Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2025 in Postări
-
Gata si cu detailingul, las cateva poze mai jos. Ce pot sa zic... am rămas foarte placut surprins cand am vazut cum arata.. a meritat! 🥰 Daca doriți sa ne cunoaștem, va astept la evenimentul auto Dropdown 5, weekendul acesta, pe stadionul Ghencea, in Bucuresti. Superbul va fi expus acolo, si eu voi fi prezent.3 points
-
A luat "visul umed" al soferului roman de oras: 2.0 TDI! Sa fie acolo... cand iese pe autostrada de 2-3 ori pe an sa rupa tot 🙂 Oricum, in carte nu scrie vascozitatea, ci norma! Pui ulei ce respecta norma din carte. Daca merge mult in oras as merge pe 0W20 sau 0w30 (repet, daca normele din carte permit). Pentru ca acel 0 inainte de W este vascozitatea la rece - daca ai multe opriri/porniri la rece in oras o sa fie un ulei mai benefic pt motor pentru ca ajuta lubrifierea mai rapida la rece. Daca deja motorul "consuma" ceva ulei, evident ca o sa il consume si pe asta.1 point
-
1 point
-
"Chinejii" vor ingropa toata industria auto daca tampitii astia de la.Bruxelles nu se vor trezi la realitate cu porcaria lor de green deal... totodata si lacomia producatorilor auto europeni vor ajuta la declin... la ce preturi sunt pe piata... n au cum sa reziste inca mult timp. China e deja aici... sa nu ne intelegem gresit, nu ma bucura deloc acest aspect, dar e totusi o realitate.1 point
-
@acidone77 Mersi! Lambo "dupa" Temu! 😄 Nu-i da foc! O sa ia singur! 😄💥🔥1 point
-
Masina s a vandut, se poate inchide topicul. Acum impresii dupa aproape 10 ani si 175000km. Masina a fost impecabila pe parte de motor, cutie de viteze. Nu s a stricat absolut nimic niciodata, nu a curs vre un lichid din ea, nu s a aprins vreun martor in bord. In toata aceasta perioada nu a fost nevoie de schimbare distrbutiei sau ambreiaj. Tot ce s a facut la masina a fost mententa conform indicatiilor computerului de bord si a manualului de service. Au fost schimbate toate elementele de suspensie, amortizoare etc pe la 150000km. Prelata s a pastrat in stare buna. Am fost foarte multumit de masina, de asta am si tinut o atati ani dar deja ajunsese ca a 3a masina in familie si nu am mai reusit sa justific pastrarea ei mergand cu ea doar de 2 ori pe an. Astea sunt ultimele poze facute masinii pentru anuntul de vanzare.1 point
-
1 point
-
Sa mai scoatem praful de aici, zic. Atentieee, postare de luat cafeiul.. Incepem cu inceputul. Drum la Timisoara pt Audit. Pt 2 zile nu are rost sa inchiriez masina mai ales ca la intoarcere iau si ceva echipamente din birou si nu am chef sa ma trambalez cu masina inchiriata pana la aeroport si inapoi sa iau Uber, etc. Zic, simplu sa fie, merg cu Golful si ma vad si cu baietii @mirceateodor@EmilianPop@marius1982.11@Mihai GTi. Am facut si pozici sa nu ziceti ca va mint Toate bune si frumoase...plec la hotel destul de tarziu. M-am cazat singur ca nu era nimeni pe acolo si mi s-a zis la telefon ce cheie de la ce camera sa iau Pe la 12 noaptea, sirene, lumini, si aud numa' jetul furtunurilor de pompieri. Luase foc pizzeria de langa oras. Cu ocazia asta, pompierii mi-au facut cadou urmatoarele, ca na, noi muncim nu gandim: Cel mai ciuda imi e de haion ca ala e recent vopsit si era impecabil. Si da, ei nu sunt obligati sa aiba asigurare de raspundere profesionala si evident ca nici nu au. Si...e caz de urgenta, deci, sunt victima colaterala si raman cu paguba. btw: nici casco nu despagubeste asa ceva. trebuie sa faci "fals in acte" si sa declari vandalism. No, c'est la vie! Mai departe scrie-n carte... ca iarna nu-i ca vara (dupa un mare clasic in viata) si cum nu da caldura cine stie ce, am zis ca trebuie sa rezolv acum cat