Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.10.2025 in Postări

  1. Un mic video de la evenimentul Dropdown. A fost frumos. Recunosc ca cea mai interesanta parte, pentru mine, NU a fost evenimentul, ci drumul Timisoara - București - Timisoara. M-am bucurat de tot ce știe masina, sunetul VR6-lui, sistemul audio, confortul si insonorizarea. Un drum unde cutia de TDI pe benzinar si-a aratat avantajele. Nu am simțit deloc obositor sunetul motorului, nici pe autostrada. Si asta datorita RPM-ului scăzut cu care a rulat motorul, chiar si la viteze mari. Am prins si porțiuni de drum rele, mai ales cel dinainte de a intra pe noua porțiune de autostrada. Am fost cu Kia in urma cu 3 săptămâni, si mi s-a părut rău. Am zis clar nu vin cu Skoda pe aici. Am ajuns tot pe acolo, fara sa vreau, si culmea, nu l-am simțit asa rău cum credeam ca il voi simți. Deci pernele fac foarte mult. In ciuda anvelopelor 225 35 19. Înapoi am venit duminica noaptea datorita unei urgente. Noaptea pe ploaie, unele părți chiar torențială. Din nou, nu a fost asa rău cum credeam ca va fi. All good, nu s-a stricat nimic 😄. La eveniment a fost frumos, masina a prezentat mult interes pentru multi. Am discutat cu multi oameni. Cea mai amuzanta parte a fost cu 2 copii care cautau cele 2 chiulase si nu înțelegeau de ce scrie V6 pe motor dar are o singura chiulasa I-am lasat asa, vor găsi ei răspunsul cândva M-am întâlnit si cu câțiva oameni de pe forum, a fost o placere sa ii cunosc! A fost si @voinea, am schimbat cateva vorbe
    6 points
  2. Salutare din nou! Incep direct, sa ma racoresc: Consuma, ma, nene, nu se incurca. 🤣 Bun, sa incepem povestea. M-am vazut ramas fara Superb si zic, incotro s-o iau ? Mi s-a deblocat instant o amintire cu o veche pofta ramasa nesatisfacuta, un Arteon galben, musai cu trapa, musai R-Line, musai 272/280cp. Iau zile la rand site-urile de pe la noi, o singura masina indeplinea toate criteriile, la Brasov. Dezavantaje ? Da. Rulajul: 150.000 km la momentul achizitiei. Zic totusi sa ii dau o sansa si sa merg la Tess s-o verific, in cel mai rau caz pierd vreo 500 lei. Numai ca la Tess imi prezinta oamenii tot istoricul, curat, intretinuta, fosta masina a unui boss de la VW din Germania, apoi luata de cineva din Brasov pentru un an si putin. Configurata modest, fara zgarieturi, vopsea originala, totul perfect pe sub ea. N-am avut ce negocia la masina decat niste anvelope de iarna pe 20" pe care nu le-am dorit si o baterie, fiind putin obosita cea de pe masina. Am hotarat sa risc putin cu rulajul si problemele ce ar putea sa apara in jurul acestei valori si am luat-o. Zic, aia e acum, o tin maxim un an si o dau, sa nu prind devalorizarea mare la mine. Asadar, dotarile mai de soi: - Virtual cockpit - Navi Discover Pro Gen. 3 - Webasto - Masaj si incalzire fata - spate - Trapa - pACC, Line, Side, Park assist. - DCC - camere 360 - DLA - hayon electric - kessy - rezervor 70 litri ?! (aici nu sunt sigur, dar la primul plin, cand am luat-o, am bagat 65 litri si abia se aprinsese rezerva) Probabil mai sunt dar nu imi vin in minte acum. Dupa 2500 de kilometri in ultima luna, pot spune ca ne-am obisnuit unul cu celalalt si am devenit un intreg. 