Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.10.2025 in Postări

  1. Asta ar insemna sa renunti la pasiunea pentru EV Cand ai de mic microbul asta cu EV nu mai poti scapa de el indiferent cat te costa
    4 points
  2. Nu de aia , bateriile OE sunt baterii de top , dar la randul lor selectate , nu toate sunt perfecte Pe masinile de top s-au pus in anii anteriori baterii OE selectate cu performante maxime Daca iei 20 de baterii identice fabricate la aceeasi data si le masori vei obtine indicatii diferite Cu cat o baterie e mai noua are sanse sa fie mai buna , nu e neaparat perfecta Poti comanda la reprezentanta o baterie OE si sa le fie trimisa una stata undeva , nu m-ar mira , trebuie sa scape si de alea Asa ca mai bine AM cat mai noua , Varta Dynamic ca serie , cu eticheta galbena , au inceput sa fie fabricate in 2025 , deci sanse sa fie proaspata f mari La Varta noi se codeaza cu cateva caractere , se gasesc pe google decodarile Ex la maine a fost UZFG = 15 Iulie 2025 Germania - Zwickau
    3 points
  3. Am lipit cu superglue la Polo, tot asa cazuse. A tinut fara probleme, e usoara.
    1 point
  4. Adeziv de parbriz. Eu cand am patit asa ceva am trecut pe la un centru de schimbat parbrize si mi-au pus cateva puncte subtiri de adeziv pe spatele oglinzii
    1 point
  5. Termica ,dauna totala economica ,din cauza unei defectiuni eu inca nu am vazut/auzit ,nici macar cu vechime 5-10 chiar si 15 ani
    1 point
  6. In tara respectiva ,cu media de 40.000/an …lejer . Ajung multe la mine cu 200.000 cu filtrele de fabrica 😀 Ieri am avut una de la weltauto ,49.000 km ,2022 ,filtrele de fabrica . Iti trimit filmare si poze daca vrei 😀
    1 point
  7. Cine se gandeste la “economie” sa-si faca bine calculele pana in garantie dar mai ales dupa . In functie de cat ia acum pe masina daca o vinde (daca o poate vinde) cei 152.000 nu par ieftini 😀 Masina costand de noua in jur de 50.000 €
    1 point
  8. Si stim exact cat costa schimbarea unui singur modul de la colegul nostru de pe forum
    1 point
  9. 4 ani ,152.000 km ,3 module de la baterie defecte La 160.000 se termina garantia 😀
    1 point
  10. Ieri am fost la un service să "spăl" instalația și caloriferul schimbat acum un an si jumătate, pentru că, iar nu am căldură in mașină (foarte puțin pe stânga, rece pe dreapta). După conectarea furtunilor la calorifer, când a pornit curățarea manometru indica 40 ca și presiune și domnul de acolo mi-a zis că este blocat de obicei la valoarea aia. După o primă curățare, valorile sunt scăzut, dar și la a doua tranșă a ieșit mizerie din calorifer (aici e poza de la a doua tranșă, la prima era de 2 ori mai mult) a mai urmat a treia tranșă de curățare si presiunea a scăzut la valorile normale, între 10 și 20. După aceasta operațiune, a urmat curățarea "motorului", care nu a mai scos mizerie aproape deloc și proba de drum. Din păcate nu s-a încălzit, decât pentru o scurtă perioadă de timp. Ne-am întors și a recuperat utilajul la mașină și a venit caldura in mașină. Domnul de acolo a spus că bănuiește pompa de apă cu probleme, in sensul in care nu face presiune suficientă. Menționez că nu am erori pe motorașe de la clapete și termostatul funcționează corect. A doua posibilitate ar fi tot caloriferul, fiind cumva colmatat iar presiunea din pompa de apă nu este suficienta, pe cand cea din utililaj da. Săptămâna viitoare o să ajung in service să vedem verdictul. Azi am plecat cu mașina dimineață și pe display-ul unității media apărea cam așa După repornirea motorului, a funcționat normal. După ce ne-am oprit undeva iar a apărut așa, cand am ajuns acasă a funcționat corect... o să cumpăr un filtru 12V și sper să se regleze (mă gândesc la paraziți, diferențe de tensiuni). Să vedem după montarea acestuia ce se întâmplă. Pentru că m-a intrebat @starchaser , o să raspund si aici, poate mai interesează pe altcineva. Pe RCD360/440/780 PRO modificările de pe climatizare nu apar, ca la RNS510, fiind afișată doar temperatura exterioară în dreapta sus. to be continued...
