Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2025 in Postări

  1. Eu citesc cu "bale la gura" concediu de 23 de zile...consecutiv. OFICIAL SUNT OFTICAT/INVIDIOS dar intrun mod pozitiv, pe principiul "aha, deci se poate"!
    1 point
  2. Foarte mișto recapitularea, anul vitor cred că o să vadă și Tiguanul meu Lefkada. Nouă ni s-au părut multe 9 zile când am plecat în Eurotrip, dar la sfîrșit am mai fi vrut măcar câteva zile, trebuie să încerc și senzația asta cu concediul de peste 11-21 de zile
    1 point
  3. Nebanuite sunt caile Domnului..🤣 Bucuros sa te intalnesc @lambda_dryver ! 👍 Nici albastrica ta nu ramane o anonima !🤭
    1 point
  4. Asa am ajuns sa gandesc si eu , sa mai conducem V6 cat se mai poate Asta e ca aia cu rosiile - cine a mancat rosii adevarate din gradina lui cand era mic , azi nu mai e multumit de niciuna Cine nu a mancat niciodata rosii adevarate crede ca cele de azi care au vreo aroma sau vreun gust care ii plac , sunt rosii bune si asa trebuie sa fie
    1 point
  5. Daca tot l-am intalnit pe Shmee in UK la Supercarfest, de 2 ori si mi-a demonstrat ca e "baiat", oferindu-mi accesul in backstage langa masinile DE VIS ale participantilor (cred ca entuziasmul meu l-a convins, nu de multe ori ai ocazia sa te afli in prezenta a 500 de Ferrari/Lambo si nu numai) unde am putut face poze si filmari in voie, ba chiar am facut selfie cu el, l-am etichetat si a adaugat poza facuta de mine pe profilul sau de FB, ma gandeam sa dau un share si la ultimul sau clip, unde viziteaza un garaj deosebit de la Timisoara, orasul meu natal si prezinta o masina cu adevarat speciala si anume un Lamborghini SIAN. Shmee a mai pus pe harta lumii Romania cu prezentarea colectiei lui Tiriac! O sa atasez ambele clipuri, pentru cei care inca nu le-au vazut, primul este cu "garajul" de colectie al lui "nea' Ion" : Atasez si garajul de la TIMISOARA, apreciez ca ne vad si pe noi vesticii intr-un mod pozitiv, prin prisma masinilor in acest caz, nu comentez de proprietar, nu vreau sa intru iar in politica , un motiv pentru care am si parasit tara, oricum mi se sterg comentariile, am dat un reply pe topicul de electrice referitor la faptul ca cineva s-a exprimat ca "romanii nu sunt la fel de "aliniati" ca occidentalii", "oi", EU, fiind ironic, nu m-am putut abtine si am mentionat ca sa nu uitam ca "s-au anulat alegerile", vorba aia, "dreptul fundamental", unii ne pot spune cum se pune dopul inapoi la sampanie, dupa alegeri, nu stii daca coincide votul, dar ce sa vezi, dimineata te trezesti si e altu' la putere, nu dau nume, nu e prima oara, nu ca mai conteaza, inteleg ca deranjeaza, dar, sa fim seriosi baieti! REALLY? Am mentionat un FAPT, nu optiunea politica! In fine, nu uitati sa va platiti taxele! Doamne-ajuta! ❤️ Important e sa fim apreciati macar prin prisma masinilor de pe strada, desi noi n-avem autoSTRADA sa mergem cu ele, nu mai conteaza! 😫 Exista o legatura si cu PIECH, "tatutul" Phaetonului care este mentionat direct in "numele" acestui supercar, nu voi da spoilere, va las pe voi sa descoperiti: Am adaugat si eu masina in colectia mea! ❤️ Din pacate doar in colectia de "bibelouri" in miniatura, 1:18 din vitrina, fiecare dupa posibilitati daca tata n-a fost afiliat nici unui partid politic, ce sa fac, anyway, enjoy:
    1 point
  6. Las si un mic spoiler si ne auzin curand in topicul dedicat.
    1 point
  7. @razvan.ac @F l o r i n Mulțumesc frumos, domnilor! @acidone77 Merci frumos! Recunosc ca volanul in 4-spite nu ar fi fost prima mea opțiune, dar, la momentul respectiv, nu exista opțiunea de volan în 3-spite S cu încălzire… Ulterior, a fost introdus și acesta pe alte modele, preponderent pe RS-uri (Q7/8, A6/7/8 etc.). Totodată, deși ca design nu m-a încântat prea mult, trebuie sa recunosc ca este foarte comod în folosință putând sprijini podul palmei sau chiar câteva degete doar, când mașina e pe Travel Assist și se conduce semi-autonom . Revin și cu câteva cadre surprinse în cursul concediului de Sărbători, unde am urcat și la o carieră de piatră dezafectată, pe un drum destul înnămolit 🙈. Acum și în varianta cu numere permanente!
    1 point
  8. Si in sfarsit, marele vis s-a realizat : Alltrack R este aici ! Astazi am ridicat masina dupa 2 zile petrecute in curtea celor de la DOP. In aceasta ultima etapa s-au realizat ultimele operatiuni necesare finalizarii proiectului: - instalare turbo IS38 (06K145874P - aceasta a fost codul pe care l-am cautat cu ardoare la achizitie, dorind a lua pe cat posibil ultima revizie). - instalare intercooler FMIC PRO, 65mm core (practic cel mai mare intercooler dedicat pe care il puteam monta ) - Racingline turbo inlet pipe - Racingline silicon hose pentru admisia R600 - bujii RS7 - schimb filtru ulei si ulei Mobil 1 ESP 5W-30 - soft ECU + TCU Reamintesc si modificarile care erau deja pe masina: - admisie Racingline R600 - downpipe HJS 200 cell, ECE compliant - evacuare catback Remus - jante 18" Sebring - padele Leyo PD Rezultatul il puteti vedea in graficul de mai jos. Ma declar foarte multumit, am inteles ca pentru mai mult ar fi trebuit si un upgrade de HPFP pentru ca a intervenit o limitare din aceasta cauza. Softul nu este fortat, este facut in limite de siguranta, asa cum este si normal de altfel. In urma acestui upgrade major, voi adapta viitoarele intervalele de service la 7.000 km pentru schimb ulei/filtre si max 20.000 Km pentru bujii. Rez In ce priveste feedback-ul, desi este foarte devreme, pot spune ca masina imi pare acum racheta , de la aprox 3000 rpm trage ca nebuna pana sus. Desi trebuie sa mai testez, nu sunt afectat de pierderea acelui zvac initial al IS12, adica se simte ca acum probabil am nevoie de un +500rpm pentru acelasi feeling jos in ture, dar nimic deranjant, exista destul rezerva de putere si jos a.i. sa nu te simti afectat. Acest aspect era unul de care imi era un pic teama, combinatia pe care o aveam cu soft Revo era extraordinara, iar odata cu instalarea downpipe-ului, masina a suferit o transformare radicala in (si mai) bine. In D s-a amplificat si sunetul evacuarii ceea ce imi place foarte mult. De asemenea, in S, se aude si admisia (desi nu ma omor dupa sunetul ei si nu ma pasioneaza in mod deosebit) mai mult sau cel putin asta am perceput la o prima testare. In urma cu 1 saptamana am fost foarte aproape in a achizitiona un kit de frane de la APR, erau niste ultime stocuri in State la niste preturi incredibile (reduceri adevarate..), dar din pacate, cu toate cheltuielile aferente folosind o companie terta pentru livrare, ajungeam sa platesc o suma mare, suma la care probabil am si alte variante locale (desi nu cu etrieri cu 6 pistonase probabil, dar nah.. ). Oricum, am placute si discuri noi, asa ca anul asta ma linistesc.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!