Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2025 in Postări
-
Super tare! O masina fantastica, am avut ocazia sa conduc un M2 Comp (S55) si am fost la milimetru sa o si cumpar, insa la momentul respectiv intentionam sa am in posesie o singura masina, si nu se potrivea cu nevoile de familist si drumurile de 1500-2000km. Dar masina este una dintre cele mai reusite ale diviziei M si ofera niste performante si un feedback incredibil la un pret mai mult decat decent. In plus, si design-ul este apogeul BMW. Ma bucur si ma uit cu admiratie de fiecare data cand vad cate una pe strada. Te invidiez maxim si in acelasi timp ma bucur pentru tine pentru ca ai posibilitatea sa te bucuri de ea asa cum trebuie, pe circuit. La cat mai multe ture, seturi de anvelope si placute tocite care sa-ti puna zambete pe fata! PS: Ce tare ma bucur ca s-a introdus sectiunea asta! Sper sa reusesc in curand sa-mi prezint si eu aici atelajele, vwforum este una dintre cele mai frumoase comunitati de pasionati auto.5 points
-
S-a facut. Eu unul nu am ce prezenta acolo caci atelajele actuale nu prezinta vreun interes. Insa evolutia forumului vine curge natural pentru ca si membrii evolueaza. In plus de asta, cu greu reusesti sa mai gasesti masini in line-up-ul VAG care sa fie decente la pret si sa starneasca vreo urma de sentiment. Spor la prezentari!4 points
-
2 points
-
Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!2 points
-
Numa' asa poti muri in somn. 18 ore non stop?2 points
-
Unul din secrete la drum lung este sa mergi mai tare, pentru ca atunci esti mult mai atent. Daca mergi incet sau constant e mai periculos, paradoxal.1 point
-
Eu nu stiu nicio persoana fizica sa si ia / fi luat o masina in leasing operational. Pt firme da, au un avantaj prin costurile fixe si deductibile 100% fiind factura de chirie.1 point
-
Ar veni cam 800 km pe lună. Dacă ai 10 km până la servici, te încadrezi. Mai rămân ceva kilometrii pentru mers la supermarket. Eu nu sunt adeptul mașinilor noi, dar am cunoștințe care nu percep să cumpere masini second. Fiecare cu ale lui1 point
-
Achiziționezi o mașină in leasing operational, pentru care plătești un avans și o rată lunară fixă, în general pe 3 ani (perioada de garanție), iar la sfârșitul perioadei, dai mașina înapoi și iei alta nouă. Așa procedează în general firmele, dar si multe persoane fizice. Să cheltui 5-10% din venitul net lunar pe o mașină, nu e chiar un capăt de lume (cel puțin in Europa de Vest)1 point
-
O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.1 point
-
Deruleaza cateva pagini in urma, s-a postat de multe ori, de ex la pag 51, 57, etc. Nu se mai schimba distibutia la motoarele noi pe benzina. La 300 mii se verifica, de schimbat probabil dupa 300 mii dar probabil ca nu o sa ajungem sa aflam pe pielea noastra. Daca vrei tu, poti sa o schimbi la fiecare schimb de ulei, dar producatorul spune ca nu se mai schimba la nici un motor pe benzina din generatia 1.5TSI, 1.0TSI si toate care mai sunt pe benzina.1 point
-
@voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.1 point
-
1 point
-
ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.1 point
-
In ultimii ani s-au tot uratit masinile, nici VAG nu sta prea bine, insa BMW este clar leader ... Macar ai motorizare calumea ...1 point
-
Lamuriti-ma va rog frumos si pe mine cu privire la o problema, la Golf-ul 6 din semnatura, 2.0 TDI, motor CFFB. De ceva timp, aleator, cand pornesc masina, moare motorul. Nu face constant acest lucru, insa am remarcat ca daca motorul e cald, sa zicem ca deja am circulat cu masina, opresc si pe urma repornesc, moare motorul. Incerc a doua oara si pleaca. Uneori imi porneste daca fac 3 incercari. Nu tot timpul, insa patesc mai des atunci cand pornesc a doua, a treia oara masina, decat dimineata, cand masina a stat toata noaptea. Uneori chiar si dimineata porneste mai greu si pt cateva secunde imi raman aprinse in bord martorii de abs, esp. Parca ar fi slaba bateria, asa se manifesta becurile in bord si invarte mai greu. Am schimbat releul 100, pe considerentul unor detalii citite pe niste forumuri de afara, cum ca ar influenta releul respectiv pompa de combustibil, ecu, bla bla. Nicio schimbare. Pe tester nu am nicio eroare. Nici pe motor, nici pe imobilizator. Zero erori care sa ma ghideze spre ceva mai concret. Pt imobilizator, am deconectat bateria, pe urma tinut cheia in contact minute bune, tot ca o informatie gasita pe net...am incercat ambele chei ale masinii, zero rezultate. Bateria masinii este cea originala, deja are 6 ani. Masina are start-stop. Sa fie bateria slabita ? Sa nu mai aiba atata putere incat sa dea curent suficient la electromotor si immo la pornire ? Nu as crede, pt ca la un drum lung, alternatorul isi face treaba, deci curent baga si la pornirea urmatoare, ar trebui sa fie ok bateria, incarcata....sau mai bine zis, mai incarcata fata de o noapte in care masina sta. Filtrele sunt schimbate, motorina mereu pun din aceea premium. Sa fie pompa de motorina ? Aveti idee daca pot afla ceva cu vag com-ul in legatura cu pompa ? Pot vedea ceva valori ? Nu am idee la ce sa ma mai gandesc. Am tot parcurs informatii si pe forumuri straineze si clipuri video, in speranta ca vad un simptom asemanator si poate aflu ceva ce nu am incercat.1 point
-
Ai 3 soluții. Prima e cam țigănie, se lipește siguranța de contactele din soclu. A 2-a , se schimbă locașul și firul unde e siguranța , iar ultima , cea mai scumpă, de schimbare ebox.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
