Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2017 in Postări

  1. 4 points
  2. O masina foarte frumoasa si cu dotari din plin. Sa fie intr-un ceas bun si fara probleme de acum încolo. Totusi sa lasam folclorul ca masinile se fac diferit si noi primim rebuturile. Este un mit, dar asa ne place noua sa credem ca suntem furați mereu de cei din vest.
    3 points
  3. Azi a implinit o virsta frumoasa. Si am trecut si la rotile de vara. Jantele originale produse tot de Borbet. 7.5Jx17"xET49. Anvelopele originale Dunlop Sportmaxx RT, fabricatie 43/16.
    3 points
  4. Si pe mobile la masinile noi apare ca termen de livrare 8-12 luni, in special la 1.0 TSI. O sa se umple lumea de psuedo suv-uri cu motoare de ascutitoare. In schimb se gasesc si modele cu km putini, disponibile "acum". As cumpara fara sa stau pe ganduri una second-hand din Germania decat sa astept 1 an pentru livrare. Am mai asteptat 2-3 luni pentru o masina, dar 1 an... Pai dupa ce primesti "modelul vechi", se lanseaza facelift-ul.
    3 points
  5. @Liviu_sbn ai postat exact ce sa nu cumpere :)))) motorul de 160 de cai e cel mai de evitat de pe golf 6, dsg 7 la fel, iar de farurile alea nu mai zic nimic
    2 points
  6. Exact, nu are cum sa apara Facelift dupa 1 an de la lansare. Poate peste 3-4 ani, la jumatatea vietii modelului. Am gresit si eu in exprimare, a fost mai mult o exagerare. Intredevar modele dupa 06/17 o fie MY2018, dar nu cred ca se stie inca concret ce si cum se va modifica daca se va modifica..
    2 points
  7. Dupa cum ziceam, pe 30 ian am facut comanda, pe 1 martie a intrat in fabricatie si pe 10 martie era la Curtici, pe 24 martie facem livrarea: Sportage 2.0 DSL GT Line 4x4 HP AT6 Sparkling Silver Trebuie sa recunosc ca m-am interesat de Sportage in urma review-urilor colegilor de pe forum
    2 points
  8. Desi suntem offtopic, @nsm si eu am casco tot pe persoana fizica, fara fransiza si daca am doar un incident pe an nu-mi creste nicio prima, doar ca nu voi primi bonus mai mare anul urmator. Daca am doua incidente practic voi plati casco cat anul curent, desi valoarea masinii scade. Iar de abia daca am 3 incidente intr-un an creste peste cat am platit anul curent. Deci nu cred ca se pune problema chiar asa. Practic eu daca ma aleg cu un parbriz schimbat, nu platesc nici fransiza nici mai mult la casco. Iar cu folia, eu nu sunt convins ca are vreun sens sa pun asa ceva pe parbriz sau faruri/proiectoare. De ce? Simplu, pentru ca la cealalta masina, dupa 7 ani jumatate si 127k km nu am spart niciun parbriz si farurile arata aproape ca in prima zi (au doar urme foarte fine de zgarieturi, dar vizibile doar daca te uiti atent de aproape), nu sunt zgariate/sparte/matuite. In cazul asta, nu vad necesitatea foliei (care oricum se face urata in cativa ani), din moment ce sa zicem vreo 10 ani oricum nu ai probleme cu matuit/zgariat cat sa necesite vreo interventie. Intr-adevar, am vazut multi cu masini de 2-3 ani care au farurile super matuite, dar nu am idee cum fac oamenii aia de arata asa farurile lor.
    2 points
  9. Eu am platit azi avansul, livrarea posibil sa o faca Mos Craciun. M'am uitat bine la alternative si nu am gasit nimic complet pe placul meu. Inclusiv viitorul Yeti probabil nu m'ar fi multumit. Daca se pastreaza ca la actualul, pe nivelul superior de dotari 1.4 tsi 150CP ar fi venit doar cu 4x4, deci 2000 euro in plus degeaba, in cazul meu. De'acum, ca in reclama
    2 points
  10. Am rezerve vis-a-vis de rezolvarea problemelor.... puteau pune dsg6 daca era vorba de cuplu dar vor face dsg7 umeda, plus ca 1.5 tsi are tot 250 nm cuplu
    2 points
  11. Si eu conduc tot 1.4 tsi din prima generatie, iar la mine nu stau chiar asa lucrurile. nu mai zic nimic pe topicul asta, ca nu-mi vine nimic de bine si poate va iau din entuziasm.