    1 point
  11. Presiunea facuta de tandem trebuie sa fie minim 7.5bari la 4000ture. La intrare in filtru combustibil 0.5bari idle si minim 0.25bari la 2500ture.
    1 point
  12. Eu la BMW, pentru un X3 M40d, deci 6cilindri 3.0 diesel, platesc pe o revizie ulei+filtru ulei, filtru aer, filtru polen/habitaclu, inclusiv filtru motorina! ( incl manopera bineinteles ) undeva pe la 2000 2200lei... si la VW pt un Tiguan 1.5 tsi/etsi revizia e peste 2500lei... unde a ajuns lumea asta? 🙃
    1 point
  13. La multi ani tuturor si fie ca 2021 sa fie un an cat mai bun, daca este posibil lipsit de covid. Dupa o perioada de odihna am trecut la urmatorul retrofit si anume lumina ambientala pe Octavia 3. Anul trecut prin vara am inceput proiectul instaland RGB la picioare, inlocuind BCM Bosch mid fara lumina ambientala cu BCM high Bosch 086BR. Configurarea nu a fost usoara deoarece pe Bosch 086BR nu putem avea mai mult de 1 zona RGB si aceea este lumina de pe trimurile usilor. Ceva mai mult de o zi m-am chinuit sa inteleg codarea am reusit sa o fac sa mearga. Acum am trecut la finalizarea proiectului, adaugand lumina ambientala pe trimurile si buzunarele usilor, si in spatiul central de depozitare de sub panoul clima. Drept urmare am comandat cablajele, am comandat BCM high de la Conti 084DH, care suporta 3 zone de lumina ambientala, cu intensitate variabila (totodata functioneaza si rabatarea oglinzilor perfect, cand revenim la masina acestea se deschid la punerea contactului), am comandat un set complet de fete de usi cu lumina ambientala si toate lampile necesare. Fetele de usi le-am gasit in dezmembrari de pe Octavia Scout 2018/masina cu 30.000km (impecabile) RGB lumina buzunare usi: 8W0 919 390 A 8W0 919 390 B 8W0 919 390 F 8W0 919 390 E RGB lumina picioare 8W0 947 415 A 8W0 947 415 B 8W0 947 415 C 8W0 947 415 D RGB sertar depozitare consola 5F0 947 355 C Inlocuirea BCM-ului presupune CP (component protection), adapt immo (codare chei) si parametrizare. Pt traseul firelor se desfac toate fetele de usi, toate pragurile, stalpii, etc. Pentru trimurile usilor RGB se leaga in mufa cu 27 pini respectiv pinii 15,16. In BCM se leaga in mufa C, conectorul T73C, pinul 29. Firul plus"+" se ia din panoul de sigurante, repectiv SC8, iar "-" de la surubul de pe pragul de la sofer. Pentru lumina de la picioare, in BCM este acelasi pin, "+" se afla pe aceeasi siguranta iar "-" de pe acelasi surub. Cablajul lampilor RGB din buzunarele usilor si cel de la sertarul de depozitare din consola este facut de bunul meu prieten Andrei (la dimensiune cu mufe, pini sertizate etc). Totodata solutia aleasa pentru iluminarea RGB a sertarului este proiectul lui (unul foarte reusit) - am incercat 2 variante si aceasta este castigatoare (poze atasate) *pentru cei cu trapa care doresc asa ceva am pus cateva poze de pe masina lui Andrei (tubul RGB utilizat este OEM, cablajul este executat de Andrei, si amplasamentul este proiectul lui). Codarea: Pentru BCM Conti 084 CG/DD/DH avem urmatoarele: [LO]_p_adaption_kundenwunsch_fussraum: 1.00 [LO]_p_helligkeit_entriegelt_fussraum: 0 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_max_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_ein_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_ein_fussraum: 125 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_dieseTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_andereTuer_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_einausstieg_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_zuendung_aus_fussraum: 127 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_auf_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_HD_zu_zuendung_aus_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Tueren_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_helligkeit_Fzg_geschlossen_schluessel_ab_fussraum: 100 [UN]_% [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_auf: 1 [LO]_p_dimmfaktor_farbwechsel_ab: 1 [LO]_p_farbwechsel_delay: 0 [LO]_p_farbauswahl_HMI: 11001 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI: 100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_2: 1100 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_3: 0 [LO]_p_ambienteumfang_mehrfarbig_HMI_4: 0 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI: 1 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_2: 10001 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_3: 10 [LO]_p_ambientelicht_verbauinformation_HMI_4: 0 [LO]_p_verzoegerung_berechnen: 0 [LO]_p_t_HMI_verzoegerung_helligkeitswerte: 200 [UN]_ms [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_modules: [LO]_pa_einzeladresse_slave_1: 1 [LO]_pa_verbauinfo_slave_1: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_1: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_2: 2 [LO]_pa_verbauinfo_slave_2: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_2: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_3: 3 [LO]_pa_verbauinfo_slave_3: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_3: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_4: 4 [LO]_pa_verbauinfo_slave_4: [VN]_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_4: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_5: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_5: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_6: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_6: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_7: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_7: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_7: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_8: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave8: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave8: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_9: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_9: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_9: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_10: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_10: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_10: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_11: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_11: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_11: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_:12: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_12: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_13: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_13: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_14: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_14: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_14: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_15: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_15: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_16: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_16: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_16: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_17: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_17: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_17: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_18: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_18: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_18: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_19: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_19: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_19: 0 [LO]_pa_einzeladresse_slave_20: 0 [LO]_pa_verbauinfo_slave_20: [VN]_not_installed [LO]_pa_fehlerort_slave_20: 0 [VO]_ambient_lighting_lin_slaves_groups: [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_1: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_1: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_1: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_2: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_2: [VN]_Center console [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_2: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_3: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_3: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_3: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_4: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_4: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_4: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_5: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_5: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_5: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_6: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_6: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_6: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_7: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_7: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_7: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_8: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_8: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_8: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_9: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_9: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_9: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_10: [VN]_Multi_color [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_10: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_10: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_11: [VN]_monochrom [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_11: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_11: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_12: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_12: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_12: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_13: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_13: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_13: 1.00 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_14: [VO]_3_not_defined [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_14: [VN]_Footwell [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_14: 1.20 [LO]_pa_verbauinfo_gruppe_15: [VN]_not_installed [LO]_pa_lichtfunktion_gruppe_15: [VN]_door [LO]_pa_korrekturfaktor_gruppe_15: 1.00 [VN]_Interior_light_lamp_configuration: [LO]_Ambiente_Applikationsleisten_in_Tuertafel: [VN]_installed [LO]_Fussraumbeleuchtung: [VN]_installed [LO]_Ambientemenue mit globalem aus: [VN]_active [LO]_Ambientemenue mit alle Zonen: [VN]_active [LO]_Ambient_Farbliste_HMI: [VN]_active [LO]_Ambience_light_colorlist_default: 1 [VN]_Interior_light_2nd_generation: [LO]_weicher Farbwechsel: [VN]_active [LO]_Tuertafelbeleuchtung mehrfarbig: [VN]_active [LO]_BAP Farbwert Farbe 1: 1 [LO]_BAP Farbwert Farbe 2: 4 [LO]_BAP Farbwert Farbe 3: 5 [LO]_Ambiente_Farbliste_HMI_mit_Farbtransformation: [VN]_active [LO]_Helligkeit Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Helligkeit Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Instrumententafelbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Cockpitbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Lautsprecherbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Mittelkonsolenbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Dachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Farbausgabe Panoramaschiebedachbeleuchtung nicht berechnen: [VN]_active [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Individual: 1 [LO]_Innenlicht: [VO]_Keine_Spannungsanforderung [LO]_Ambiente_Fahrprofil_Offroad_Individual: 11 Succes!
    1 point
  14. Pompa de apa nu face presiune, lucreaza numai in regim de recirculare. Ce iese trebuie sa si intre, presiunea in circuit se face datorita caldurii. Daca ai pompa cu mufa(switchable) atunci poate fi si pompa. Am gasit blocata 80% inchisa, si poate avea circulatie redusa. Dar mai este si vreo pompa electrica ce ajuta la circulatie. Nu stiu daca ai 1 sau 2, chiar 3 pompe electrice la cele cu water-air charge cooler.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!