Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 12.10.2025 in Postări

  1. nu vad legatura dintre problemele din Europa si "structura profunda" a romanului... Europa are o infrastructura care pt noi poate fi descrisa doar ca "extraterestra", sa ai 14000 km de autostrada in Germania doar si sa o si intretii? wow. Metrouri, trenuri care sa si functioneze? Noi ne-am chinuim sa pacalim in 2020 FIFA ca avem un tren intre Buc si Otopeni, e inca semi-functional (pe o singura sina, nu reusim sa facem 2 sensuri...). Localitati legate cu mijloace transport? La noi a luat viitura podul de pe Arges si nu l-am refacut in vreo 15 ani... se faceau 2 ore intre Buc si Giurgiu cu trenul... Multe rute sint mai lente ca acum 40-50 de ani de altfel. Nu stiu cu ce ne-a ajutat modul nostru de a fi... foloseam tactici unice, incendiam casele si ne otraveam fantanile... Daca e ceva bun ca nu avem regenerabile la nivelul altora, cu siguranta ne dorim sa avem mai multe. Chiar Hidroelectrica (care in 2012 era in insolventa, apropo de calitatile noastre de manageri), a cumparat parcuri fotovoltaice si va continua. Oricum, debitele de apa pe rauri nu mai sint de mult cum erau... Efectiv niciunul din raurile pe care le stiam nu mai sint cum erau acum 20-30 de ani cand eram copii... Tot ce vedem la TV cu populismele cu hidrocentralele neterminate sint in mare povesti, despre puterea INSTALATA care nu are legatura cu puterea pe care o vor produce efectiv. Care centrala aflata in functiune a mai produs la 100% capacitate in ultimii 15 ani? Niciuna. Si nici povestile cu carbunele nu sint asa cum le servesc populistii unei audiente nu f educata in domeniu... Puterea instalata era mare dar din cauza unor erori de proiectare sau din cauza calității proaste a cărbunelui aproape niciun grup nu scotea cât scria la proiect.Vezi Mintia care a fost mai tot timpul o gaura neagra care a consumat mai mult decât a produs. Carbunele era prost pentru ca la proiectare s-a folosit carbune din Polonia pentru a justifica randamentul, dar huila noastra era sub nivelul optim. Cu toate astea, mergeau 24/24. Da, in ziua de azi este o problema pentru ca ai pret bun ca producator cateva ore pe zi si in rest pretul per MWh este sub 300 de lei, ceea ce face ca o termocentrala sa nu fie profitabila daca nu are consum maxim mereu la un pret decent. Energia nucleara este ieftina la noi pentru ca reactoarele sunt facute si amortizate de mult, dar daca le faci de la 0 merita si nu prea, dar fiind ca nu avem consum constant. Ce faci de sarbatori? Opresti reactoarele 2 zile ? Europa e afectata de un razboi. E unul din acele evenimente care nu se pot prevedea... Ca si pandemiile. Evenimente exceptionale. Gazul rusesc ieftin s-a terminat brusc, dar regenerabilele se dezvolta. E totusi o diferenta mare intre o centrale pe orice combustibil fosil in curte sau in casa cuiva si un sistem fotovoltaic care tacut si fara poluare isi face treaba. Cand ma uit cat chin e cu transportul si taiatul si manipulatul lemnelor... e mult de discutat. Pornisem de la nesimtirea unora care nu pot respecta niste reguli... nu vad cum am putea sa zicem ca asta e un avantaj... Toti laudam disciplina germana sau elvetiana pana la urma. Sper
    3 points
  2. Eu raman la parerea ca acel galben mustar arata foarte bine pe masina ptr care asteptam un nou topic In rest , voi nu va uitati la meci ? Poate poate ii batem pe redbuli ... , asta asa off topic , ca tot se va inchide acest topic Later edit No ca i-am batut , am avut gura aurita
    1 point
  3. Update la ~12.000 km: nou record de incarcare de la 0 la 85% in seara asta, la o statie iHunt, a pornit cu 51.4 kW
    1 point
  4. Sunt ieftine de la Hella noi faruri de ceata I-ai pus spirt pe buba la masina ?
    1 point
  5. Raspund tot eu Variantele erau reset total cu borna minus baterie scoasa 5 minute sau calibrare Asa ca am scos masina la drum , am citit pe un forum strain undeva ca mergand cu ea se recalibreaza asa ca hai sa vad daca e real Am mers pana la Pitesti 60 km pe Dealul Negru ca era liber si inca 10 km pe autostrada In cei 60 km incet incet cumva s-a recalibrat totul pas cu pas , acul s-a deplasat treptat pana la maxim , range-ul a crescut treptat pe afisaj Si s-a ajuns la normal , adica un 1340 km maxim pe plin 1260 + 76 + 4 ieri in oras dupa plin = 1340 km la un consum mediu de 7 / 100 extern - cam asa am avut mereu deci s-a calibrat ok
    1 point
  6. Las si un mic spoiler si ne auzin curand in topicul dedicat.
    1 point
  7. Folosesc Nexen de vara pe alta masina, si mi se par execrabile pe ud, imediat cand da ploaia si e inca combinatia praf apa Nexen all seasonns pe alta masina, dupa 5 ani, ce i drept, se dezintegreaza pe fata, ca urmare a manevrarii volanului Nu pierde 2 ani, pentru ceva bani, cauta 2025. Crede ma ca vei regreta mai tarziu, daca nu le termini in doi ani
    1 point
  8. https://rapidshare.io/Hfi/FL_04L906026AT_1148__V001.frf sau https://filetransfer.io/data-package/Fs4Aa9iE#link succes
    1 point
  9. S-a rezolvat. Era garnitura de la stopul dreapta de pe Hayon. Am montat și capacele alea 2 de scurgere înapoi și am prins ploi zdravene și totul e în regula cost: 3g9 945 395 - 45 lei
    1 point
  10. pai nu cred ca poti modifica ceva in sensul asta .. e facut asa pentru ca apa sa poata ajunge pe parbriz inainte sa porneasca stergatoarele..... daca ai observat, si apa are un delay pana spritzeaza parbrizul. eu am montat o supapa unisens la iesirea din pompa vasului cu lichid si acum e o idee mai bine.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!