    1 point
  12. BXE de 105 cai sa rupa aderenta in 2 pe Passat e putin probabil. 1.9TDI de 105 cai e normal ca motorul sa fie lent pe Passat, chiar si pe Golf e lenes, pe Passat cu atat mai mult. La tine cred ca e invers, un senzor o ia razna dupa ce stai cateva minute la relanti si un timp scurt motorul trage mai mult decat ar trebui.
    1 point
  13. NU stiu ce poti repara TU pe acolo, cand eroarea este ABS- implausible signal.
    1 point
  14. Niciuna. Voiam doar sa spun ca masinile VW pot ajunge si la 90K in Germania, avand un pret de lista mai mare comparativ cu Europa de Est. L.E. Nu am nimic cu masina ta, chiar imi place foarte mult ! :-) Raspunsesem deoarece CristiALF se mirase de pretul relativ mare pentru un Passat.
    1 point
  15. Din pacate nu prea are cine sa raporteze problemele, deoarece n-au fost in stare sa aiba o linie de productie decenta,
    1 point
  16. Intr-adevar suntem offtopic, eventual se face un thread de asigurari. Pe mine ma oripileaza gandul de a merge prin service-uri si asigurari, timp si nervi pierduti, eventual niste mecanici cu chef de munca ce iti lasa numa degete pe capitonaj stalpi, etc, etc. Asa ca vreau sa minimizez astfel de ipostaze.
    1 point
  17. @bubu182 Sal., Da citește flac . Am probat cu un stick de 8 gb . Momentan nu am probat și de pe cardul de memorie . Dynaudio are SUBWOOFER în portbagaj în locul rotii de rezerva (a nu se înțelege ca este cât roata de rezerva - ci ca el se poate monta în interiorul rotii de rezerva) . De auzit sa aude bine (are însă un bass mai profund fata de sistemul de pe B6 . Păreri contra nu am ce sa zic căci NU ÎNCAPE comparație intre B6 și B8, sunt doua mașini total diferite . Păreri pro = Dai DCC + DSG pe SPORT și pleacă de sub tine . Cred ca motorul asta NU AR FI PUTUT PUNE PUTEREA JOS dac nu ar fi fost 4MOTION .
    1 point
  18. @andrei0241 Sa fie intr-un ceas bun si asteptare usoara! Sa privim totusi si partea 'pozitiva' a asteptarii de X luni: eventualele probleme identificate pana atunci de utilizatori vor fi deja remediate, deci primim o masina mai buna Iar daca este livrata in 2018 vine deja cu facelift optiuni nou-aparute incluse
    1 point
  19. La jaful de voltmetru pe care l-am luat eu de pe olx am impresia ca indicatia lui depinde de temperatura la care se afla. Nu mai stiu exact ca nu l-am mai folosit de ceva vreme, dar asa mi se parea. Cand pui contactul, incepe sa treaca curent prin el si probabil ca incepe sa se incalzeasca si dupa un timp e posibil sa arate diferit de cat arata la inceput. Asta e banuiala mea. In filmuletul postat mai sus tensiunea de 11.8 cat arata la inceput nu poate fi corecta. in schimb 14 la sfarsitul filmuletului e foarte plauzibila. Explicatia mea e ca dispozitivul respectiv s-a incalzit suficient cat sa arate o tensiune rezonabila. Daca e corect ce spun, atunci tensiunea indicata de acel voltmetru trebuie sa creasca si numai cu contactul pus pana la un 12.4-5-6.
    1 point
  20. desfacute si repozitionate.
    1 point
  21. da - totusi nu cred sa fie o problema la masina lui, pompa ABS.
