Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2025 in Postări
-
1 point
-
@razvan.acPai da, dar probabil situatii ca cele in care te regasesti tu sunt relativ putine fata de "restul". @DolfinSuntem mai aproape de varfuri, peste 6-8 luni s-ar putea sa avem alta discutie...1 point
-
Crede-ma ca nu stiu exact ca am si uitat sa intreb ( cert ii ca nu mai exista transpiratia de ulei ) dar toate operatiunile erau absolut necesare . Admisia era infundata de " smeclau " ca au trimis-o la un alt service specializat pt curatare. Furtunurile cele de racire care au supapa de sens in ele erau blocate efectiv ( le-am vazut si testat ) . Mi-a zis mecanicul ca dupa cateva mii de km sa merg din nou pt inca o curatare a sistemului de racire , ceea ce o sa si fac . Au verificat tot ce le-am spus si au rezolvat .1 point
-
Sa mai scoatem praful de aici, zic. Atentieee, postare de luat cafeiul.. Incepem cu inceputul. Drum la Timisoara pt Audit. Pt 2 zile nu are rost sa inchiriez masina mai ales ca la intoarcere iau si ceva echipamente din birou si nu am chef sa ma trambalez cu masina inchiriata pana la aeroport si inapoi sa iau Uber, etc. Zic, simplu sa fie, merg cu Golful si ma vad si cu baietii @mirceateodor@EmilianPop@marius1982.11@Mihai GTi. Am facut si pozici sa nu ziceti ca va mint Toate bune si frumoase...plec la hotel destul de tarziu. M-am cazat singur ca nu era nimeni pe acolo si mi s-a zis la telefon ce cheie de la ce camera sa iau Pe la 12 noaptea, sirene, lumini, si aud numa' jetul furtunurilor de pompieri. Luase foc pizzeria de langa oras. Cu ocazia asta, pompierii mi-au facut cadou urmatoarele, ca na, noi muncim nu gandim: Cel mai ciuda imi e de haion ca ala e recent vopsit si era impecabil. Si da, ei nu sunt obligati sa aiba asigurare de raspundere profesionala si evident ca nici nu au. Si...e caz de urgenta, deci, sunt victima colaterala si raman cu paguba. btw: nici casco nu despagubeste asa ceva. trebuie sa faci "fals in acte" si sa declari vandalism. No, c'est la vie! Mai departe scrie-n carte... ca iarna nu-i ca vara (dupa un mare clasic in viata) si cum nu da caldura cine stie ce, am zis ca trebuie sa rezolv acum cat mai sunt inca temperaturi decente. Prin iarna trecuta (Ian 2024 ) daca bine imi amintesc, mi-am pregatit o tubulatura de climatronic. Desfacuta, si refacute toate clapetele cu burete mai bun: EPDM 80. Problema principala: buretii se desprind de pe clapete si de batranete pleaca la plimbare. Cine are noroc sa ii fie scuipati in totalitate prin gurile de ventilate, e una. Dar in majoritatea cazurilor, ajung si in fata radiatorului intern. Clapetele fara bureti pe ele: Apoi am lipit eu burete EPDM 80. Lipeste super bine si e mult mai rezistent decat cel pus de VW. Am folosit radiatoarele primite la tubulatura de climatronic pentru ca aratau super bine si nu merita sa pun unele noi. Asa arata circuitul de aer. intai prin cel de AC apoi prin cel de antigel. Si clapeta care sa inchida sau deschida aerul spre cel cald daca e nevoie. Deaia caldura pica cel mai repede. Am pus si motoras nou Vemo la V71 (recirculare), ca na, e oribil de schimbat cand e pe masina. Am pus si buretii de etansare pe caroserie si pe alte tubulaturi: Si am purces la desfacut si inlocuit: Vineri m-am apucat de desfacut. Sambata am montat la loc. Si Luni a ramas pt niste chestiute mici de rezolvat, matisat cablurile, aranjat cablurile, etc. Ce am gasit: Si am verificat si pompa de apa cand am golit antigelul, ca sa fim siguri ca inca e buna. Aparent este buna! NO.... Am pus tot la loc si hop, nada iluminat la ceasuri (banuiesc ca si la tine @EmilianPop e acelasi lucru la navi /camera. ) Am gasit un fir care s-a rupt de la manevrarea cablajelor. Aseara mi-am luat inima in dinti si am zis ca desfac iar si trag fir suplimentar daca nu gasesc unde e intrerupt. Dar am gasit unde era buba si l-am reparat, asadar, totul functionaaaal! si caldura, de te frigi la maini! Las si 2 poze cu bordul intreg si una de pe exterior de dinainte de incidentul din TM. No... sper ca nu vi s-a racit cafeaua! Drumuri bune baieti (si fete- daca sunt pe aici). Amu' am caldurica in Golf si nu mai umblu cu geamurile aburite Yay....1 point
