Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2025 in Postări

  1. O dată revenit acasă și sosită și camera comandată, m-am apucat de desfăcut. Cu WD40 trecerea cablurilor prin manșon a fost mult mai ușoară. Am profitat de cablajul vechi si l-am tras pe cel nou cu ajutorul lui până la unitatea media. Deosebirea între cele două, exceptând cablajul (in dreapta cea nouă) Am închis hayonul si am testat, apoi am tăiat firul verde pentru a scoate liniile de ghidaj, care erau degeaba fiind foarte scurte. După probă, am reansamblat totul si am aruncat cealaltă mizerie Rezultatul final este ok Camera are imagine bună si in condiții de iluminare mai slabă.
    3 points
  2. Salutare ! Daca tot putem prezenta alte mărci aici, vin si eu cu al meu bob de orez koreean. Si anume un Kia Ceed 3 GT-Line, 1.4T-GDI, cutia 7-DCT, ambreiaje uscate, FWD. Masina luată de noua in 2020. Cum am ajuns fix la Kia? Pai in 2019, pe final de an, isi luase un coleg un Proceed GT (1.6T, 204 hp). Omul mega încântat de masina, tot trăgea de mine sa mi-o prezinte. La vremea aia, eu cand auzeam Kia, ma gandeam la Sorento-urile alea vechi, urate si la Kia Picanto (Lastun-ul koreean). Practic nu aveam o părere buna, dar nici argumentata. Proceed 3 al colegului in schimb, m-a lasat placut surprins. Materialele, dotarile, design-ul si... raportul calitate-pret. Noi la vremea aia, ne si cautam o masina, dat fiind ca vindeam daily-ul vechi (Golf mk5, 1.6 mpi). Iar Golf 7 sincer nu m-a incantat. Next day, ață la dealer-ul Kia. Aveau pe stoc un Ceed cu cu configurație similara față de ce vroiam noi. Puțin mai dotata chiar, pe care am și luat-o. Am vrut Ceed deoarece ne doream un hatchback. Cat despre echipare, nu am vrut GT-ul din simplu fapt ca aveam Superbul pentru apucături de GT. Adica mai galagios, suspensie mai rigida. Voiam un hatchback cat mai silentios, si cat mai comfortabil. Bun, si prezentarea mașinii. Are linia de echipare GT-Line, cutie 7-DCT, culoare: Dark Penta Metal. Optiuni extra: - Tapiterie scaune - piele intoarsa (practic, scaunele de pe Ceed GT) - Suport lombar scaun sofer cu reglaje electrice - Suport lombar scaun pasager cu reglaje electrice - Faruri Full Led - Geamuri spate si luneta fumurii - Semnal schimbare directie de mers incorporat in oglinda laterala - Oglinzi exterioare electrice si incalzite - Oglinzi exterioare pliabile electric - Scaune fata incalzite - Volan incalzit - PTC - ECM - Padele volan - duze spalare parbriz incalzite - Senzor ploaie - Schimbator de viteze imbracat in piele Ca si modificari, stage 1, facut relativ repede, cred ca avea sub 10k km masina. In prezent 90k. De la 140 cp la 179 cp. Link aici. Ce sa zic, se simte diferența binișor. E si ușoară masina, avand 1300 kg daca nu sub. Foarte agila, cutia DCT de la Kia e ok, nu ma plâng, deși am auzit unele probleme despre ambreiajele lor. Ca si probleme, pana acum, in 6 ani, am inlocuit pe garanție flansa cap telescop, bobina electromotor si ceva bucsa de la coloana volan. Feedback despre masina: PRO: - Raport calitate pret foarte bun. Si fata de concurenta. Tin minte ca am configurat un Golf 7 1.5TSI cu dotari similare, si sarea peste 27k. Kia a fost 21500. - Scaunele foarte comfotabile - Suspensia comfortabila - Kitul GT-Line merita banii. O face mai speciala fata de un Ceed normal - Incalzirea in volan care vine impreuna cu scaunele incalzite - Plastice foarte bune la interior. M-as arunca sa spun ca sunt peste cele de la VW Golf 7. CONTRA: - Camera marsarier are o rezoluție slabuta. - insonorizare slabuta - Butoane reglaj oglinzi nu sunt luminate - Nici o lumina ambientala seara / noaptea. Face ca interiorul sa para foarte saracacios - Fara lumini la picoare, lumini la usi sau sub usi. - Sistemul audio standard - o mizerie. Mai ales cum schimb mereu din Superb in Kia, nu pot sa nu compar.. este o mizerie mare. Dar aici sunt subiectiv, colegul de mai sus cu Proceed zice ca lui ii se pare ca se aud foarte bine boxele. - Toata masina LED si la numar au pus becuri normale.. - Fara telescop capota - Evacuare fake. Cel mai enervant e ca evacuarea relala are doar o iesire pe dreapta. Tipsurile fake sunt pe ambele parti. Iarna e enervant sa o vezi cum scoate aburi doar pe o parte. - Faruri full led dar fara auto-level. Dap, desi sunt full led, au reglaj manual. Si nu au functii adaptive (sus-jos, stanga dreapta). Cam atât, enjoy!