😁 Ansamblul motor / cutie / transmisie este fantastic in modul Sport si foarte enervant in Drive. In Drive, cel putin in oras, subtureaza foarte mult masina, fiind aproape imposibil sa te strecori rapid, atunci cand situatia o impune. Rotile pe 20" sunt o provocare destul de mare, chiar si pe Confort, tot zguduie masina ca toate alea. In general, merg cu grija in oras, trec foarte incet peste liniile de tramvai si alte asemenea. Arata fenomenal si nu voi trece la 18 sau 19" pentru vara, stricand tot farmecul masinii. Cateva aspecte care imi plac / displac la masina: - franare excelenta - faruri ok, dar personal, sub cele Matrix Led de pe Superb - webasto, o incantare, l-am folosit deja la Busteni si pot spune ca face banii, insa e putin greoi de configurat din masina, il poti seta pentru maxim 3 zile, nu ii poti face un program Luni - Vineri, de exemplu. - scaunele ok, confortabile, masajul e cam meh, e nice to have dar nu poti spune ca te dai in vant dupa asa ceva - mult mai antifonata decat Skoda, eu nu am intalnit celebrele zgomote de aer pe la chedere, masina este foarte inchegata per total. Ce nu prea imi place la ea: - sonorizarea, o medie si un tweeter amarat in fiecare usa, care la volum peste 65-70% incep sa distorsioneze, bleah, ceva oribil. - "socul" acela la pornirea cu motorul rece, trebuie sa stau uneori 1,5-2 minute sa coboare relanti-ul la 850 rpm si sa ma pun in miscare. - este foarte rigida in modul Sport, gratie si anvelopelor pe 20" cu balonaj mic, iar in Bucuresti, singurul mod in care imi place sa conduc, e destul de haos, mai ales cand am si copilul in masina. - tips-uri fake, ma nene, la asemenea motorizare ? Imi pui capace de plastic si tevile indoite in jos ? Si iarna scoate aburi pe sub bara ? WTF ?! - sunetul fake din boxe, in modul Sport. Voi cauta sa dezactivez cu VCDS, imi suna a Aliexpress. Daca vreau sunet, pun clapeta sau o evacuare de Doamne ajuta. - nu trec la aspecte negative, consumul, doar va povestesc putin si despre el. Stiam foarte bine la ce ma inham, am citit mult inainte, fac doar haz de necaz. Dupa Octavia vRS cu 5-6% consum, la Superb hybrid unde aveam 1,5-2% in Bucuresti, zbeaammmm la Arteon, 20-21% dimineata la ora 8:30 sau 13-14% dimineata la 6:00 ori seara dupa 21:00. 🤣 Si merg linistit, uneori si pe Eco, dar nu am obtinut mare economie. Tot pe Sport prefer. ❤️ In afara orasului, nu am reusit sa scot mai putin de 9,2% , cu tempomatul setat la 105 km/h. Ca un long story short, fac un plin de ~500 lei pe saptamana. 😲 Bine ca au rezolvat problema consumului de ulei, daca mai bagam si cateva bidoane de ulei, ala eram. Vine si partea mult asteptata de unii, gandurile de upgrade: - Arteonul R-Line arata foarte bine la exterior, dpmdv, asa incat nu gasesc ceva ok ce i-as mai putea adauga. Posibil, posiiiiibil, un diffuser pentru bara spate, portiunea dintre tips-uri (fake, wtf ?!) fiind cam goala, acolo merge un difuzor cu aripioare, cum aveam la Superb. - deja i-am luat un set de jante de Golf 7 GTI, pe post de bocancei, urmeaza curand niste anvelope de iarna 245/45/R18. - ma tot invart in jurul ideii de a-i monta benzile de led-uri care practic unesc farurile, piese OEM, la fel ca cele de pe Arteon facelift. Mi se pare ca e un upgrade de bun gust, inca ma gandesc daca sa le comand sau nu. - neavand ce sa fac prea mult la exterior, as vrea sa ma ocup la masina asta mai mult la interior, si mai exact, la sistemul de sunet. Din pacate, neamtul s-a zgarcit la Dynaudio, iar sistemul actual suna incredibil de prost, mult, mult sub sonorizarea Skoda. Imi place sa ascult muzica tare, foarte tare, mai ales cand sunt singur. Iar masina asta sufera foarte mult la capitolul sonorizare. Antifonat usile, ceva de la Audison sau Deaf Bonce + o amplificare corespunzatoare si deja as fi peste orice Canton sau Dynaudio. - schimbat culoare etrieri, cei facuti de fostul proprietar mi se par oribili - stage 1 ? Intentionat am lasat-o la urma. Nu sunt inca, 100% convins sa i-l fac, sa merg pe un stage 1 ecu/tcu sau sa ii arunc si o admisie R600 ? Voi vedea. 🙂 Ma chinui sa scriu textul asta la birou de cateva zile, intrerupt fiind de 100 de ori. Daca mai suna incoerent pe alocuri, ma iertati si voi. Mai scriem si de acum incolo. Las mai jos cateva poze cu agregatul:
    4 points
  3. No , daca asta te-a atras ca nu e revopsita , de ce freci furtunul ala de la pompa de vopsea ?
    4 points
  4. Intotdeauna vor exista pasionati si utilizatori , ptr orice gama de orice Nu trebuie blamati niciunii Dar utilizatorii nu trebuie sa dea sfaturi la pasionati ptr ca fiecare are pasiunea lui si trebuie respectata Unii sunt pasionati de masini Altii sunt pasionati de EV-uri Restul sunt utilizatori Eu personal sunt mai mult utilizator , departe de pasionatii pe care ii vad postand pe forum Imi place masina mea foarte mult , majoritar o conduc fara niciun scop absolut necesar , doar din placere , fac 20k pe an fata de 7k cat faceam cu Sorento , doar din motivul ca imi place sa o conduc - cand sunt f ocupat si nu pot pleca departe , in fiecare weekend merg la Sibiu si si la Pitesti doar asa sa ma plimb Nu e deci pasiune neaparat cat placerea de a conduce , sa nu mai vorbim de peisajul de toamna de acum , Valea Oltului este oau , niste culori de zici ca esti la expozitie de pictura Ptr oras , da , mi-as lua o electrica micuta dar nu am ce face cu ea , lucrez peste drum de casa deci nu vad rostul , dar electrica in oras e faina In rest , nu ma atrage ca unica masina Dar nici nu pot spune ca am mers cu Panamera si nu m-a impresionat , abia am asteptat sa ma dau jos si sa revin la electrica mea draga
    3 points
  5. Nu de aia , bateriile OE sunt baterii de top , dar la randul lor selectate , nu toate sunt perfecte Pe masinile de top s-au pus in anii anteriori baterii OE selectate cu performante maxime Daca iei 20 de baterii identice fabricate la aceeasi data si le masori vei obtine indicatii diferite Cu cat o baterie e mai noua are sanse sa fie mai buna , nu e neaparat perfecta Poti comanda la reprezentanta o baterie OE si sa le fie trimisa una stata undeva , nu m-ar mira , trebuie sa scape si de alea Asa ca mai bine AM cat mai noua , Varta Dynamic ca serie , cu eticheta galbena , au inceput sa fie fabricate in 2025 , deci sanse sa fie proaspata f mari La Varta noi se codeaza cu cateva caractere , se gasesc pe google decodarile Ex la maine a fost UZFG = 15 Iulie 2025 Germania - Zwickau
    2 points
  6. Sa vezi cum e la incarcat 😀
    2 points
  7. Electrocasnice... cu volan si pedale.
    2 points
  8. Feeling-ul transmis de un motor termic nu poate fi inlocuit.
    2 points
  9. Welcome to the dark side of 2.0 turbo petrol.
    2 points
  10. Like Like ! Aspect exterior perfect Furtunul de la pompa tras dupa masina arata in schimb naspa
    2 points
  11. Incredibil. In era tehnologiei si a internetului, sa nu aiba acces la un TPI si sa trebuiasca sa mearga clientul cu indicatiile printate.....fara cuvinte. Si vorbim despre reprezentanta de la Porsche care este importator oficial de autoturisme din gama VAG in Romania.
