Jump to content

Probleme pornire 1,6 diesel


sebannu 1
 Share

Postare recomandată

Sal,am urmatoarea nelamurire:dupa schimbarea distributiei+pompa +injectoare motorul JP nu mai vrea sa porneasca deloc,nici la automat,nici tras  nicicum!.Mentionez ca distributia e pusa bine,ok,pompa ok,injectoare idem!Deci singura problema ramasa ar putea fi celebrele fisuri in chiulasa,cele dintre supape,cand dau la automat cu capacul axei dat jos,scoate ceva fum pe sus prin chiulasa.Posibil sa scape compresia in asa hal prin acele fisuri incat sa nu porneasca?Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema poate ma lamureste si pe mine!

Ps:poza este demonstrativa,luata de pe net,nu este chiulasa mea!

post-74668-0-25618400-1362165472_thumb.j

post-74668-0-10964900-1362165592_thumb.j

Modificat de sebannu 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa ta trebuie refacuta. daia nu mai ai compresie. nu ai vazut cum arata supapele tale? supapa de la pistonu 4 cel putin e terminata.

Modificat de alyn_xwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man,nu e chiulasa mea,intrebam doar daca este posibil ca sa scape compresia prin acele fisuri dintre supape,in asa hal incat sa nu porneasca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ajut eu sao pornim, suna-ma si vedem ce putem face :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,dar din pacate masina e pe langa Oradea..... daca era acasa ce bine era!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca inainte de operatiile astea pornea , atunci :

- nu e bine pusa la punct

- daca-mi aduc bine aminte (ai scris ca ai shimbat pompa) era un tip de pompa care trebuia montata cu fulia ei pentru ca altfel nu corespunde punerea la punct .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si din chiulasa. am patit si eu ceva de genu, schimbat cuzineti + segmenti la un motor ca nu mai pornea si omu nu a vrut sa facem si chiulasa si nu a pornit motoru de nici un fel, scapa compresia pe langa supapele de admisie. dupa ce am refacut si chiulasa a pornit la sfert de cheie si merge si acum motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca inainte de operatiile astea pornea , atunci :

- nu e bine pusa la punct

- daca-mi aduc bine aminte (ai scris ca ai shimbat pompa) era un tip de pompa care trebuia montata cu fulia ei pentru ca altfel nu corespunde punerea la punct .

Da,pornea inainte dar cam greu,avea 2 bujii arse,2 injectoare duse si pompa cam slaba.Dupa inlocuire nu mai vrea deloc,pompa am pus una de golf 1  1.6 motor jk ,problema este ca are 2 semne la volant,cel original (scobitura) si inca unul facut cu dalta(la 2 dinti distanta de cel original;)Momentan este pusa la cel original,trebuie sa incerc si la cel batut!

Stii cumva care este acea pompa care trebuie pusa cu fulia ei?

Modificat de sebannu 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca vine motorina la injectoare?

se poate ca la ansamblarea pompei, daca zici ca a fost umblat in ea, sa fi pus o piesa de pe capul hidraulic invers si sa nu se alimenteze cu motorina

sau electrovalva defecta

sau nu trage motorina ca e infundata pompa

primu rand,verifica daca vine motorina la injectoare, si daca pe retur vine motorina cand dai la cheie

poti sa ma suni daca nu te descurci!

si spor la verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru arborele motor si axul cu came trebuie sa respecti semnele de fabrica .

pentru pompa poti incerca asa :

o pui si pe ea in faza ,apoi o amorsezi ,scoti conductele ce duc la injectoare ,apoi invarti motorul (la mana) si te uiti la capul hidraulic al pompei cand "scuipa" (lacrimeaza) pe iesirea pentru injectorul "1" . faci un semn pe fulie (cu carioca) in dreptul semnului de pe capac . tragi din nou motorul in "0" si pui pompa la punct dupa semnul care l-ai facut tu . incerci sa pornesti . in functie de cum porneste (sau nu) te mai joci 1-2 dinti inainte sau inapoi(de la semnul tau) pana porneste si merge bine motorul .

good luck and have fun ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema care am intalnit-o si eu de nu pornea verifica minusu de pe caroserie...care vine la bujiile incandescente..poate sa fie si acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca vine motorina la injectoare?