    2 points
  3. Daca exista o imbunatatire e din alta cauza/cauze ,nu de la vascozitate. Difereta dintre 5w30 si 0w30 e doar la rece la temperaturi cu minus
    1 point
  4. Bună seara! Am revenit cu rezultatul final al testului de noxe! Rezultatul pozitiv după curățarea injectoarelor la.o firma de profil din Iași! Trei dintre ele nu funcționau normal, erau parțial blocate! Aceasta a fost problema la mine. Mulțumesc din inima dl. lupo_bv pentru implicare si datele puse la dispoziție! Sărbători fericite tuturor!
    1 point
  5. E absolut normal. Eu patesc la parbriz, de pilda, pentru ca masina este parcata cu fata spre est, masina este incalzita de soare inainte sa apuna, dar parbrizul ramane rece, creind condens pe interior. La fel se intampla la stopurile tale, acestea sunt incalzite, aerul din interior devine mai cald decat exteriorul care se raceste repede iarna si apare condensul.
    1 point
  6. Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
    1 point
  7. Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..
    1 point
  8. Iar avem "teoria" ca in SUV esti sigur, dar intr-o ..berlina nu ? Va reamintesc ca intotdeauna va conta cum si de cine te izbesti...au patit-o ei si soferii cu TIR-ul, ca deh...ghinion, s-au lovit cu alt..TIR. Nu sunt de acord nici cu panica la foc pentru electrice. Sunt de acord insa ca la multe din ele au aceste tampenii de manere la usi care pot fi problematice in caz de accident in general. In lumea asta iau foc mult mai multe masini ICE decat electrice (este adevarat, inca sunt mult mai multe pe strazi), acest subiect mi se pare unul manipulator (dar rau de tot !). Am avut Oltcit, mi-a luat foc in timp ce conduceam, n-am patit nimic, nu a fost nicio tragedie (in afara de cea ..financiara la vremea respectiva). Revenind on topic, ieri am mers si cu BYD Seal, varianta cea mai cea. Am ramas impresionat de cum merge masina, cumva mi-a confirmat asteptarile. Si nu ma refer aici ca e racheta, ci prin faptul ca este rafinata si confortabila. Nu am condus inca un Model 3, deci nu pot sa fac o comparatie directa. Dar imi vine foarte greu sa cred ca M3 (chiar si varianta actuala) ar fi la fel de confortabila si rafinata (nu sportiva) pe partea de directie, sau ca in interiorul Teslei te simti mai confortabil decat in acest Seal. De asemenea, este foarte silentioasa, este placuta si linistita la condus (contrar sutelor de cai pe care ii are). Franele sunt un pic cam sensibile pentru gustul meu, am simtit asta imediat cum am plecat cu ea de pe loc, dar m-am adaptat foarte repede. Cumva esti tot timpul constient, simti ca este o masina grea (pentru ca ..este), dar fiind rafinata, uiti usor usor acest aspect. Evident, nu am rupt franele in mod repetat la 130 sa vad ce poate, am mers si normal, si mai alert, m-a interesat zgomotul la viteza de A gen (ca la mers normal de oras aproape toate electricele sunt silentioase) si am fost impresionat. Spatiu suficient in spate, se sta bine pe bancheta (ai si ceva suport sub coapse, bancheta nu este atat de joasa). Portbagajul...ihh...aici nu prea straluceste cand te gandesti ca e totusi o berlina