi diferente sunt mici si le descoperi in timpul unui condus extrem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic o varianta Combi/Estate/Variant (a oricarei masini hatchback) va avea suspensia spate un pic mai dura din cauza masei utile ceva mai mare. Dar diferentele eu zic ca sunt suficient de mici cat sa nu le observi decat daca mergi intr-un regim care oricum nu s-ar potrivi masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele se simt si pe drumurile zilnice insa putini soferi urmaresc (dau importanta) aceastui aspect.

Eu am 2 golfuri IV hatch cu care merg simultan de vreo 2 ani. Desi caroseria este identica (insa una din ele are schimbate toate arcurile si amortizoarele iar cealalta are totul original - km cam la fel 200.000) sunt diferente mari intre ele la comfort. Cea cu piese originale este mult mai ok , transmite mult mai putine socuri catre sofer la denivelari , gropi etc. E vb. de suspensii normale la ambele (nu sport).

 

 

Vreau sa iau un VI/VII si nu stiu la ce sa ma opresc dintre cele 2 (motorizarea ar fi 1.6 diesel in ambele cazuri).

Avantaje variant ar fi (d.p.meu de vedere):

  - spatiul mai mare (acesta poate fi si un dezavantaj pt. ca in marea parte a timpului nu am nevoie si doar plimb o masa mai mare cu mine) insa in concediu care reprezinta doar 2 sapt. intr-un an (si mai merg si cu avionul uneori) ar fi folositor. Pana acum m-am descurcat insa si cu golful normal.

  - partea din spate la hatch se murdareste foarte tare fata de sedan/variant. Uitati-va in perioadele cu umezeala multa  pe sosea la cata mizerie se regaseste pe golfurile scurte vs. octavia/jetta/variant etc.

 

Dezavantaje variant:

  - comfort mai slab pe spate datorita unor arcuri mai dure pregatite sa sustina o greutate mai mare (nu stiu daca e real si daca in practica se simte vreo diferenta, teoretic daca mergi gol fara bagaje ar trebui sa topaie mai tare spatele).

  - masina mai greoaie si dimensiuni mai mari ceea ce aduce dezavantaje in trafic, probabil si un consum un pic mai mare.

 

Daca nu ar fi diferente mari de comfort la mers cu masina goala (doar sofer fara bagaje) in favoarea hatch-ului, as alege variantul. Daca aceste diferente sunt cat de cat sesizabile va prima comfortul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca prea multa teorie strica. Fa un drive test si ai sa vezi ca nu topaie nimic. Nu te gandi ca spatele la variant face precum o remorca goala in spatele unui golf hatch. Repet, parerea mea e ca masinile se comporta identic la mers normal. Eventual poate in curbe la viteza foarte mare, variantul sa fuga putin de fund. Dar el nu este facut pt asa ceva, este o masina de familie cu copii...

Cat despre confortul in spate, vezi care e pozitia banchetei in raport cu axa rotilor spate. Cu cat e mai pe roata, cu atat va fi mai inconfortabil. Totodata portbagajul mai mare al variantului face o parghie mai putenica pe arcuri si amortizoare spate, decat un hatch, invingandu-le astfel "taria". Conteaza fffffff mult la confort suspensia multilink, preia altfel vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza fffffff mult la confort suspensia multilink, preia altfel vibratiile.

 

Pai nici nu ma gandesc sa iau fara multilink. Astfel la 1.6 TDI se va incadra doar G6. Poate gasesc un G7 2.0 TDI avantajos insa sunt cam scumpe acum.

Eu ma astept sa fuga hatch-ul mai repede de fund fiind mai usor pe spate. Si am experienta cu asa ceva , din 2005 conduc GIV scurt, de vreo 4 ori mi-a fugit insa doar odata a fost cu urmari (mare noroc cu ESP). Iarna cand e umed/zapada derapaje mici de 10-50cm pe spate sunt la ordinea zilei, astea nu le mai iau in calcul.

