Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2025 in Postări

  1. Asta se intampla cand e vorba de garantie . Te iau in brate daca le dai 5300 lei pe o revizie (3 filtre ,o saiba si 8 litri ulei = aprox 1200 lei + 1 ora de manopera )
    1 point
  2. @haro "Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva." Eu! Fan Badea, recunosc! Si 2 Cayenne-uri in istoric! Servisarea in Pipera era praf de prin 2008, am ajuns sa repar masina in tari vestice, ma asteptam sa mai evolueze romanasii nostri intre timp, mi s-a spus pe vremea aia ca proprietarul de Porsche care cumpara de nou in Ro schimba masina la 4 ani, "gen" sa nu mai am pretentii de servisare, cumva cica... #numaifitzsaraki...eu "prost" sa tin masini 10 ani... 😄 Eh, noi sa fim sanatosi, isi bat joc guvernantii de oamenii care le platesc salariile, ce pretentii sa mai ai de la o reprezentanta? 🫡
    1 point
  3. Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva. Iti spun sincer ca-mi venea mie sa sparg tastatura de nervi cand citeam ce ai scris mai sus dar cam asta e realitatea. Ma chinui de mai bine de 3 sapt sa dau la garantie un birou de 5000 lei care efectiv s-a smuls din suruburi dupa 11-12 luni. Le-am cerut azi un proces verbal si le-am dat activitatea peste cap. Trist.
    1 point
  4. Face stanga-imprejur ,ca mine Am pierdut doua zile ,650km ,cazare in pipera…. Am avut programare la 09.00 pentru o constatare pe garantie ,am ajuns la 08.30 …la 12-13 masina era in parcare . Printre multe alte chestii de samsari (aaa dar nu esti primul propietar …nu ai revoziile la noi…) mi-au spus ca poate pe la 17.00 reuseste sa o bage la o constatare . Am plecat instant si mi-am promis ca nu mai calc pe acolo nici daca se rupe caroseria in doua . La Coupe-ul e-hybrid pe care-l am in intretinere propietara a renuntat la garantie din prima zi ,pana in 30.000 k 😀
    1 point
  5. Sa nu zici ca nu ai fost avertizat
    1 point
  6. Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
    1 point
  7. Dupa ce termin capitolul putere si suspensie, o sa iau Rotiform, fiindca sunt moartea mea dar nu mai aveam 5k euro pentru un set cand abia ce luasem masina... Lipseste ventilatia si masajul in scaune, hud si dynaudio cu navi mai mare. In rest, tot ce se putea pune,e aici. Masina e comoda pe absolut toate scaunele, eu ca sofer n am simtit 18 ore de condus pana in Turcia! Si in spate s-a dormit puternic pe noapte... la 150km/h.
    1 point
  8. @Mualesunt de acord cu tine, dar momentan asta e soluția până îmi vine altă idee. Într-adevăr, arată ca nuca-n perete, o să văd dacă le-aș putea lipi pe tava de protecție a portbagajului și să rămână dedesubt. Mersi pentru sesizare! @Emy D, @marius1982.11, @sdR+, @UNHleaSHD până anul trecut nu gresam prezoanele cu nimic, de anul trecut, nu mai rețin cine a sugerat, le pensulez foarte subțire cu această vaselină, insistând mai mult pe con și prima jumătate a lor. Nu am sesizat nici slăbire, nici strângere, e adevărat că nici nu le strâng până pocnesc. Ce am sesizat în schimb este că nu se mai "sudează" de jante și se desfac mai ușor decât atunci când nu le gresam. @sdR+e doar o bănuială cu acel racord, până nu il dau jos nu știm sigur. E ciudat să se fi rupt așa repede, dar o să vedem. Totuși, cu această ocazie, am să curăț și filtrul de particule, parcă s-a regenerat xam des in ultima perioadă.