se poate ca la ansamblarea pompei, daca zici ca a fost umblat in ea, sa fi pus o piesa de pe capul hidraulic invers si sa nu se alimenteze cu motorina

sau electrovalva defecta

sau nu trage motorina ca e infundata pompa

primu rand,verifica daca vine motorina la injectoare, si daca pe retur vine motorina cand dai la cheie

poti sa ma suni daca nu te descurci!

si spor la verificat

 

Vine,vine deschide si electrovalva!

pentru arborele motor si axul cu came trebuie sa respecti semnele de fabrica .

pentru pompa poti incerca asa :

o pui si pe ea in faza ,apoi o amorsezi ,scoti conductele ce duc la injectoare ,apoi invarti motorul (la mana) si te uiti la capul hidraulic al pompei cand "scuipa" (lacrimeaza) pe iesirea pentru injectorul "1" . faci un semn pe fulie (cu carioca) in dreptul semnului de pe capac . tragi din nou motorul in "0" si pui pompa la punct dupa semnul care l-ai facut tu . incerci sa pornesti . in functie de cum porneste (sau nu) te mai joci 1-2 dinti inainte sau inapoi(de la semnul tau) pana porneste si merge bine motorul .

good luck and have fun ! :icon_thumleft:

De verificat si cum zici tu cu pompa!

 

o problema care am intalnit-o si eu de nu pornea verifica minusu de pe caroserie...care vine la bujiile incandescente..poate sa fie si acolo ...

 

Este unde trebuie,am verificat bujiile cu injectoarele scoase!

 

 

Cred ca singura cauza posibila ramasa este chiulasa fisurata intre supape(i-am dat si ceva spray cand am incercat s-o pornesc),sau vreo supapa/doua/trei/ care nu inchide sa arse!

Deci saptamana asta dau jos chiulasa!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATENTIE : FISURA INTRE SUPAPE ESTE PERMISA IN LIMITA  0.15...0.21 mm/ asa zice neamtul,nu influenteaza pornirea,la cald scapa presiune in lichidul de racire/sparge furtune,VERIFICA jocul la tacheti cand nu este atacat un tachet intre el si axa TREBUIE sa intre o lera de 0.05..0.1 mm.ORICE MOTOR DE PE PLANETA PAMANT are nevoie de combustibil si aprinderea lui deci......daca scoti conductele si dai la automat ...iese motorina din pompa.....daca DA montezi conductele....daca NU verifici de ce ......dar sa nu uit in primul rand COMPRESIA ....MINIM 20....22 sau 18....vara si electromotor bun,succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gazele din chiulasa, defapt e compresie scapata de segmenti in bloc si sunt evacuate prin gaurile de scurgere ale uleiului din chiulassa in bloc.

trebuia verificate supapele daca inchid, turnat lichid prin gaurile de admisie evacuare  ,  daca reglezi distirbutia la ochi, la ochi o sa mearga.  regleaza cu ceas comparator.avansul

injectoarele regleazale la presiunea lor  130 bar sau  cat scrie pe ele, pompagii au tendinta de a lucra de mantuiala  regleaza la presiuni mai mici ,pentru ca pompa fiind uzata , nu mai face presiune sa deschida injectoarele la turatia minima de pornire,    iti peticeste sistemu si iti ia bani

Modificat de sorin1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au intervenit alte probleme si nu am apucat sa desfac chiulasa,modelul asta este cu tacheti hidraulici sau normali?

Modificat de sebannu 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si tachetii hidraulici! Eu am oprit motoru in stare buna.am dat pompa de injectie jos sa schimb niste garnnituri,am montato si cand sa pornesc pornea f greu si imi dadea compresia d ela pistonu 3 pe injector...si chinuiete si schimba pompa (ma gandeam ca am sctricat cva in pompa si nu mai alimenteaza injectoru 3) si schimba injectoare,mai avea sa dau chiulasa jos cand mi-a venit ideea sa umblu si la tacheti si cei de la pistonu 3 erau intepeniti (tineau supapele deschise) si restu nu mai lucrau cum trebuie! I-am inlocuit si merge perfect,pornire la sfert si la frig si la rece! Daca umbli la ei o sa iti tacane un timp pana se amorseaza (sa nu te sperii :p ). Incearca si asta daca tot nu i-ai dat de cap! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate,s-ar putea sa fie si asta o cauza ,mai ales ca motorul nu a mai fost pornit in ultima vreme si e posibil sa fi ramas tachetii fara ulei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!