Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2025 in Postări
-
Salutare tuturor! Din păcate, chiar și cu acest filtru în 6-7 cazuri din 10, camera tot nu funcționează. Așa că am comandat altă,pe care o să o montez in decembrie. Si tot din păcate,nu am mai putut face rambursare la ea, întrucât trecuse perioada de grație. Am dus Tiguanul l-am service pentru remedierea problemei cu căldură pe partea dreaptă. Am schimbat termostatul întrucât rămânea blocat uneiri și caloriferul. La termostat am mers pe original Iar la calorifer pe Denso A fost ceva de lucru, mai ales că la schimbarea anterioară se pare că s-a lucrat puțin neglijent... De asemenea la o observare mai atentă, vasul de expansiune prezenta microfisuri Așa că l-am schimbat cu unul nou și de asemenea s-a înlocuit și antigelul complet. I-a facut si un test de presiune peste noapte! 😁 Din când în când apare o eroare pe motorașul din dreapta și i-a apărut si acum, dacă aveți ceva sugestii, vă ascult. Deocamdată pare rezolvată problema, caldura vine și pe dreapta și in plus la maxim chiar bagă fierbinte. Oricum urmează un drum mai lung și o să verific. Apoi i-am schimbat roțile de vară cu cele de iarnă. Chiar dacă mai rămăsese ceva vaselină, am gresat atât discurile cât și distanțierele dar și prezoanele, care rămăseseră gresate din primăvară Apoi am spălat, degresat și curățat și rotile de vară și după uscare au mers la păstrat, in magazie. Azi am pus un suport pentru telefon pe marginea ramei de la RCD, întrucât la tentativa de a-l prinde de grila de aerisire s-a soldat cu scoaterea ramei și repuberea lamelelor pe poziție... Am incercat spre volan, dar e prea sus și incomodează vederea așa că l-am mutat in dreapta și pare a fi ok. O sa văd la drumul lung care urmează.2 points
-
Sa speram ca noul explorator va fi mai ferit de evenimente neplacute dar va avea parte totusi de aventuri demne de a purta aceat nume! Cu ce* l ai schimbat?1 point
-
Nimic nu ramane nepedepsit , exploratorul va primi un sut in fund peste 7 luni pentru toate problemele cauzate1 point
-
Last update... Știu ca vorbesc de unul singur aici, dar poate ajuta pe cineva. Mi-a trecut prin cap sa mut trim-ul cu comenzile de pe volanul vechi, si după ce l-am pus pe volanul nou, am pus mufele de la padele, si surpriza!!! Padele funcționează fără vreo alta codare.1 point
-
Am trecut de la pantofi la bocancii, dacă tot a ținut vremea cu noi. Am dat cu pensula puțină vaselină de cupru și pe prezoane, întrucât la Tiguan am constatat că au rămas gresate din primăvară. Se vede in poza din dreapta diferența: primele două de sus sunt gradate acum. De asemenea am greșit si partea pe care vine janta, întrucât am constatat că ies mai ușor și nu se mai "sudează" de disc. Apoi au rămas in curte iar a doua zi le-am spălat, degresat și curățat cu soluție de jamte pentru particule de fier, iar după ce s-au uscat le-am băgat in magazie. Golfulețul e pregătit de iarnă, i-am facut și plinul la motorină și la lichidul de spălat parbrizul. De asemenea am rezolvat problema rostogolirii subwooferului prin portbagaj cu ajutorul unor benzi scai. Nu le-am mai scos hârtia ce protejează adezivul,pentru că am folosit doar partea cu arici, cea textilă nu am avut unde. Cred că o să mai dau și cu un marker negru ca să nu mai iasă în evidență așa tare! 😁 De asemenea, am lipit 2 fâșii și pe compresirul de aer,care stă și el prins lângă subwoofer. Urmează o vizită la service în decembrie pentru un schimb de plăcuțe spate și probabil înlocuire racord flexibil, întrucât fiică-mea s-a plâns de miros de gaze de eșapament în timp ce stă la semafor (l-am schimbat acum un an, că era rupt, dar o să vedem).1 point
-
1 point
-
ITP pe bune, si descurajarea totala a tot ce tine de dezactivarea sistemelor de noxe ( DPF, EGR, ADBLUE, etc ). Aici pe vwforum inca vad ca e destul de permisiva situatia si se dau chiar sfaturi in sensul asta. Doar ca exemplu pe alt forum similar ( nu dau nume ) orice discutie de genul asta despre DPF off, EGR off, ABDLUE off, etc, este sanctionata, topicul inchis/sters, si sigur nu se primesc sfaturi sau indicatii in acest sens de rezolvare a problemelor unde sistemele sunt dezactivate. Poate nu ar strica ca si aici pe forum sa se ia o atitudine similara Nu costa nimic pana la urma.1 point
