Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada.
Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale.
Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic.
Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele:
- impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum
- sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit);
- eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!!
- obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5.
Discutia e lunga si evident polarizanta.
Revenind la topic,
Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...