Jump to content

VW Golf 7 Highline 1.2 TSI 105 CP


ritter1976

Postare recomandată

Bai baieti, ce va complicati atat ? Dintr-o discutie simpla ajungeti sa umpleti pagini de explicatii care mai de care mai SF.

E simplu, criteriile sunt: 1) numarul de ore de condus si 2) Timpul intre miscarile de corectare a directiei (acest lucru il face orice sofer fara sa-si dea seama, misca volanul cativa mm-cm stanga-dreapta chiar daca merge drept).

Daca numarul de corecturi scade atunci automat "misti de volan mai mult" (miscari scurte si dese vs miscari lungi si rare)

Ca mergi tu pe serpentine sau cu spatele nu are nicio treaba

M-am gandit si la asta dar ganditi-va pe drumurile din RO de cate ori fandezi ca sa eviti gropile.....nu ar fi trebuit sa-mi zica mereu "treci la o cafea" ?

Link către comentariu
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ritter1976

    26

  • Rave

    6

  • Master_Blaster

    5

  • The_Ego

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, pentru ca frana nu are nicio legatura. E strict ce am scris eu, cel putin la G7 (ca aici despre asta vorbim).

Link către comentariu

nu spuneam de frana ci de schimbari bruste sau lente ale directiei, pentru a fenta gropile sau alte chestii

Link către comentariu

acum zburda pe la Galati si tare-i place la drum intins....

Link către comentariu

Apropo de corectii din volan si evitarea gropilor... Oare cum va functiona sistemul in situatiile date... :))

Nu mi se incarca poza... :( Se pare ca la birou nu am Flash9

Modificat de nsm
Link către comentariu

Pai chiar nu zice nimic....

A tipat doar cand eram chiar foarte obosit si nu fandam printre gauri de asfalt...

Link către comentariu

Alta super 'jmecherie pe care am descoperit-o pe caruta mea ieri, este regimul automat al fazei lungi: cuplez pe faza lunga si apoi masina trece in faza scurta de fiecare data cand din fata vine o alta masina (cam cu 200 metri inainte de intalnire). Dupa ce masina trece de mine si din fata nu mai vine altceva, revine pe faza lunga. :icon_thumleft:

 

In paralel, am observat ca atunci cand masina se opreste la semafor (Start&Stop), daca tin piciorul pe frana - motorul reporneste singur fara sa calc ambreiajul, atunci cand apare verde la semafor (inca nu sunt sigur 101% dar mi s-a intamplat de mai multe ori si nu intelegeam de ce porneste fara sa ma ating de ambreiaj, dar cu piciorul pe frana !!!) :D

Link către comentariu

Buzau-Ploiesti, mers normal: 5.7% consum pe CB.

Buzau-Constanta, mers agitat: 6.3% consum pe CB.

Prin oras, mers absolut lejer: 8.2% consum pe CB.

Prin oras, mers agitat: 10.2% consum pe CB.

 

Km in bord: 2.100.

Link către comentariu

Buzau-Constanta-Buzau: mers agitat pe DN dar preponderent pe autostrada 120 km/h = 5.9% consum pe CB.

 

Km in bord: 2.950

Link către comentariu

Te pacalesti daca te iei dupa CB, asculta-ma ca-ti spun asta din proprie experienta.

Cel mai sigur mod de a afla cat iti consuma masina e sa-ti tii evidenta pe spritmonitor.de; eu mi-am facut cont de la primii 5 km., de cand am ridicat masina din showroom si intotdeauna am alimentat de la plin la plin, doar asa ai o imagine 100% adevarata despre cat si in ce conditii iti consuma masina (vezi in semnatura mea).

Si inca un sfat: daca tot tii evidenta consumului, tine-o pentru tine si impartaseste-o cu ceilalti daca crezi ca e cazul; n-o tine pentru altii, fiindca daca e prea mica, o sa te priveasca cu neincredere iar daca e prea mare, o sa-ti zica ca-i ceva in neregula cu masina.

My two cents...