    1 point
  9. Culoarea asta, Crimson Red Metallic este exceptionala. Pune si niste poze cu interiorul, sa vedem pachetul complet. Cat priveste jantele, eu personal le-as da jos imediat. Nu imi plac. Ps: daca nu poti sa pui mai multe poze din motive de dimensiune, foloseste un picture resizer si o sa mearga. Spor la modificari!
    1 point
  10. Acum ceva timp mi-am montat carlig la o alta masina, exact pentru acelasi motiv. Am chiar doua suporturi, ambele pentru carlig. Dar unul e mai simplu, celalalt este tip platforma, cu lampi de semnalizare si suport de numar. Cum nu mai am conditii sa merg la fel de mult cu bicicleta. Asa ca șomeaza ambele dispozitive.... Dar, ma gandesc tot mai mult la o rulota, asa ca poate va merita sa refac instalatia carligului. 🙂
    1 point
  11. Mai mergi pe benzina. Bateriile mici, ale acestor modele hibride şi plug-in hibride, sunt calculate să reziste aprox 2.000 cicluri. Motorul si bateria nu sunt facute sa traga caroseria cu lunile ,se degradeaza si cand se strica …o sa-ti doresti sa fi avut 3.0 v6 aspirat .
    1 point
  12. Mi se pare mie sau fata se ridica mai mult?
    1 point
  13. La sfarsit de octombrie am facut un mic city break la Varna - un oras surprinzator de fain, ocazie in care am mai incercat niste drumuri din tara vecina - inclusiv o zona cu calcul viteza medie. Sa vedem daca mi-a "iesit" Detour-uri pe la Shumen pana la Monumentul fondatorilor Bulgariei, manastirea rupestra Aladza (nu imi e clar cum se scrie de fapt), ca doar e pacat sa faci doar drumuri directe. Apoi dat fiind vremea ploioasa si tot felul de drumuri mai "utilitare" am reusit sa nu misc Golf-ul o luna de zile, folosind la greu dinozaurul. Si in iarna, intentionez sa il menajez, nu vreau sa il afecteze excesiv sarea de pe drumuri si noroaiele. Insa, dupa o luna a pornit fara ezitare, dovedind ca Ultron-ul a fost o alegere buna. Nu m-am putut abtine la niste poze "urbane", la intoarcere, de pe acoperisul parcarii supraterane.
    1 point
  14. Depinde unde sunt conectate exact acele doua rezistoare smd de putere arse BH-16 este un npn de tip BCP56-16T1G 1.2A 80V si nu pare sa aiba trasee conectate la rezistoare
    1 point
  15. @voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.
    1 point
  16. Sportiv in ce sens? LOL. Nu e sportiv absolut nimic la o toyota hibrida cutie cvt. Gr sport? Da, sigle de gr sport si niste cusături. Un fel de "r line" da' mai pe sarakie. In realitate nicio legatura cu sportul sau cu gazoo racing. Nu stiu, nu e un versus si nu am studiat de ce asta si de ce nu aia. Am luato pe ca "japoneza" si pt ca mai speram la fiabilitate si are un design mai îndrăzneț, mai alea in comparatie cu ce era toyota mai demult. In 2020 nu costa 50k mizeria asta cu 1 usb si nu as da atata amar de bani pe asta noua. A fost un bucket list bifat. Masina noua. Alta cu siguranta nu. Cand mergi putin nu(prea) se justifică masina noua. Dar ca un plus: masina asta nu trebuie dusa din an in an la "splalat pe dinti" aka curata admisia de tone de carbon pt ca are 2 injectoare pe cilindru. More to go wrong, haha. Nu are nici intervale de servis de 30k ci de 15k, evident de acum incolo le voi micsora la 10k cum e si la golf, sau mai exact cum a fost pt ca acum e masina de promenada de ocazie.
