Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2025 in Postări

  1. sincer subwooferul ala arata ca la cocalari... iti mai lipseste o naveta cu sticle de bere si o plasa de rafie in portbagaj 😄
    2 points
  2. Va prezint Touareg-ul meu. Motor CRCA, 245CP. Transmie 4xMotion. Echipare Exclusive, echipare cu FP4 (off-road), cu Terrain Tech. Cumparat la 265.000 km, functional, dar cu semne si uzura specifice varstei si rulajului. Primele interventii au fost in schimbarea fluidelor de ungere, la motor si transmisie. Mi s-a parut destul de scump, inteleg ca din cauza transmisiei. La o luna dupa ce l-am achizitionat, m-am lamurit ca este o masina potrivita pentru ce voi face cu ea: deplasari lungi prin tara, intercalate cu plimbari in overlanding si, mai rar, cate o escapada off-road. Deci, fiind decis sa ma bazez cat pot de mult pe ea, am inceput sa intervin si la alte elemente: - motor: revizie generala cu remediere pierderi de ulei, inlocuire distributie, inlocuire pompa de ulei, inlocuire pompa de apa, reparatie turbina. (am inteles ca ar fi fost prima interventie de acest gen, la masina) - articulatii: o serie de componente inlocuite atat pe puntea fata, cat si pe spate - trapa: revizie generala (cred ca era necesara, chiar daca functiona) - cosmetizare interior si exterior (aparatori de noroi, covorase din cauciuc la interior si portbagaj) - inlocuire roti din dotarea initiala (erau R19), cu altele 235x65/R17 si anvelope AT (adecvate utilizarii preconizate) Primele impresii dupa circa 5.000 km: - masina mi se pare foarte potrivita sa te plimbi la drum lung. In regim urban este manevrabila, dar nu se strecoara. - consumul e undeva intre 9,5 si 10,5 l/100km - dotarile masinii o fac deosebit de confortabila (sistem audio, suspensii perne, climatizare 4 zone, scaunele ventilate si incalzite, etc.) - prin comparatie cu cealalta masina de o folosesc, un XC60 D4 din 2019, pot sa remarc confortul superior oferit de o masina din clasa superioara (Touareg). Dar si costurile sunt superioare ... - o masina din 2019, chiar cu rulaj mare, este evident mai "inchegata", dpdv al zgomotelor caroseriei, ornamentelor interioare, etc. Ce ar mai fi de facut: - reparare mecanism rabatere carlig electric (are carcasa rupta a actuatorului mecanismului de rotire, probabil a fost lovit, cumva) - farurile, de schimbat sticla (sunt fisurate usor, ceea ce le face sa se abureasca) - o chestiune ce inca ma deranjeaza si nu am rezolvat-o, este zgomotul interior de la interior la regim de relanti. Se simte o vibratie destul de pregnant, in volan. Au fost schimbate d bucele de cadru motor, dar nu am umblat si la tampoane. Sper sa fie de acolo, sa nu ajung la concluzia stupida ca "asa face toate" .... Imi doresc sa ma intalnesc si cu alti posesori de Touareg similar, sa inteleg daca starea masinii mele este similara sau mai am si alte treburi de verificat la ea.
    1 point
  3. @voinea Bravo ,buna idee ,macar o perioada, pana revine la grupul VAG
    1 point
  4. Subul Bose de la A6 Allroad generatia ~2013 se aude superb. Si este pe la roata de rezerva.
    1 point
  5. Bravo @voinea Inseamna ca o sa pun si eu prin topic posturi cu Rextonul meu. Glumesc, evident :D
    1 point
  6. @voineape la altii exista o sectiune in Off Topic de tipul "Ce masini mai au membrii....". Creata una aici pe forum si s-ar putea respecta toate regulile actuale. Doar zic.
    1 point
  7. E tot mai greu sa opresti bolovanul chinezesc care isi continua drumul, e de inteles cand iti ofera suv hibrid la ~21-22k care arata ca in pozele de prezentare spre deosebire de ceilalti la care mai adaugi 10k sa arate ca in poze. Proaste sunt si marcile uzuale asa ca anumite defectiuni la chinezesti nu dau fibrilatii nimanui. Trompetele gen Suzuki vor inchide taraba primele. La fel cum e greu sa alegi un Kodiaq 1.5 150hp 4x2 cu panza la 40k cand poti lua un Tiggo 9 cu 400+hp care e din alta galaxie...Vremuri complicate
    1 point
  8. BMW X5 xDrive 50e. Am prins o ofertă bună la o mașină nouă de pe stoc.
    1 point
  9. Sportiv in ce sens? LOL. Nu e sportiv absolut nimic la o toyota hibrida cutie cvt. Gr sport? Da, sigle de gr sport si niste cusături. Un fel de "r line" da' mai pe sarakie. In realitate nicio legatura cu sportul sau cu gazoo racing. Nu stiu, nu e un versus si nu am studiat de ce asta si de ce nu aia. Am luato pe ca "japoneza" si pt ca mai speram la fiabilitate si are un design mai îndrăzneț, mai alea in comparatie cu ce era toyota mai demult. In 2020 nu costa 50k mizeria asta cu 1 usb si nu as da atata amar de bani pe asta noua. A fost un bucket list bifat. Masina noua. Alta cu siguranta nu. Cand mergi putin nu(prea) se justifică masina noua. Dar ca un plus: masina asta nu trebuie dusa din an in an la "splalat pe dinti" aka curata admisia de tone de carbon pt ca are 2 injectoare pe cilindru. More to go wrong, haha. Nu are nici intervale de servis de 30k ci de 15k, evident de acum incolo le voi micsora la 10k cum e si la golf, sau mai exact cum a fost pt ca acum e masina de promenada de ocazie.
    1 point
  10. Felicitari pentru curajul de a face asemenea schimbare ! (unii ar spune : blasfemie !)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!