Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2025 in Postări

  1. Daca te face sa te simti mai bine poti sa ma injuri pe mine pentru asa zisele limitari pe care ti le impune o institutie fara fata, pe care nu o poti scuipa pe strada. Pe de alta parte, fiecare dintre noi suntem victimele alegerilor personale. Sunt de acord ca suprareglementarea este gresita sau ca anumite decizii afecteaza o minoritate pentru a (teoretic) avantaja o majoritate. Dar, ca acceptam sau nu, toti suntem parte a problemei. Asa ca ar fi mai util sa discutam constructiv si sa propunem solutii. Doar zic. Spre ex, si stiu ca nu e o parere populara, eu as propune urmatoarele: - impozit anual pentru vehiculele sub 2000 cc sa fie marite x3 sau x4. Exemplu personal --> as plati vreo 1000 ron pe an versus 250 acum - sub valoarea de 500 de lei a impozitului sa nu existe reduceri de tipul ( ai hibrid clasa x/electric, platesti x% din impozit); - eliminarea tututor exceptiilor de la impozitarea automobilelor cu mentirea a 2 categorii: vehicule de epoca si cauze medicale REALE!!! - obligativitatea ca parcul auto institutional "de strada" sa fie minim E5. Discutia e lunga si evident polarizanta. Revenind la topic, Introducerea fortata a BEV-urilor si in general a limitatilor Green Deal, prin legislatie restrictiva la pachet cu incentive-uri nerealiste sau suprataxare, din punctul meu de vedere a facut doar rau. Pe de o parte a pus pe butuci industria europeana, a scumpit serviciile "de baza" inutil si a distribuit fonduri prin programele de "Rabla" de la toata lumea catre (in general) cei cu venituri medii si mari. Ca doar cine isi ia un VW electric de 40-50k nu poate sa spuna ca e sarac sau ca o duce rau...
    3 points
  2. Asa cum zicea Creanga , nu stiu altii cum sunt , dar eu ... - nu mai am curaj sa investesc in tara asta pe termen lung - nu mai am curaj sa cumpar sau sa construiesc o casa in tara asta Deci de masini electrice sau nu , noi , scumpe , nici nu se pune problema Momentan poporul este ocupat sa umple magazinele , cosurile si targurile , cu ochii in telefoane Viitorul ii va lovi ca un baros pe majoritatea si oricat m-as pune eu la adapost nu am cum sa nu imi pese Pentru ca o tara saraca e o tara in care mi se va da in cap la fiecare colt de strada
    2 points
  3. M-am uitat si eu la Enyaq, Sportline, 65K Euro?! Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.200 kg Apoi la Elroq. Tot asa... 56K Euro... Masa remorcabila franat (la panta max. 12%) 1.000 kg No, iar eu vara trag rulota dupa mine de 1400 kg cu Golful 4 + DSG. Consum de ~9% = 500 km safe cu un plin. La electrica, in modul ideal, o sa fac 500 km. Probabil cu rulota in spate o sa fac 250-300 km? 😐 Si sa dau si atati bani pe ea? Veti zice ca deh, in CO trebuie sa inchiriez masina, dar da, greu de gasit masina cu carlig la inchiriat si la pret decent. + ca zi-le alora de la rent-a-car ca o sa tractezi cu ea sa vezi ce pret iti dau. Si sa se incadreze si la permis (MTMa 3500 ) si la MTMA remorca, etc. Apai, nu-mi complic eu asa viata si mai bine raman la ICE? Vibreaza motorul? si ce? da-l in spanac sa vibreze ca imi chiar place, inseamna ca are viata in el si trage. Next one: Tiguan, Kodiaq, etc (dar ICE!).
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!