    1 point
  22. Intr-o luna uleiul e inapoi in aceeasi cantitate (din clip)
    1 point
  23. Am montat arcurile sport. Nu a coborat cat ma asteptam. Vreo 2 cm. Arata mai bine, nu mai este spatiul ala inestetic. Masina a primit si oglinzi cu semnalizare si puddle lights oem de pe Skoda Superb. Urmeaza sa le vopsesc. Am facut teste pe bandou pt pozitiile de america. Se taie uimitor de usor si precis cu...cutterul.
    1 point
  24. Masina a trecut un ITP, am facut si un polish la faruri si stopuri, si am revenit cu niste poze mai de calitate.
    1 point
  25. A mea e 4motion si pot spune ca merita, chiar si vara!
    1 point
  26. Da si la leasing e la fel: CASCO fix pe toata durata contractului... Fiecare eveniment(dosar) e insotit de o fransiza de 100Eur. De banii de folie transparenta prin care nu trece caldura, poti pune parbriz incalzit de fabrica si in felul asta beneficiezi si de protectia IR si de beneficiile parbrizului incalzit. Si eviti discutiile/amenda referitoare la prezenta foliei pe parbriz, care este interzisa si motiv de picat ITP, sau luat talonul la control in trafic.... parerea mea.
    1 point
  27. Salut, Azi am schimbat uleiul la cutie la reprezentanta Avia Pantelimon. Foarte amabili domnii de acolo m-au lasat sa stau langa masina sa supraveghez schimbul. Masina este un vw touran 2011 2.0 140 cp dsg6 proaspat achizitionata din Germania. Legat de modul cum se produce schimbul am constatat urmatoarele: 1. inlocuit filtru ulei 2. golirea uleiului pe jos 3. folosind principiul vaselor comunicante s-au introdus in cutie pe jos 5.5 litri de ulei 4. se pune testerul (pe senzorul 19) si se citeste temperatura indicata pe 3 (19:01 19:02 19:03) din cei 4 senzori 29 de grade pe toti 3 (mentionez ca am venit de dimineata la 06:30 avand programare de la 07:00 pentru a avea timp sa scada temperatura ) 5. se porneste motorul si se plimba cutia prin fiecare treapta cate 5 secude hai 10 secunde asa aproximez 6. se lasa Masina in P, si timp de cateva minute se asteapta sa se ajunga la 35 grade 7. la 35 de grade se ridica elevatorul si se face nivelul (curge aproximativ 1litru de ulei) In atasament sunt 2 cutii de ulei (in stanga este uleiul ramas cam 0.5l pentru ca la umplere s-au pus 5.5litri de ulei din cei 6) (in dreapta este uleiul care a curs cand s-a facut nivelul, aprox 1l (950 ml mai exact)) Sper sa fie totul in regula, doamne ajuta si drumuri bune. Oamenii mi-au parut a fi profesionisti si pot sa ii recomand mai departe A, era sa uit :) cost total 1170 roni.
    1 point
  28. @deenman m.ai înțeles gresit. Daca mai citesti posturile mele prin alte topic-uri o sa vezi ca nu sunt pro vag in orice situație, ci chiar am sustinut ca alte branduri care sunt vazute ca fiind slabe si nefiabile sunt de multe ori mai bune decât un model vag. Suntem pe un forum vag, dar trebuie sa fim realisti si obiectivi. Eu de ex as include la costuri de întreținere la mărcile premium (Audi, BMW, Mercedes) și oglinzi, embleme și ce se mai fura noapte de noapte la noi. Mai mult ca sigur că există și o diferența la prețul pieselor fata de vw, skoda etc pt ca brand premium... Sa nu ma intelegi gresit, clar x3-ul e altceva fata de golf. Insa eu m.as uita la seria 3 break sau a4 avant, sunt modele care mie persoanal mi se par foarte frumoase, deoarece se pare ca nu mai ai nevoie de 4x4 sau garda la sol mare iar ca dimensiuni nu cred ca sunt diferente prea mari fata de golf break.