-
Tot in Europa se demoleaza baraje vechi si se renatureaza raurile. Energia hidro de tip ceausist nu isi mai are locul, oricat de populisti sunt politicienii. Noi distrugem inca natura pentru ca suntem prosti, desi asta e principalul avantaj al nostru cu care putem face, de exemplu, turism in tara asta. Parcuri fotovoltaice mult mai ieftine si mai usor de intretinut ar trebui facute, le poti construi pe terenuri degradate, pe gropi vechi de gunoi samd. Ma gandesc ce costuri vor fi pentru excavarea sedimentelor din lacul Vidraru, si cat a pierdut din volumul de apa din aceasta cauza. Green Deal a fost implementat prost, comunicare dezastruoasa si ambitii prea mari. Momentan, la modul general, electricele sunt dezavantajoase fata de termice, dar pentru mersul in oras si pe distante mici, si acolo unde le poti incarca sunt perfecte. Daca nu le poti incarca acasa nu au nici un sens.1 point
-
unii incarca blocand masina termica si pleaca... sa sune ei dupa tine... anunti magazinul si cheama ei paza si soferul prin statie e greu si cu locurile de parcare pt handicapati. Eu de ex le fac observatie nesimtitilor care parcheaza pe ele. Daca toti am face asta, cred ca ar renunta satui sa ii mai certe lumea. Reactia societatii e intotdeauna importanta1 point
-
wow... sa nu reclami o ilegalitate sau o nesimtire ca nu vrei "sa dai in gat"... aceasta mentalitate nu o inteleg, o consider gresita si unul din motivele pt care avem o tara plina de accidente mortale pe sosele (locul 1 in Europa la mortalitatea pe sosele), locul 1 la mortalitate infantila in spitale (spaguta permite in spitale sa aduci orice, oricum oricand, infectii, mancare, flori, lumanari etc) si asa mai departe... Am avut norocul sa traiesc si prin alte tari, colegii de munca "se dadeau in gat unii pe altii" si nu era o tragedie, in acest fel trebuia sa respectam toti regulile... se testau si senzorii anti-incendiu si lumea respecta protocolul, lasi tot si iesi urgent din cladire, nu iti iei intai laptopul, telefon, sac, mancare... Chestii imposibil de inteles la noi, de aplicat nici atat Legal, incep sa apara norme si sanctiuni: Totodată, ocuparea stației de încărcare de către o mașină care nu este electrică sau plug-in hibrid se sancționează cu amenzi cuprinse între 500 – 1.000 de lei pentru persoane fizice și 1.000 – 1.500 de lei pentru persoane juridice. Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/regulament-ce-amenda-risca-soferii-de-masini-care-nu-sunt-electrice-sau-sunt-plug-in-hibrid-care-ocupa-statiile-de-incarcare-21213186 Soferii riscă amenzi mai mult decât usturătoare dacă parchează pe locurile speciale de parcare rezervate persoanelor cu dizabilități și stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice, chiar dacă au plătit o taxă de parcare, nu au voie să ocupe abuziv locurile destinate persoanelor cu handicap. În țară, au început mai multe controale în parcările publice pentru a combate ocuparea ilegală a locurilor rezervate persoanelor cu dizabilități și stațiilor de încărcare pentru vehicule electrice. De exemplu, în Ploiești mai multe autoturisme au rămas cu roțile blocate, chiar dacă proprietarii plătiseră tariful standard de parcare. Legea precizează clar că aceste spații speciale nu pot fi folosite decât de beneficiarii pentru care au fost create, iar ocuparea abuzivă a acestora se sancționează drastic, notează capital.ro. „Blocarea accesului la stațiile de