-
Zici bine. La noi nu prea merge cu vorba buna, cei care asculta de ea au inteles de multa vreme, nu ei sunt problema. Cu restul (multi) e problema, ii doare-n ..cot ca polueaza si se otravesc si pe ei si pe noi. La fel cum ii doare in cot cand arunca tigara pe geam, mizeria pe jos sau opresc pe bulevard pe banda 1 si pun avariile blocand tot traficul. Cu astia nu merge cu vorba buna pentru ca sa ma ierte D-zeu, au un grad de nesimtire "sky's the limit". Drept urmare eu unul i-as arde (dar rau) la buzunar pe unde i-as prinde: ai aruncat tigara pe geam? Nu e bai, scoate 5000 lei amenda si arunc-o si pe doua sa iti iau 10.000 lei. Ai blocat banda ca "stai dAcat 5 minute" ? Super, mai da-mi 5000 lei si stai pe bara 30 zile. Esti recidivist in primul an? Suuuuperr!, baga x 2. Ai parcat ca bizonu' si ai blocat intersectia/tramvaiul/pe colt, la fel, te ard de nu te vezi. Ai masina E (- infinit) ca iti place tie , trece itp-ul ok te las, dar platesti nene, pentru ca tigaia ta polueaza. Eu cand am vazut saptamana trecuta ce impozite de 2 bani platesc cei care polueaza fata de masinile noi, am crezut ca nu vad bine. Asta dupa ce in urma cu luni de zile se bateau in declaratii "poluatorul va plati" si alte minciuni. Evident, Statul ca un jepcar nenorocit, era de asteptat ca vrea sa mulga de la cat mai multi, am crezut ca poate poate se indreapta ceva - ti-ai gasit..1 point
-
Conteaza norma ,NU vascozitatea . Orice ulei care respecta norma nu afecteaza motorul1 point
-
Am reusit sa montez butonul pentru dezactivare control tractiune, am luat de pe olx butonul cu cablajul aferent 250lei. Montajul nu a fost foarte greu dar a necesitat demontarea consolei centrale. Masina are deja moduri condus si start/stop off, am luat butonul cu toate contactele 5G0054809. A venit cu 3 fire dar sunt necesare de adaugat doar doua in cazul meu. Are nevoie de tensiune 12v de la siguranta 34, eu am gasit deja fir tras la butonul auto hold culoarea negru/galben si m-am legat acolo. Al doilea fir albastru/verde am mers cu el in mufa neagra din stalp la picioare sofer pinul 5. Masina avea deja tras din pompa abs firul pana la aceasta mufa. Deci pinul 10 de la buton are nevoie de 12v din siguranta 34 sau fir negru/galben la buton autohold, din pinul 9 la buton trebuie fir in mufa neagra din stalp la pinul 5 unde ar trebui sa fie deja tras si continuarea lui in pompa abs pin 39. Deocamdata nu am codat nimic dar butonul functioneaza oricum, dar nu are a doua functie cu apasarea lunga. https://imgur.com/o0gv1oX https://imgur.com/P19Uhra https://imgur.com/W6bdXIq https://imgur.com/KIqK7Ji1 point
-
Am montat in 2022 in Septembrie,dupa care am facut itp-ul. E ok sa stii. La primul itp era ofticat ca nu poate cere spaga(mi-a zis in fata) inginerul credea ca mi-am tras evacuare de inox si ii parea rau(eu am pus si intermediara noua pana in spate la finala). Cand i-am zis ca e aftermarket luate de la targuldepiese s-a ofticat si mai tare ii parea rau tare si se apucase jegul sa imi deslipeasca el mie abtipildele de la evacuare puse de targuldepiese toate tevile au acelasi diametru la urmatorul itp anu trecut desi era el se facea ca n-a fost el, se suparase ca au iesit noxele si nu ma poate pica1 point
-
@D@nycod FEC scris in gateway sau in MIB ? Daca are din fabrica înseamnă ca se poate. 😉 depinde unde cauți și pe cine intrebi. Parerea mea, nu exista nu se poate, exista foarte dificil sau costisitor. Depinde de bugetul și moftul fiecăruia. Eu am cheltuit aproape 2.000€ pt componente sa fac retrofiting la hayon electric, area view, PLA, convertor 220Vac etc. Fiecare cu păsărelele și bugetul lui. 😁1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