maricica, cred ca M3 are sensibil mai mult spatiu in portbagaj. Despre consum nu prea pot sa zic ceva relevant, cand am luat masina avea media pe ultimii 50 Km/h cam de toti caii adica 29.5 gen, iar eu dupa un mers de vreo..10 Km probabil, am lasat-o cu vreo 28. Despre dotari nu am ce sa spun, are toate nebuniile, head-up-ul este super - una din optiunile pe care as pune-o si eu maine pe masina mea daca s-ar putea.. Ca si minus-uri, am vazut pe undeva pentru ca eu nu am testat, ar fi puterea de incarcare relativ limitata la max 150 kWh (eu nu il consider mare minus, dar cand compari cu altii, este..) si aparent cica in navigatia masinii nu iti calculeaza ruta tinand cont de statiile de incarcare (asta este un mare neajuns cred eu, ba mai mult mi se pare o idiotenie). Cred ca un alt (mare!) minus, ca la toate BYD-urile de altfel, partea de lipsa one pedal drive si customizare limitata a franarii regenerative. Si bineinteles trip-ul pe ultimii 50 Km, un "feature" (mizerie!) pe toate BYD-urile. Ca si preturi, tinand cont ca au niste campanii in prezent, parca iei modelul asta pe la 45-46k, adica este sub Tesla M3 AWD. Pentru mine oricum sunt foarte multi bani de dat pe o masina, dar..astea sunt preturile in ultimii ani. Concluzia: mi-a placut masina, este confortabila, rafinata, cu un interior super calitativ zic eu, peste multi producatori europeni as zice. Este masina perfecta? Doesn't exist!, cred ca niste modificari de soft ar putea imbunatati cateva aspecte. Mi-as lua una ? Nu stiu, nu am condus o Tesla pana acum si nu as fi dispus sa dau atatia bani pe o masina in prezent. M-ar putea tenta una in viitor la SH ? Este posibil. Dar la Sh exista si Model 3, sunt multe optiuni, asa ca este irelevant momentan. Un aspect amuzant insa - cand vine vorba de electrice, cumva gandul mereu imi zboara la Inster care mi-a ramas la suflet. Vorbim insa de alta categorie de pret, buburuzele astea toate au cate ceva de partea lor (Surf, R5, Puma Gen-E).
    1 point
  9. Hai ca mai e putin pana la urmatorul nivel: blindate , cat mai mari si cat mai grele. Un TAB ar fi perfect, incape toata familia, esti in siguranta in trafic, mergi pe unde vrei. A si sa nu uitam, salvam planeta, deci sa fie electrice. Nu educam soferii pentru un trafic civilizat, ci cumparam monstri
    1 point
  10. Toate astea in timp ce argumentabil talentul soferului a scazut. Mama ei de democratie...
    1 point
  11. Ca posesor de 4Motion Torsen ( complet mecanic) si de curand Haldex (electronic) recomand cu toata increderea ambele sisteme, dar mai multumit de Torsen care echipeaza passatu B5.5. Singurul inconvenient ar fi consumul un pic mai crescut. Dar suspensia independenta de pe spate face toti banii atat la comfortul la rulare si mai ales stabilitatea la viraje luate la limita. E greu de pierdut un B5.5 4Motion pus la punct pe viraje. Demaraj mult mai bun decat tractiunea fata, chiar nu il poti face sa scartie nici cu 170CP, deci o aderenta impecabila. Iarna este un deliciu chiar si pe zapada de peste 50cm. In concluzie..... recomand cu toata increderea 4Motion. :(
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!