Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2025 in Postări

  1. inca un update la masinuta, sa arate si ea mai fresh. Pentru ca bordul nu stia sa arate parcarea perpendiculara si pt ca am vrut ceva nou, i-am pus un virtual cockpit in China. Am pus placa de baza de la bordul original in noul bord asa ca a luat toate specificatiile masinii.
    2 points
  2. Asta a fost valabil candva in trecut, acum lucrurile au evoluat si evolueaza continuu. Sint cativa dinozauri (din cei care au bagat Hidroelectrica in insolventa probabil) care incearca sa mentina in viata toate sandramalele ruginite ceausiste, companii de stat cu salarii uriase, consilii de administratie f bine platite, lucrari "strategice" pe bani grei, sute de milioane EURO pe fiecare lucrare, miliarde din care se pot trage multe spagi. Raurile nu mai au de mult debitele de alta data. Ca ai mentionat de Tarnita-Lapusesti, sigur ca da, trebuie terminata candva. Un proiect vechi, de acum 40 de ani... Exista aici un document care ne poate da o idee despre diferenta enorma dintre puterea INSTALATA (adica teorie) si productie practica: Compania SC Hidroelectrica SA are o capacitate instalată de 6444 MW; cand nivelul hidraulicitatii este favorabil, poate atinge un varf de producție de 3.500-4000 MW. Această situație ideală se poate întampla cateva ore pe parcursul unui an care are 8760 de ore. In realitate, Hidroelectrica poate miza pe o medie de 2.000 MW, asigurand 25-30% din producția de energie electrică anuală, precum și asigurarea serviciilor de sistem, în procent de 80-85% Bateriile sint acum modul de stocare considerat mai ecologic si mult mult mai flexibil, rapid etc. De ex, pt una din hidrocentralele alea care sint acum brusc scoase de la naftalina, Rastolnita Mures, proiectata in anii '80 (!!!), prevede defrisarea a 100 hectare de padure. Si nu este cu acumulare prin pompaj... e o microhidrocentrala cu aport neglijabil de productie. Mai ales ca nu mai exista debitele de rauri din studiile alea din anii '80. https://www.nytimes.com/interactive/2024/05/07/climate/battery-electricity-solar-california-texas.html https://e-nergia.ro/electrica-pune-15-parcuri-de-baterii-de-stocare-a-energiei-cu-o-capacitate-de-1-000-mwh pai in 12000 km spui ca nu ai alimentat decat de cateva ori, si ca ai pornit motorul doar pt a-l mai pune in miscare, deci puteai merge cu o masina electrica pura. ar putea aparea si o data candva o pauza obligatorie, dar cum spui si tu, deja ai testat si te-ai descurcat fara nicio grija. Daca pleci incarcat de acasa, ai 300-400 km de autonomie (chiar mai mult pe unele trasee) si automat vei opri pt o pauza, la un drum asa de lung. Poti incarca 15 min si continua pana la urmatoarea pauza. Sint tot mai multe statii, si drumuri mai lungi de 400km in Romania cam greu, iar daca mergi spre occident, statiile sint si mai multe
    1 point
  3. Salutări si aici, @CristiALF . Care erau șansele de o mini-spontană tocmai la munte . Jantele atrag atenția imediat și arată foarte bine din toate unghiurile. Kudos!
    1 point
  4. Asa am ajuns sa gandesc si eu , sa mai conducem V6 cat se mai poate Asta e ca aia cu rosiile - cine a mancat rosii adevarate din gradina lui cand era mic , azi nu mai e multumit de niciuna Cine nu a mancat niciodata rosii adevarate crede ca cele de azi care au vreo aroma sau vreun gust care ii plac , sunt rosii bune si asa trebuie sa fie
    1 point
  5. Sa mai scoatem praful de aici, zic. Atentieee, postare de luat cafeiul.. Incepem cu inceputul. Drum la Timisoara pt Audit. Pt 2 zile nu are rost sa inchiriez masina mai ales ca la intoarcere iau si ceva echipamente din birou si nu am chef sa ma trambalez cu masina inchiriata pana la aeroport si inapoi sa iau Uber, etc. Zic, simplu sa fie, merg cu Golful si ma vad si cu baietii @mirceateodor@EmilianPop@marius1982.11@Mihai GTi. Am facut si pozici sa nu ziceti ca va mint Toate bune si frumoase...plec la hotel destul de tarziu. M-am cazat singur ca nu era nimeni pe acolo si mi s-a zis la telefon ce cheie de la ce camera sa iau Pe la 12 noaptea, sirene, lumini, si aud numa' jetul furtunurilor de pompieri. Luase foc pizzeria de langa oras. Cu ocazia asta, pompierii mi-au facut cadou urmatoarele, ca na, noi muncim nu gandim: Cel mai