Jump to content

VW Golf 7 Highline 1.2 TSI 105 CP


ritter1976

Postare recomandată

Da, asa este. Dar uitasem de senzorul ala si chiar eram ... obosit (cascam, aveam ochii mici, etc). M-a luat efectiv prin surprindere.

Link către comentariu
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ritter1976

    26

  • Rave

    6

  • Master_Blaster

    5

  • The_Ego

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

da vreun senzor d'ala sa confirme ca femeia de langa tine e tafnoasa este?

Link către comentariu
Master_Blaster

Senzorul asta e f bun mai ales pe autostrada (adica nu la noi) cand sunt sanse chiar mai mari sa te ia somnul de la plictiseala. 

Link către comentariu

si inca un senzor ar mai fi bun,sa ti se aprinda cand trebuie sa faci pipi

Link către comentariu

Da, sa se aprinda un pom cand trebuie sa faci pipi, un bradut gen wunderbrau cand trebuie sa faci un dus si un sul de hartie igienica cand trebuie sa... :))

Link către comentariu

cum adica il regreti?ce ai avut inainte?

poate ai vrut sa zici ca iti doresti

 

Are unele chestii care în R nu există.

Link către comentariu

in esenta intrebarea tot ramane...

 

cum crezi ca a detectat oboseala... ceva de genul unui smartphone... face recognition... si a observat ca ai ochii inchisi mai mult de 2 sec sau ce anume l-a facut sa se declanseze ?

 

asta cu ceasca de cafea stiu ca asa apare... dar nu stiu cand si cum se declanseaza, asta intrebam... daca poti fi mai specific te rog.

Link către comentariu

La masina veche se declansa la fiecare trei ore de condus fara oprire. Mesajul era de genul "Boule! Conduci de trei ore, ia dracu o pauza".

dar in engleza :)

Aici cred ca este ceva mai avansat sistemul...

Link către comentariu

Camera este exact pe fata ta (undeva in zona luminilor de interior fata) si analizeaza cascatul din gura si clipitul des din ochi. Habar nu am cum face, dar efectiv a fost o revelatie pentru mine cand m-a atentionat, chiar eram usor dus....

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

:)) io cred ca te uiti la ceva filme SF. Serios? "camera e exact pe fata ta "undeva" in zona luminilor de interior"? :))

Io zic sa te uiti atent-atent si cand o gasesti, sa ii faci o poza si sa ne-o arati si noua. Nu de alta, da' ar fi primul Golf pe care ar fi instalat sistemul asta revolutionar...

 

FYI, sistemul inregistreaza miscarile volanului si cand ele ies dintr-un tipar pe care computerul de bord si-l face in timpul deplasarii, se activeaza atentionarea.

Material informativ.

Da' mno, e mai science-fiction sa zici ca masina-i atenta la tine, decat sa te documentezi. Pun pariu ca scrie si in manualu' masinii, da' cine sa-si faca timp sa citeasca maculatura aia, doar ii masina si toti stim cum se conduce o masina, doar fraierii citesc manualul.

"

A, apropo: corect se spune "de pe", nu "Am recunoscut ca nu ma mai iau de suspensia spate semi-independenta. Nu cea dupa Golf."

 

In rest, faina masina, s-o conduci sanatos :)

Engage.

Link către comentariu

sincer e putin ciudat si asta cu miscarile volanului... daca sa zicem conduc mai agresiv doar o bucata de drum... o sa inteleaga ca sunt obosit si ma avertizeaza in continuu? bazandu-se pe faptul ca pana atunci am miscat volanul calm...

 

Link către comentariu

Super masina sa o stapanesti sanatos! Uailei ce tare e aia cu recunoasterea fetei .. hahaha :)) Auzi domle camera, pai daca era cu camera mai costa 40 de euroi amarati ? :))

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu

Cum dreak, ca ma enervez acum, tocmai cand cascam si clipeam din ochi, a inteles masina ca miscam volanul nu stiu cum, in drum cu serpentine, combinat cu drum drept, cand veneam pe valea Buzaului....Nu mergeam nici in cercuri, nici cu spatele, pur si simplu ma simteam obosit.

Luati si cititi....

 

http://sibiu.citynews.ro/auto-27/cum-functioneaza-senzorul-de-oboseala-130791

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

Tu crezi ca puneau ei in standard de la TL o camera cu un software specializat in recunoasterea semnelor de oboseala?

