Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2025 in Postări

  1. Si cu toate astea, nimeni nu a schimbat vreo distributie.
    3 points
  2. Pai daca nu intelegi logica posibil sa fie din cauza neimplicarii tale in dezvoltarea si updatarea acestui motor. Mai stim ca virusii nu exista ca nu-i vedem, Gaza vine de la gaz etc Pe cumparatorul de 1.5TSI il intereseaza ca motorul sa fie fiabil, sa consume putin si sa traga de puterea declarata iar 1.5TSI le bifeaza pe toate deci 'problema' nu exista. Din cauza opiniilor de 'experti' apare cate unul cu masina 'cumparata la pret bun' care se uita dupa modalitati de ai creste speranta de viata cu dezactivari de ACT, schimb de ulei saptamanal etc
    3 points
  3. De mult timp n-am mai vazut un comentariu atat de prost raportat la lungime, absolut fiecare fraza este falsa!
    2 points
  4. Am schimbat arcurile, bratele si bieletele antiruliu pe spate, arcurile si bieletele antiruliu pe fata. De asemenea, am inlocuit uleiul din grupul Haldex, garniturile pompei si am curatat sita pompei. Urmeaza sa schimb lichidul de frana si sa ii fac unghiul de fuga. Nu am rezolvat nimic prin inlocuirea motorasului de la etrierul dreapta spate si cum nu am gasit ce am eu nevoie in dezmembrari, am comandat un etrier nou cu tot cu motoras. Astept sa imi soseasca zilele astea ca sa il montez. Intre timp am cumparat un set de jante Interlagos pe care voi monta cauciucurile de vara.
    2 points
  5. 1. ACT/COD e cea mai mare prostie inventata. 2. Te chinui sa scoti 85-90Nm din 2 cilindrii fortati la maxim care trebuie sa ii duca si pe ceilalti 2 cilindrii dezactivati+cutia, copmresorul, alternatorul.. 3. Nu vad logica de ce ACT-ul asta functioneza si in treptele 6 (respectiv 7 la cutia automata) cand ai un raport de 0.6 sau 0.7 - adica oricum consuma putin, de ce sa tii in tensiune motorul si cutia? 4. Vibratiile acestea, de 2 ori mai rare, tind sa omoare in timp volant si cutia. 5. Au fortat ACT-ul asta sa intre prea de jos, nu e normal sa mearga la 1250 sau 1350, logica ar fi sa mearga undeva de pe la 1600-1700, cand iese ACT sa aiba turbina de unde sa faca boost fara sa se forteze si fara sa aiba lag. 6. LSPI- Low Speed Pre Ignition, unii producatori cauta sa scape de asta si VW tot insista cu functionarea la turatii mici, si mai zici de unde apar depunerile si problemele. 7. Nu mai zic de pelicula de ulei 0w20 de pe cuzineti biela si ax piston, cand mergi subturat rezulta presiuni mari pe tot ansamblu, inclusiv piston. E doar parerea mea, imi cer scuze daca nu corespunde cu a voastra
    2 points
  6. Pai distributia prima data la generatiile noi se schimba la 180.000km - 200.000km si cei care au ajuns la numarul asta in general vand masina Dupa din 30.000km - 30.000km ceva de genul. Cand dai 30.000 euro sau 24.000 cu km putini si 2023-2024 ... eu zic ca 1000-1500 lei pentru o pompa nu e mult ... Oricum pretul este exagerat al masinii si vorbesc de Golf dar pretul e impus de fabrica mama ... Legislatia privind noxele fac producatori sa faca motoare nefiabile si le "gatuiesc" dintr-un litru sa scoti 200 cp, fara electric nimic ... E deja compromis acel motor si ei stiu asta. Dezactivarea cilindrilor e mai mult pentru mers pe autostrada unde pui pe pilot masina si mergi cu 130 constant 200-300 km (la noi cand vor termina autostrazile si se va circula cat de cat legal) unde motorul nu e in sarcina pe drum drept. Puteti alege GDI-ul de la Hyundai care e cam echivalent, 1.6 tot hibridizat, este tot turbo, 160 cp ... numai ca acela ca sa fie fiabil, trebuie pus doar uleiul lui ... e mai sensibil pe partea asta .. nu e ca la vag, bmw ... unde poti pune liqui , motul ... asta e mai pretentios ... din ce stiu ...
    1 point
  7. Trebuie sa fii atent, daca nu, poti trece cu vederea. Nu exista ca un motor in 4 cilindrii sa mearga identic cu unul cu doi cilindrii si jumatate din putere.
    1 point
  8. Pare ca eu as avea cel mai rulat motor(1.4l TSI 122HP) de aici la un golf 6 plus 2013, (am facut 10.000 km) și acuma are 287.000 km, dupa 5 luni de cand l-am cumparat, nu am schimbat decât galeria de evacuare (era fisurata) și consumabile (ulei, filtre 2 amortizoare de la portbagaj, placute si discuri). Revin cand pica distributia nu cred ca ar fi mai tarziu de 300.000 km desi acuma nu se aude mai deloc motorul.
    1 point
  9. Poate ma luminezi si pe mine cum naiba intra praful ala in carcasa distributiei. Poate imi arati si mie UNDE a specificat producatorul ca in nu stiu ce tari cu praf, intervalul de schimb al distributiei scade la aproape jumatate ! Mai sunt unii destepti care recomanda STRICT la noi in Romania , la orice marca \ model \ motorizare sa se schimbe la 4 ani sau 60.000 km pentru ca avem gropi si ulei \ carburanti de proasta calitate si pentru ca ... e Romania. Terminati cu legendele astea urbane si cu prostiile ! INTERVALUL LA MASINA COLEGULUI ESTE 210.000 KM SI LA ECUATOR SI LA POLUL NORD ! Fara limita de timp , desigur ! Km uzeaza distributia, nu timpul, praful din atmosfera, uleiul, carburantul, bataia vantului, gropile din asfalt, ploaia, zapada sau nu stiu ce alte inventii inventate de gura lumii !
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!