ciuda imi e de haion ca ala e recent vopsit si era impecabil. Si da, ei nu sunt obligati sa aiba asigurare de raspundere profesionala si evident ca nici nu au. Si...e caz de urgenta, deci, sunt victima colaterala si raman cu paguba. btw: nici casco nu despagubeste asa ceva. trebuie sa faci "fals in acte" si sa declari vandalism. No, c'est la vie! Mai departe scrie-n carte... ca iarna nu-i ca vara (dupa un mare clasic in viata) si cum nu da caldura cine stie ce, am zis ca trebuie sa rezolv acum cat mai sunt inca temperaturi decente. Prin iarna trecuta (Ian 2024 ) daca bine imi amintesc, mi-am pregatit o tubulatura de climatronic. Desfacuta, si refacute toate clapetele cu burete mai bun: EPDM 80. Problema principala: buretii se desprind de pe clapete si de batranete pleaca la plimbare. Cine are noroc sa ii fie scuipati in totalitate prin gurile de ventilate, e una. Dar in majoritatea cazurilor, ajung si in fata radiatorului intern. Clapetele fara bureti pe ele: Apoi am lipit eu burete EPDM 80. Lipeste super bine si e mult mai rezistent decat cel pus de VW. Am folosit radiatoarele primite la tubulatura de climatronic pentru ca aratau super bine si nu merita sa pun unele noi. Asa arata circuitul de aer. intai prin cel de AC apoi prin cel de antigel. Si clapeta care sa inchida sau deschida aerul spre cel cald daca e nevoie. Deaia caldura pica cel mai repede. Am pus si motoras nou Vemo la V71 (recirculare), ca na, e oribil de schimbat cand e pe masina. Am pus si buretii de etansare pe caroserie si pe alte tubulaturi: Si am purces la desfacut si inlocuit: Vineri m-am apucat de desfacut. Sambata am montat la loc. Si Luni a ramas pt niste chestiute mici de rezolvat, matisat cablurile, aranjat cablurile, etc. Ce am gasit: Si am verificat si pompa de apa cand am golit antigelul, ca sa fim siguri ca inca e buna. Aparent este buna! NO.... Am pus tot la loc si hop, nada iluminat la ceasuri (banuiesc ca si la tine @EmilianPop e acelasi lucru la navi /camera. ) Am gasit un fir care s-a rupt de la manevrarea cablajelor. Aseara mi-am luat inima in dinti si am zis ca desfac iar si trag fir suplimentar daca nu gasesc unde e intrerupt. Dar am gasit unde era buba si l-am reparat, asadar, totul functionaaaal! si caldura, de te frigi la maini! Las si 2 poze cu bordul intreg si una de pe exterior de dinainte de incidentul din TM. No... sper ca nu vi s-a racit cafeaua! Drumuri bune baieti (si fete- daca sunt pe aici). Amu' am caldurica in Golf si nu mai umblu cu geamurile aburite Yay....
    1 point
  6. Se monteaza deja pe golf 8 gti , voi fi cobai, o sa vedem. sunt achizitionate si restul anexelor pentru a putea fi implementata turbina. Turbo Inlet System , DV APR relocation kit, conducte ulei si racire de golf r, etc
    1 point
  7. new turbo - GARRETT 921474-5001S Turbocharger POWERMAX GT2563 Features • Complete assembly with calibrated electric actuator for OE fitment • 550BHP | 410kW turbo capability (on-vehicle results 520BHP | 383kW – with conservative tune) • +20% compressor flow compared to OE turbo • +37% turbine flow compared to OE turbo • Customized modern compressor wheel aero for application • Modern gasoline turbine wheel aerodynamics constructed of Mar-M alloy rated for up to 1050°C • Stainless steel turbine housing rated for up to 1050°C • Fully machined speed sensor port • Integrated thrust bearing – reinforced for application • CARB Emissions Certified D-871-2 vs OEM:
    1 point
  8. Am facut asta acum, nu a tipat, deci nu am alarma. Mersi :D
    1 point
  9. Nu folosi adaptoare, daca are slot de SD card, foloseste SDcard, daca e microSD foloseste microSD.Unitatile astea nu prea suporta capacitate f.mare sau dau uneori erori (desi in specificatii e TOP), incearca sa te rezumi la 16GB sau max 32GB dar sa fie clasa 10 si cu UHS (U1, U3). PS: pe Windows, inainte de a copia piesele da un click dreapta->properties pe cateva si verifica daca ai optiunea de "unblock" si sa nu fie bifa de "read only" pusa, defapt nici o bifa. PSS: daca numele piesei e "mega-lung" incearca sa il scurtezi, e suficient 1 piesa sa dea peste cap restul de 100.etc Nu zic ca e neaparat de aici dar incearca, am fost patit cu o copie de RNS510 Android. Spor.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!