Motivul e ca la roman cand ii spui ca distributia la un 1.5TSI in reprerentanta costa noojdemilioane zice: las ca fac la Dorel. Si nu zic ca Dorel sau reprezentanta fac neaparat mai bine pt ca m-am convis si cu unii si cu altii, vreau sa zic ca se cauta tot ce e mai ieftin, nu neparat bun. Aparentele conteaza mult. Daca Dorel spune: trebuie sa pui prezoane sau suruburi noi care costa inca 150 de lei, romanu' zice: las ba ca mere si asa, a mersi si dacia cu kilu' de rugina, mere si asta. S-ar putea sa mearga, s-ar putea sa nu mearga, sau urmatorul care pune cheia pe surub il rupe direct, fiind ruginit in filet, cheia dinamometrica complet absenta cam pe oriunde. Asa am avut colegi cu planetarele cazute din flansa in intersectie, suport motor cu 1 surub slabit, imbecil care de fata cu mine alege varianta sa nu bage vaselina noua in burduful de la planetara pt ca "pt ce? e destula", PIT STOP Timisoara, ei sunt aia. Cu toate ca ii lua literlalmente 2 minute sa o curete cat de cat pe cea veche si sa puna cea noua din kitul OE, si cazuri sunt nenumarate, radiatoare de calura infundate cu stop-leak, masini merse pana uleiul se face marmelada.
Nu stiu care o fi publicul target pt un Phaeton, dar cand alegi sa repari asa unu', nici nu stiu ce sa mai spun. Si asta e cazul fericit, cand sunt la vedere, sa vezi cand sunt sub chit si iti dai seama ca nu mai ai cum sa dai jos bara decat cu ranga.