mai sunt inca temperaturi decente. Prin iarna trecuta (Ian 2024 ) daca bine imi amintesc, mi-am pregatit o tubulatura de climatronic. Desfacuta, si refacute toate clapetele cu burete mai bun: EPDM 80. Problema principala: buretii se desprind de pe clapete si de batranete pleaca la plimbare. Cine are noroc sa ii fie scuipati in totalitate prin gurile de ventilate, e una. Dar in majoritatea cazurilor, ajung si in fata radiatorului intern. Clapetele fara bureti pe ele: Apoi am lipit eu burete EPDM 80. Lipeste super bine si e mult mai rezistent decat cel pus de VW. Am folosit radiatoarele primite la tubulatura de climatronic pentru ca aratau super bine si nu merita sa pun unele noi. Asa arata circuitul de aer. intai prin cel de AC apoi prin cel de antigel. Si clapeta care sa inchida sau deschida aerul spre cel cald daca e nevoie. Deaia caldura pica cel mai repede. Am pus si motoras nou Vemo la V71 (recirculare), ca na, e oribil de schimbat cand e pe masina. Am pus si buretii de etansare pe caroserie si pe alte tubulaturi: Si am purces la desfacut si inlocuit: Vineri m-am apucat de desfacut. Sambata am montat la loc. Si Luni a ramas pt niste chestiute mici de rezolvat, matisat cablurile, aranjat cablurile, etc. Ce am gasit: Si am verificat si pompa de apa cand am golit antigelul, ca sa fim siguri ca inca e buna. Aparent este buna! NO.... Am pus tot la loc si hop, nada iluminat la ceasuri (banuiesc ca si la tine @EmilianPop e acelasi lucru la navi /camera. ) Am gasit un fir care s-a rupt de la manevrarea cablajelor. Aseara mi-am luat inima in dinti si am zis ca desfac iar si trag fir suplimentar daca nu gasesc unde e intrerupt. Dar am gasit unde era buba si l-am reparat, asadar, totul functionaaaal! si caldura, de te frigi la maini! Las si 2 poze cu bordul intreg si una de pe exterior de dinainte de incidentul din TM. No... sper ca nu vi s-a racit cafeaua! Drumuri bune baieti (si fete- daca sunt pe aici). Amu' am caldurica in Golf si nu mai umblu cu geamurile aburite Yay....1 point
-
Ma uitam prin topic-uri si ma gandeam - o fi patit ceva @Doomy ca nu a mai postat demult, insa apoi mi-am dat seama ca nu sunt mai breaz Si tocmai ca s-au mai intamplat lucruri. Nu foarte multi km, ca pentru drumurile mai incerte iau Rextonul. Deci: Inlocuit burduf de planetara stanga - era rupt complet - recunosc aici nu am avut tupeu singur, dar cred ca la dreptul o sa imi iau inima in dinti... (si ala are ceva fisuri), inlocuit lichid frana (spre rusinea mea nu umblasem) si rulment fata dreapta - abia dupa ce l-am schimbat am realizat de cata vreme facea zgomot, ma obisnuisem Si cel mai important - gata cu chinezismele - cele de pe fata erau aproape la semn, asa ca am pus ca pe spate Debica Navigator 3 - tot XL si cu protectie de janta. Marea dezamagire insa este cu discurile de frana fata - acum vreo 4 ani si cam 40k km le-am schimbat impreuna cu placutele - toate Textar, si gresat glisiere, verificat etrieri etc; iar prin vara am inceput sa simt ca sunt ovalizate ... Nu imi aduc aminte sa fi trecut prin balti mari cu franele incinse, iarna nu am mers prea mult cu masina ... Nush, daca ar fi fost noname-uri poate as fi inteles, insa asa ... nici macar un rand de placute nu au tinut. Le las peste iarna ca cine stie pe ce zapezi oi umbla, iar prin martie le schimb. Si de data asta nu mai iau "de marca" ... a fost cam degeaba... Poze nu prea i-am facut, spre rusinea mea...1 point
-
Salutare, revin cu cauza si soluția in cazul meu. De vina a fost alternatorul, care s a stricat din cauza furtunului de retur de motorina care s a fisurat si a împrăștiat motorina. 🙂0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