    1 point
  29. @@DRI@N: salut si felicitari pentru masinuta, sa te bucuri de ea. Isi merita banii pe deplin avand in vedere motorizarea, transmisia, echiparea si mai ales rulajul. Fiind luata de la reprezentanta, banuiesc ca are rulajul certificat. Un plus din punctul meu de vedere pentru ca nu ai cedat ideii de: "la banii aia ce Seria6,X5/A7,etc, iti luai", pe care sunt sigur ca ai auzit-o deja Imi plac mult jantele pe 19, doar astea au fost peste 1000Eur ca optiune Culoarea masinii e iarasi un punct forte, impreuna cu jantele fac un pachet optic foarte misto. Ca si retrofit-uri, sigur poti gasi multe jucarii. Personal, ti-as sugera oglinda interioara de MY2017, adica cea fara rama, e un detaliu de efect
    1 point
  30. va fi mai zgomotos cu 0w30 nu ajuta cu nimic dimpotriva , este problema de hardware nu de ulei @calin.g crezi ca cineva care are propriile zacaminte de petrol, prospectari, rafinare, carburanti ,r&d, transport etc se se descurca mai prost decat ceva "nemtesc" care doar amesteca a+b+c intr-o fabricuta , ingrediente cumparate poate tot de la Mobil Exxon sau BP Castrol
    1 point
  31. Pune poza asa din munca depusa de tine prin garaj, de cazurile intalnite de tine, poze de pe net.. Hai sa fim seriosi"unde esti tu"biela sparge cutia iar in romania nu pt.ca suntem mai saraci si nu vrea biela sa ne faca pagube??
    1 point
  32. Ionut cate motoare ai vazut care au distrus biela cutia de viteza?? Eu am poze cu cateva motoare ce le am avut cu biele care au spart blocul dar nici una nu a distrus si cutia.
    1 point
  33. Daca tot m am hotarat sa pastrez jantele pe 18 si pentru vara, erau necesare distantierele si am luat 15mm fata / 20mm spate H&R si adidasi michelin ps4 Revin maine cu rezultatul/poze
    1 point
  34. Voucher nu am primit, insa in cele din urma s-a clarificat situatia, update-ul nu a fost efectuat, am comparat logurile mele vechi cu logurile facute de ei. Confuzia s-a creat datorita proastei comunicari intre mecanic si cel de la relatii clienti.... tare aiuriti...rasuflu usurat
    1 point
  35. Din cauza cuplului limitat la 250Nm. In rest nu vad de ce ar renunța. Problemele cutiei au fost rezolvate deja. Ca mai sunt unele cu probleme, de acord, dar cred ca sunt exceptii.
    1 point
  36. nu numai la pornire e mai bun un 0w ci pana ajunge la temperatura de lucru e mai fluid si ajunge mai repede la aceasta. deci in oras, e vorba de minute de fiecare data cand motorul se raceste. plus poate fi mai calitattiv la aditivi per total.
    1 point
  37. Ma bucur ca v-am amuzat, pe mine clar m-a lasat masca pentru cateva secunde
    1 point
  38. @99bmr, sunt de acord cu unele lucruri ce le-ai spus, insa nu in totalitate si mi se par aberante unele... - sunroof e doar pt aspect, nu e trapa, nu faceti confuzie, si in mizeria care e in RO nu prea isi are rostul Se deschide 3 degete , intra aer, auzi zgomotul de afara, iti ofera un view extrem de frumos cand e soare afara etc. Mizeria din RO afecteaza tot ce tine de masina atat interior/exterior/motor/etc - sisteme precum lane assist, side assist, pentru RO nu isi au rostul Side assist (asistenta unghi mort) este extrem de util oriunde te-ai afla. - DCC-ul (suspensia adaptiva) s-ar duce dracului in cel putin un an, iar costurile nu-s de neglijat deloc Eu am amortizoarele originale DCC din 2010 si nici pana acum nu e vreunul curs sau sa dea semne ca e uzat... au o durata de viata de 2-3 ori mai mare decat niste amortizoare normale, si pretul este pe masura. - scaune full electric, costuri destul de mari in caz de defectiuni Daca mergem pe premiza ca ceva se va strica si cu cat e mai dotat cu atat va costa mai mult.. atunci ne luam o bicicleta. - 4 motion ar fi frumos Este frumos dar nu e neaparat util, cat % din an este zapada ca sa ai neaparat nevoie de el (fiindca sa fim seriosi, nu discutam de masini cu 300+ cp la care sa ai nevoie de tractiune integrala pentru plecari in forta sau alte chesiti). My 2cents ... Daca ar fi sa imi iau din nou masina, as strange din c*r pana as avea o suma perfecta pentru a imi achizitiona o masina cu aproape tot ce imi doresc pe ea, fara sa fiu nevoit apoi sa fac retrofituri si modificari sau sa ma uit la altele cu optiuni si sa oftez.