Link către comentariu

Asa este, plin pe plin, dar asta o s-o iau in calcul dupa 15-20 k cand se aseaza motorul, nu acum. Nu are rost.

In plus, diferenta dintre "plin pe plin" si CB a fost intotdeauna cca 0.1-0.2 litri, la toate cele 10 masini pe care le-am avut pana acum.

 

Ideea este alta: cand mergi calm, consumul este ok, cand o fugaresti creste instantaneu.

Asta am vrut sa arat.

Link către comentariu

Banuiesc ca singur si masina usoara. E bun consumul, ce cauciucuri de sezon are?

Singur. Michelin de iarna.

De vara are Continental ContiPremiumContact5, le-am pus deja de Sambata.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

...si acum imi dau seama ca m-a mancat fara sa ma scarpin, la ce-i acum afara.... :D

Link către comentariu

In fiecare an ninge in martie in Romania... Nu stiu de ce te-ai grabit...

In Budapesta pot spune ca abia de 2 sapt a venit iarna cu adevarat :)

Link către comentariu

Eu de cand m-am trezit acum vreo 4 ani cu jantele de vara pe masina si zapada pana la aripa, tot din cauza ca m-am grabit, am invatat sa astept pana prin Aprilie ca sa trec la cele de vara :p

Link către comentariu

Mers azi numai in oras, liber peste tot, max viteza 3 cu maxim 2.000 rpm (per total mers "la consum")

Mi-a mai venit inima la loc ... :beer:

post-94528-0-48662600-1364664926_thumb.j

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

Este foarte frumos cum afiseaza toate datele intr-un singur loc.

Alte impresii inafara de consum?

Link către comentariu

La motoarele astea mici conteaza foarte mult temperatura de functionare si regimul de mers.

La drumuri scurte in care motorul nu se incalzeste corespunzator consumul e foarte mare, la drumuri mai lungi in care motorul sta mai mult timp la temperatura optima consumul scade drastic.

E exemplu azi la un drum pana la Ikea si inapoi am avut consum de 6.7% in bord la intoarcere, in conditiile in care eu merg mai tare, 80-90 Km/h etc

Link către comentariu

Alte impresii in afara de consum ? Nu stiu, numai de bine, oricum.

Exista totusi un singur lucru enervant la modelul asta (si la cele similare): eu parchez mereu in fata portii jumate' pe trotuar - jumate' pe drum si masina sta astfel inclinata; urasc faptul ca portierele nu se mai deschid decat intr-un singur opritor; de cate ori ma urc in masina, usa "cade" la maxim pe partea soferului (masina fiind inclinata spre stanga) si la inchidere trebuie sa ma aplec pana sa cad din masina ca sa agat manerul usii cu mana si apoi s-o inchid :tuktuk:

Am sesizat fum negru la esapament si vapori de ulei pe la intercooler sau turbina (nu sunt sigur) dar cica asa este nomal, din ciclul "asa face toate".

In rest, am facut deja 4700 km si totul este ca in prima zi. Motorasul impinge elegant masina la drum lung si in depasiri, sunt incantat ! (si vin dupa O2 FL 2.0 TDI 140 CP, cu doar 0.6 sec mai rapida...)

Sunt singurul G7 la mine in oras, toata lumea intoarce capul dupa masina :icon_thumleft:

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

Cum ai sesizat fum negru la esapament? la relanti, in accelerare? il vezi in oglinda? esapament putin afumat am si eu, dar fum negru nici vorba...

Link către comentariu

Teava de esapament este afumata cu negru la iesire, exact ca la diesel, am mai spus.

 

Bine, eu pana in 10.000 km am mers foarte domol (maxim 3.000 rpm, in medie 2.500 rpm) la toate cele 6 masini noi pe care le-am avut de-a lungul timpului. Ca si idee oarercum invechita, de rodaj.

Ma gandesc ca fiind turbo, nu ard bine gazele evacuate pentru ca merg la turatie mica. Dupa ce trec de 10.000 km o s-o guit putin numai pe la 5.000 rpm (vreo 10 km) si apoi bilunar (cate 5-6 km). Vad dupa aceea cum mai stau.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!