încărcare destinate autoturismelor electrice poate avea consecințe neplăcute chiar dacă tariful de parcare a fost achitat corespunzător! Acest lucru este valabil și pentru ocuparea fără drept a locurilor destinate persoanelor cu dizabilități!”, au scris pe Facebook reprezentanții SGU Ploiești. Cei care blochează accesul la stațiile pentru vehicule electrice trebuie să plătească 145 de lei, în timp ce ocuparea abuzivă a locurilor destinate persoanelor cu dizabilități se sancționează cu 218 lei, precizează SGU Ploiești. Sancțiunile diferă în funcție de gravitatea faptei. https://www.gandul.ro/actualitate/locurile-in-care-poti-sa-fi-amendat-daca-parchezi-chiar-daca-ai-platit-taxa-de-stationare-care-pot-fi-consecintele-suplimentare-20601632 Uneori se rezolva adresandu-ne magazinelor respective... ”Depunem constant eforturi în acest sens și de câte ori se întâmplă astfel de situații apelăm la stația radio din galerie pentru a chema posesorii mașinilor să le mute. De asemenea agenții de pază au aceasta sarcină, dar, din păcate, nu îi pot surprinde la timp pe cei implicați. Luăm în calcul și implicarea poliției. Dacă întâmpinați astfel de probleme cănd vă aflați în centrul nostru, vă puteți adresa echipei de la Infodesk-ul situat la intrarea de lângă magazinul Peek & Clopenburg. Vă mulțumim pentru sesizare și vă asigurăm încă o dată de implicarea noastră în a îi face pe cetățeni să înteleagă modul în care putem folosi civilizat spațiile de parcare, fie că vorbim despre stații de încărcare, locuri destinate persoanelor cu dizabilități, mama &copilul, etc. ” a transmis redacției noastre echipa Argeș Mall. ”Conform HCL 60/2016 polițiștii locali pot să-i sancționeze pe cei care parchează pe aceste locuri, destinate exclusiv celor care vor să încarce mașinile electrice, sancțiunea este de la 500 lei la 1000 de lei. De începutul anului până în prezent polițiștii locali au aplicat 17 sacțiuni celor care au încălcat această regulă”, a precizat purtătorul de cuvânt al Poliției Locale Pitești, Bogdan Aristănțoiu. https://curier.ro/2024/05/11/parcare-abuziva-pe-locurile-de-incarcare-electrica/ În municipii precum București, autoritățile au instituit sancțiuni severe pentru ocuparea abuzivă a acestor spații. Amenzile pornesc de la 500 de lei pentru persoane fizice și pot ajunge până la 1.500 de lei în cazul firmelor. În plus, Poliția Rutieră are posibilitatea legală de a dispune ridicarea vehiculelor parcate necorespunzător, în baza legislației rutiere aflate în vigoare. Costurile acestor măsuri — ridicare, transport și depozitare — revin integral proprietarului vehiculului. În anumite orașe, s-a apelat și la măsura blocării roților, ceea ce presupune plata unei taxe suplimentare pentru deblocare, pe lângă amenda aplicată. Pentru a evita ocuparea excesivă a locurilor de încărcare, unele primării au introdus limite stricte de timp. Staționarea este permisă doar atât timp cât autovehiculul este alimentat efectiv. După încheierea încărcării, vehiculul trebuie mutat pentru a elibera spațiul altor utilizatori. Această măsură vizează maximizarea accesului la infrastructura existentă și descurajarea comportamentului pasiv sau abuziv. Totodată, în sprijinul aplicării eficiente a acestor reguli, mai multe administrații locale au început să implementeze soluții tehnologice avansate. Se instalează senzori capabili să detecteze în timp real ocuparea spațiilor, precum și sisteme de monitorizare video interconectate cu poliția locală sau serviciile de control trafic. Astfel, abaterea de la normele stabilite poate fi identificată imediat, iar intervențiile pot avea loc în timp util. https://www.cancan.ro/amenda-de-1-500-de-lei-pentru-toti-romanii-care-parcheaza-in-aceste-locuri-se-ridica-si-masina-211910881 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