    1 point
  12. Ieri am fost la un service să "spăl" instalația și caloriferul schimbat acum un an si jumătate, pentru că, iar nu am căldură in mașină (foarte puțin pe stânga, rece pe dreapta). După conectarea furtunilor la calorifer, când a pornit curățarea manometru indica 40 ca și presiune și domnul de acolo mi-a zis că este blocat de obicei la valoarea aia. După o primă curățare, valorile sunt scăzut, dar și la a doua tranșă a ieșit mizerie din calorifer (aici e poza de la a doua tranșă, la prima era de 2 ori mai mult) a mai urmat a treia tranșă de curățare si presiunea a scăzut la valorile normale, între 10 și 20. După aceasta operațiune, a urmat curățarea "motorului", care nu a mai scos mizerie aproape deloc și proba de drum. Din păcate nu s-a încălzit, decât pentru o scurtă perioadă de timp. Ne-am întors și a recuperat utilajul la mașină și a venit caldura in mașină. Domnul de acolo a spus că bănuiește pompa de apă cu probleme, in sensul in care nu face presiune suficientă. Menționez că nu am erori pe motorașe de la clapete și termostatul funcționează corect. A doua posibilitate ar fi tot caloriferul, fiind cumva colmatat iar presiunea din pompa de apă nu este suficienta, pe cand cea din utililaj da. Săptămâna viitoare o să ajung in service să vedem verdictul. Azi am plecat cu mașina dimineață și pe display-ul unității media apărea cam așa După repornirea motorului, a funcționat normal. După ce ne-am oprit undeva iar a apărut așa, cand am ajuns acasă a funcționat corect... o să cumpăr un filtru 12V și sper să se regleze (mă gândesc la paraziți, diferențe de tensiuni). Să vedem după montarea acestuia ce se întâmplă. Pentru că m-a intrebat @starchaser , o să raspund si aici, poate mai interesează pe altcineva. Pe RCD360/440/780 PRO modificările de pe climatizare nu apar, ca la RNS510, fiind afișată doar temperatura exterioară în dreapta sus. to be continued...
    1 point
  13. Mai este ca parchezi si eu asa pe partea gresita a pompei, dar tin in mana furtunul cat timp alimentez ca sa nu o ating. Evacuarile fake sunt si pe S6, o masina cu valente sportive clare, chiar daca TDI . Probabil ca sa nu se afume bara =)). Deh, sportiva TDI, ce oximoron.
    1 point
  14. @tudy_cnu scaunele sunt maro, precum bordul, iar exteriorul e culoarea aia bej deschis, parca spre culoare mata, coaja de ou ii zic eu... nu mai retin cum ii zice la culoare in gama oficiala.
    1 point
  15. Salut. Este 2024 masina, printre primele modele de facelift.
    1 point
  16. Generațiile și vremurile se schimbă. Nici eu nu mai consider mașina o pasiune sau un simbol al statutului, am dezvoltat alte pasiuni. Pe vremuri conduceam cu plăcere câte 14 ore, acum vreau să ajung cât mai repede la destinație, cu avionul sau trenul de mare viteză, iar la destinație închiriez o mașină oarecare. Dar când conduc mașina personală, vreau să fie cât mai silentioasă si ușor de întreținut. Fără regenerări de filtre de particule sau să aștepți încălzirea motorului. Am mers și cu Porsche Panamera si cu Mercedes AMG, nu m-au impresionat. Probabil că pentru tot mai mulți oameni, mai ales din noua generație, mașina devine doar un mijloc de deplasare pe distanțe scurte și să fie cât mai autonom condusul.
    1 point
  17. @dercos Ai zis bine "relativ". Diferentele sunt aceleasi ca si intre un Macan 3.0, Panamera 3.0 sau Golf R. Am comparat cu termice doar ca sa dau exemplu, modelele mentionate se fac de fapt de mai bine de 15 ani, doar ca "noile" modele, fiind electrice, nu mai expun atatea diferente, nu iti mai transmit nimic in afara de performante liniare pe hartie fara sunet, fara feedback, fara "suflet". Aia cu bateria mai mare merge mai tare! Diferentele ar fi legate de materialele folosite la interior, oricum, sunt mai slab calitative fata de modele precedente. Vad sute de Taycane in trafic, multe dintre ele "break", as alege oricand o Panamera noua, fie ea si Sport Turismo, "de familie" daca ar fi nevoie, ca sa nu zic Lusso V12, nu cred ca e mare diferenta de pret, asta daca e sa ne raportam la "pasiune". Este loc pentru toata lumea, fiecare cumpara ce doreste, cu "pasiunea electrica" as lasa-o mai moale! Nu stiu cati pasionati de tramvaie si trolebuze avem, insa pasionati de SCANIA V8 exista multi! 🫠
    1 point
  18. Probabil are pachetul optional Vanity Plus care arata viteze mai mari si consumuri mai mici
    1 point
  19. E V6 e-hybrid Nu stiu cum si pe unde se merge cu ea . Eu doar le asigur mentenanta de aprox 3 ani . Deoarece lasa masina si pleaca le fac poze la nivel ulei ,interval service ,km …
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!