    1 point
  17. @Doomy , am testat masina ptr ca si mie mi-a placut , senzatia cand o conduc e de masina mai mare ca a mea , mai confortabila si mai luxoasa Definitv merita ptr confortul la drum lung chiar daca prin off-road se va strecura mai cu atentie Si asa cum am spus , la 50k primesti cu sacul , de toate @marius1982.11 , C-HR-ul e un piticut , nu il poti compara cu Tiguan Cu 47 k poti lua un C-HR nou sport , care e tot SUVulet , nu ? Adica de 49k primesti monstrul asta si de 47k soarecele ala sportiv de la Toyota
    1 point
  18. prezoanele se curata bine si se ung pe con, atat.
    1 point
  19. De 11 ani ung prezoanele la orice masina o am pe mana, in regim de autostrada la peste 165 km pe ora, nu mi a zburat nici o roata, din contra m am ferit de alte roti.Bineinteles stranse la cuplul dat de producator.Totusi ce racord a fost ala de a rezistat un an si jumatate, ma gandesc ca nu a fost sudat bine.Ar trebui verificat, si vazut de unde este problema si cine a gresit.
    1 point
  20. Cred ca o sa il foloseasca, la ce am vazut ca a facut cu Tiguanul. La vara planuiesc sa revin pe Strategica - de data asta pe uscat - si ii voi lansa invitatia - are timp sa se invete cu tancul pana atunci
    1 point
  21. Asta cu asigurarea din bara in bara am muscato urat de tot cu toyota. Se bateu cu pumnul in piept ca 6 ani garantie, care defapt erau doar 3 din bara in bara, cand am aflat in al 3-lea an si a 2-a zi!!! a 2-a zi dupa 3 ani deci, ca difuzorul nu intra in garantie si ca costa fabuloasa suma de 1700ron, pt 1 bucata difuzor. De banii aia aproape ca imi pun linie audison in regim prorpiu. Puteam sa merg si mai rapid, ca doar stiam ca am 6 ani garantie, nu? sase! ei, fraiereala. Asa e cand crezi orbeste tot ce ti se spune. Chiar ma miram cum de nemtii au "decat" 3 si noi, fraierii lumii, avem 6. Fain, fain, adevat SUV, dar intrebarea e: il veo folosi vreodata ca SUV sau doar ca astia cu gleznele goale in Q8, la mall? urcati pe bordura, ca de aia le trebuie gip. Sa te bucuri de ea asa obiectiv cum ai facut alegerea, cu un excel 😐 Ai vazut video-ul lui Vlad Micsunescu? Fix asa incepe! Cu aia care cumpara masini pt "statut", care nu ar lua in considerare asa masina.
    1 point
  22. Felicitari pentru curajul de a face asemenea schimbare ! (unii ar spune : blasfemie !)
    1 point
  23. Ai atins 50k sau ai scos pretul sub ? Oricum nu vad ce alt tanc poti lua cu 50k Posibil sa te plictisesti 5 ani sa stai sa te uiti cum altii fac revizia si lucreaza la masina
    1 point
  24. La rulmentul din fuzeta la golf4 se unge la introducere, la passat b.5 nu :)), acelasi rulment, conform vw. De ce e asa, habar nu am. Ca sa fiu sigur la golf unul l-am uns, altul nu. Pt prezoane, normal asa ar fi sa fie unse sau cel putin sa fie curate, nu pline de rugina. Pt ca unele ruginite cu toate ca le strangi la cuplu, un vor oferi aceeasi forta de strangere a jantei pe butuc pt ca apar frecari mai mari pe suprafetele de contact dintre surub si janta/filet.
    1 point
  25. Si cu ce difera de alta masina? La VW nu scrie ca se ung suruburile. La Audi scrie ca se ung. La unele da la unele nu. Din ce stiu eu, strangerea corecta la cuplu se face cu surubul uns. ps: la golf am prezoanele unse de ani de zile. Niciodata nu am gasit vreunul slabit.
    1 point
  26. Odata ce motorul a pornit alimentarea/incarcarea e sustinuta de alternator . Bateria slaba NU genereaza erori de piese defecte . Regenerarea se face in mers cand alternatorul sustine incarcarea Regenerarea nu are nevoie de forta ,are nevoie de turatie constanta ,motorina ,temperatura …. si lipsa erori .
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!