    1 point
  39. Cam multi km. Masina asta nu s-a oprit de cand a fost cumparata?
    1 point
  40. Rasucesti si tu cutitul in rana :))) o sa iau la anul 215 pe fata ca sa o trantesc pana jos. Ma gandeam ca fiind ET45 si 8.5j nu se vor opri aripile direct in ele. Pe spate intra lejer, deci la anul le arunc pe astea de pe spate si fac smecheria. Cat despre clip vreau sa fac ceva ce mi-am dorit de mult cu o doza de cola
    1 point
  41. Mi-ai facut saptamana cu postarea asta
    1 point
  42. Da, era greu sa ti dai seama...cei 4 erau competitorii lui i30...
    1 point
  43. Eu mergand linistit pe bulevard. Din spate se aude: "tati, deschide geamul si sa facem vrum-vrum". 3 ani. My job is done
    1 point
  44. Mie sincer sa fiu imi place mai mult brutalitatea PD-ului am condus si CR dar nu ofera aceeasi senzatie cand pui pedala la fund . Mergi pe EURO 5 CR , vorba colegului in privinta taxelor si in + e motor de generatie noua nu ai de ce sa te rezumi la PD . CR-ul e mai silentios , mai rafinat... PD-ul e asa .. mai oldschool
    1 point
  45. Mai dar ce oameni cumsecade vanzatorii astia de masini. Isi zic, hai sa vand masina, distributia se schimba la 210.000 Km dar eu o schimb la 175.000 cu ocazia vanzarii. Nu spun ca masina nu merge bine. Eu doar spun ca trebuie sa fii foarte foarte naiv sa crezi ca are Km reali. Sau mai rau, facuta din bucati. Peste 90% din masinile vandute in tara sunt trucate.
    1 point
  46. Au sosit foliile de praguri si cablul pentru carkit. Incet dar sigur termin interiorul interiorul
    1 point
  47. Ok, acum ca ti-ai luat masina, sa-ti traiasca... dar "intretine-o"... Pretul bunicel, eu am dat 7300 din tara, adusa de dincolo (am luat-o din targ). 1. Ti-ai cumparat o masina de dincolo, schimba consumabilele. E cam regula. Cu papatu' de ulei, cred ca e cam problema generala la acest tip de motor, si eu completez cam cu 1L de ulei intre schimburi (dar o calc. :D ) 2. Distributia, se schimba in mod normal la 90k, apoi se verifica din 30k. Daca acolo scrie ca a fost schimbata la 105k, eu zic sa consulti un mecanic, el iti poate confirma/infirma asta. 3. Ambreiajul cam sus - asa e si la a mea, prinde chiar sus de tot... dar m-am obisnuit. E mai util la schimbat viteze... parca nu-i chiar necesar sa-l calci de tot. (devine nesesizabila problema asta). 4. Nu prea merge cu "las-o ba ca merge asa... ". Daca ai constatat o neregula, schimba-l. E cel mai bine. Bafta mare si la cati mai multi KM fara probleme. Este a treia sau a ... multa oara cand te rog sa NU mai folosesti QUOTE! Vad ca tii neaparat sa primesti un warnig. Daca vrei sigur il vei primi data viitoare. Iti promit eu! :scratch: aryes13
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!