Modificat de Mihai Dobrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu cat e mai usoara puntea spate, cu atat fuge mai greu. Fiind usoara, aderenta anvelopelor invinge inertia/ centrifuga/ etc.

O punte spate mai grea, implicit o punte spate motrica, e cea care conduce la derapaj("fuge spatele"). Celelalte sunt derapaje induse intentionat sau din neatentie si pot fi realizate cu orice masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.... greutatea mai mare apasa insa mai mult pe roti, grip-ul fiind astfel mai bun compensand astfel forta centrifuga mai mare.

Oare or fi ceva teste facute pe partea aceasta ?

Modificat de Mihai Dobrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un Golf V de 6,5 ani si proaspat posesor de Golf VII Variant (doar de 3 zile), ambele cu suspensie sport si motoare de 2.0 l.

Pana acum nu simt nici o diferenta d.p.v. al confortului (referitor la suspensie)... dar sa o mai  rulez cateva zile si vin cu un update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mdinisoae

Sa-l stapanesti sanatos! Si eu tot variant 2.0 astept. Poti sa dai si tu un review mai larg (nu numai suspensii). Ma interesa f mult consumul.

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Not_used_calin : Multumesc frumos.

legat de consum nu am prea multe ce sa zic acum, abia am facut 90 Km (start & stop dezactivat); o sa revin cu mai multe informatii despre consum dupa ce voi parcurge mai multi kilometri ... asa in distantele scurte parcurse prin oras (Brno, CZ) nu este mare diferenta fata de cealalta masina (nu este corect sa fac acum comparatia , motorul este nou, anvelopele sunt de vara cu 205 fata de anvelope de iarne cu 195 cat am pe Golf-ul 5). Legat de consum fii sigur ca voi colecta datele asa cum am facut pentru Golf 5 (am un tabel de date despre consumuri la plin, la calatorii mai lungi sau mai scurte .... :) )

 

Momentan am pus cateva poze (de pe vremea cand era in curte la dealer) in sectiunea Masina mea si optionalele urmand weekendul asta sa fac si o sesiune foto dedicata: Albioara

 

In comparatie cu masina veche (Golf 5 Hatchback):

- masina este mai bine antifonata (nu prea se aude motorul in interior)

- scaunele ergoActive sunt comfortabile si sunt multumit de suportul lombar (la drum lung este foarte folositor), in plus are si optiunea de "masaj"

- portbagajul este suficient de incapator; uitandu-ma pe datele tehnice volumul portbagajului este 605 l fata de passat 603 l ... daca se rabateaza scaunele se schimba povestea 1620 l fata de 1731 l cat are passatul => spatiul pentru picioare pasageri in spate este mic(la fel ca la Golf 5 - nevasta confirma ca ea sta in spate)

- sistemul audio este ok (la versiunea Comfortline am boxe si pe spate),

 

In rest astept sa fac mai multi kilometri ca sa vin cu mai multe impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma poate cineva ajuta cu un link de unde pot sa descarc manualul in limba romana in format electronic pentru Golf VII Variant? La masina a venit in limba ceha ...   :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fake, are doar 2 tips-uri :).

nu stiu daca era cazul de asa ceva..

fake, are doar 2 tips-uri :).

nu stiu daca era cazul de asa ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e fake. Ii sta mai bine cu evacuarile ca la Cupra.

Are si racelogic pe bord pt reprize, seems official.

 

Intradevar rostul nu prea il vad. Banuiesc ca se vrea o alternativa la O3 RS, desi la pret va fi cu 10k peste. 

Pe la 38k incepe un Audi A4 Avant 1.8TFSI Quattro. 40k pentru un Golf R variant care nu-mi spune mai nimic. Golf-ul R hatch e simbolul, variant e ceva mai diluat si nu are personalitate.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un R nu, poate chiar nici un GTI din cauza pretului, dar eu clar as cumpara o Cupra ST. No offence dar Octavia RS break nu-mi place :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scot Variant R si nu Variant GTI? Daca scot Variant GTI s-ar putea sa ma oftic un pic... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!