O asemenea monitorizare e pe marci mai scumpe.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Si continuam cu citatele...(poti spune ca unele sisteme presupun si modificarile de banda, dar asta numai cand ai si Lane Assist sau senzor in bara fata, ceea ce HL-ul pe care il am nu il are in extra-optiuni).

 

http://cartech.about.com/od/Safety/a/Driver-Alert-System.htm

 

How Do Driver Alert Systems Work?

Each OEM that offers a driver alert system has its own take on the technology, but the most common configuration uses a front-facing video camera that is mounted so that it can track both the left and right hand lane markings. Some of these systems can also function if only one lane marking is visible. By tracking the lane markings, or examining other inputs, the driver alert system can detect signs of fatigued driving.

Some driver alert systems use complex algorithms to differentiate between intentional movements and the sort of drifting and jerky steering typically associated with a fatigued driver. Other systems have sensitivity controls that the driver can adjust, and most can be switched of manually.

In addition to monitoring the way that a car is being driven, some driver alert systems can also monitor the driver by looking for signs of drooping eyelids, slackened facial muscles, or other telltale signs of drowsiness. These features aren’t as widely available, though a number of OEMs are working with advanced facial recognition technology for future implementations of their driver alert systems.

When a driver alert system detects signs of driver fatigue or drowsiness, a number of things can happen. Some of these systems provide a multi-tiered method, which increases in severity as time passes. These systems will typically start off by sounding some type of buzzer or chime and illuminating a light on the dash. If the driver stops driving erratically at that point, the system will typically shut off the nag light and reset itself. However, if the signs of fatigued driving continue, the driver alert system may sound a louder alarm that requires some sort of driver interaction to cancel. Some driver alert systems eventually progress to an alarm that can only be cancelled by pulling the vehicle over and either opening the driver’s door or shutting the engine off.

Modificat de ritter1976
Link către comentariu

Dar in manualul masinii ce scrie?   :somnmare:

 

"Even a Mercedes-Benz from a few years ago had a system that monitored your steering angle, speed, and how long you've been on the road. The new Golf 7 now has this feature as well, which is surprising for a small car. When you first start driving, the Golf monitors how you drive, noting your usual patterns. (For example, that you correct within a split-second.) As you drive, the Golf knows if you change your patterns and warns you to take a break. The system debut in the re-designed Passat."

Modificat de I ffocus I
Link către comentariu

Bai baieti, ce va complicati atat ? Dintr-o discutie simpla ajungeti sa umpleti pagini de explicatii care mai de care mai SF.

E simplu, criteriile sunt: 1) numarul de ore de condus si 2) Timpul intre miscarile de corectare a directiei (acest lucru il face orice sofer fara sa-si dea seama, misca volanul cativa mm-cm stanga-dreapta chiar daca merge drept).

Daca numarul de corecturi scade atunci automat "misti de volan mai mult" (miscari scurte si dese vs miscari lungi si rare)

Ca mergi tu pe serpentine sau cu spatele nu are nicio treaba

Modificat de C Z R
Link către comentariu

OK. Linkul pe care l-am pus eu e cu site-ul oficial al VW unde ei iti spun cum le functioneaza sistemul, iar celelalte linkuri sunt de pe Sibiu News :dry: sau about.com :dry: , amandoua (dar mai ales aia romaneasca) surse de incredere...

Nu vorbim despre cum functioneaza sistemul X sau Y pe Volvo, S Klasse sau altele, ci despre sistemul instalat pe VW Golf

Link către comentariu

Omul e entuziasmat de masina si multumit cu ea. E normal sa ii mai exagereze calitatile. Asa am facut cu totii la un moment dat. E o masina frumoasa si bine dotata. Sa o stapanesti sanatos.

Link către comentariu

Camera este exact pe fata ta (undeva in zona luminilor de interior fata) si analizeaza cascatul din gura si clipitul des din ochi. Habar nu am cum face, dar efectiv a fost o revelatie pentru mine cand m-a atentionat, chiar eram usor dus....

Nici chiar asa. Eu am trasnaia asta pe passat si am scris mai demult ca de fapt este o aiureala. Dimineata fiind fresh si odhinit la 20minute eram pe autostrada prin Ungaria si m-a atentionat sa iau o pazua ca-s obosit. iar seara cand ar fi fost cazul sa-mi aduca aminte ca am condus cam mult..... a adormit el!M-a dat pe spate cu "inteligenta sa" si de atunci l-am dezactivat. Este doar un  algoritm care in functie de diversi parametrii cititi  prin ecu  si alte calculatoare afiseaza in MFA. :winter:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!