Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2025 in Postări

  1. Cu 500 kg permanent in portbagaj , nu oricum
    1 point
  2. Tu cu Sharanul ai sub 8 la 180kmh ?
    1 point
  3. Pune un consum la 180kmh si daca ai consum sub 8% iti trimit €20.
    1 point
  4. De ce zici asta? Cat trebuia sa fie impozitul pt Euro 3 de ex, raportat la nivelul de trai? Plus ca nu vad rostul ca schimbarea masinilor sa fie fortata prin taxe si impozite. 1. cine poate isi ia oricum masina mai noua. Sunt extrem de putini care tin cu dintii de masinile vechi. 2. Daca pe tine ca stat ai grija poluarii, de ce nu ma lasi sa fac Golful Euro 3 in Euro 4 sau chiar 5? Ah...pt ca te intereseaza doar castigul financiar nu partea de mediu. 3. fa economia sa mearga si pariu ca tot mai multi (majoritatea) isi vor schimba masinile pt ca nu am vazut pana acum roman cu niscaiva bani sa stea cu o caruta de masina.
    1 point
  5. 4 axe (doua pe fiecare chiulasa)
    1 point
  6. Un om normal ar zice 1.9. Avand in vedere ca ambele au probleme la ceva, as alege V6-le ca e mai wow, insa are 2 axe cu came, deci cost dublu cand e sa pice Din cate retin toate au probleme cu axele cu came. Un ulei schimbat mai des poate sa ajute.
    1 point
  7. Ma gandeam ce incape in 45.000 de euro. Raman si bani de benzina pentru o calatorie prin Europa, as proba sa vad ce poate pe Stelvio. Nici grija bagajelor nu o am, incape juma' de sifonier in portbagaj. Singura dilema ar fi ce culoare sa aleg.😀
    1 point
  8. Am testat amortizoarele si franele, sunt super multumit, sunt mai rigide un pic dar pana se lasa mai dureaza, masina e mai stabila si se simte faptul ca sta pe sosea altfel, nu stiu cum sa ma exprim dar a meritat investitia. Daca tot a fost cald zilele trecute am terminat si cu antifonarea portbagajului, a mai ramas pe interior oala dreapta spate. In poza atasata am gresit eu la STP la burete, este alta marca ce am pus fata de ce am scris. Deci folia rosie cu bitum este STP AEROCELL QP GENIO, 4MM, 500X320MM si e cumparata de pe SoundHouse la pretul de 52 lei, eu am cumparat 4 folii si am pus si pe capota sub insonorizantul de fabrica si peste ea am pus atat pe oala dreapta dar si pe capota Noise Protection AUTOSHIM BLACK FLEX 6 MM 500x750mm (buretele), 39 lei pe eMag. La motor nu am sesizat mare diferenta dar oricum este putin pus, doar in decupajele de fabrica, care sa zic ca acopera cam 30-40% din suprafata totala a capotei, nu am pus prea mult sa nu uzez amortizorul. Pe oala dreapta am pus si burete, dar sta un pic capitonajul umflat, pe oala stanga nu am pus in aceeasi zona si sta bine. Oricum nu e necesar sa acoper toata suprafata, ea fiind deja intarita si avand si antifon din fabrica .... Dar se simte diferenta, cand trec peste gropi, poate ca e si din cauza amortizoarelor noi, dar nu se mai aude nimic Cel putin la viteza de oras, pe A7 la acele dilatatii la poduri se aude cum trec peste ele dar nu ca inainte. Urmeaza sa fac si contra aripile fata, o sa lipesc pe plastic si pun si burete peste, dar doar pe partea de rulare ca zic asa, pe partea dinspre motor nu voi pune nimic pentru ca nu se mai prinde contra aripa bine in suruburi. Si pe la final de vara cred ca o sa cumpar si 4 penuri Dunlop Sport BlueResponse pentru ca m-am cam saturat de Hankook si Dunlop au 68 db pe cand Ventus Prime 4 69 db plus ca se rod cam repede, cele facute in Ungaria, cele din Coreea cica ar fi mai calitative. Plus ca la Dunlop am vazut pe situri ca vin cu burete la interior si sunt curios cum sunt. Eu am mai avut si am fost super multumit, fata de Hankook sunt mult mai confortabile, cam ca Michellin ... In rest la masina ar trebui sa ii schimb discul de ambreiaj, m-am gandit la Luk sa cumpar, tot kit-ul, discuri si placute fata, amortizoare si flanse fata si cam atat. Dar nu e urgent. In prezent am 126.000 km si motorasul ruleaza foarte bine. Nici nu abuzez de ea, eu pe la 3000-4000 rpm schimb viteza, avand 8000 sau 7000 rpm in bord, cred o data am dus-o in rosu intr-o depasire. Dar momentan din punct de vedere tehnic, nu sunt probleme.
    1 point
  9. Buna seara.am schimbat radiatoru de racire la un golf 5 2.0 benzina si acum spre surprinderea mea nu porneste.benzina vine .coduri de eroare nu sunt.am observat ca nu se deschide clapeta de acceleratie.in date reale ea este la 7%si cand dau sa o pornesc se inchide de tot.multumesc anticipat
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!