Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.09.2025 in Postări

  1. De ceva timp, vizionand clipuri pe Youtube mi-a incoltit un gand: de ce nu? Mai ales ca intotdeauna mi-am dorit un CC facelift. Asa ca am cautat pe mobile.de si am gasit masina pe care am adus-o personal din Germania: VW CC ,motor 3.6l VR6, fabricatie 05.2012 Ca si dotari, din ce imi amintesc din configuratorul VW nu are geamuri duble pe fata, priza 220V, alarma si carlig de remorcare. In rest, le bifeaza pe toate: - Park Assist - Side Assist - Lane Assist - Front Assist - Adaptive Cruise Control - Faruri Bi-Xenon cu Dynamic Light Assist - Navigatie RNS 510 - Bluetooth - Scaune din piele Nappa, electrice, cu memorie, incalzite, cu masaj si ventilatie - Scaune spate incalzite - Lumini ambientale in usi - Footwell lights - Door warning lights - Privacy glass _ Perdeluta electrica luneta - Keyless acces - Portbagaj cu deschidere electrica si pedala virtuala - Incalzire si ventilatie stationara Webasto - Oglinzi incalzite, iluminate, rabatabile electric cu oglinda heliomata pe partea soferului - Climatronic - Ceasuri de bord color - Trapa panoramica - Sistem audio Dynaudio Masina s-a comportat bine pe tot parcursul drumului din Germania pana in Romania. Ce i-am facut pana acum? Am schimbat pompa de apa si antigelul, uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer si am reconditionat etrierul de pe dreapta spate. Planuri de viitor: Jante Interlagos 18", volan R-Line si ceasuri de bord 3D Va las mai jos cateva poze cu masina. Drumuri bune!
    6 points
  2. Cei plecati dincolo si "educati" acolo de legislatie , isi arata adevarata fata cand vin in vacante acasa Educatia , asa cum e normal , se face cu forta dar la bastinasii nostri nu ramane imprimata in caracter , cu prima ocazie cand apare " libertatea " se schimba si comportamentul In rest aici , zi de zi , peste tot , este la fel , taranie maxima si nas pe sus cu IQ minim - de la B la TR Cui nu-i convine ca e asa , nicio suparare , este majoritar si are dreptul sa stea cu nasul pe sus Eu nu reusesc sa ma mai simt confortabil in mijlocul oamenilor din acesta tara , atat de multe ma deranjeaza incat realizez ca am devenit un tipar minoritar si cu greu imi mai ragasesc locul - exemple : - in trafic - in orice localitate masina ( inclusiv tir ) din spate se lipeste de mine , ma claxoneaza , da flash , depaseste pe linie continua in curba punandu-ma in pericol , masina din fata merge cu mainile scoase pe geam , cad pe geam pachete de tigari , tigari , hartii , fumul la fiecare accelerare ma face sa dau pe reciclare - pe strada - se scuipa , se arunca guma pe jos , se injura , se ocupa trotuarele de grupuri de nimeni , se calaresc bancile si bordurile , se agreseaza verbal femeile catre trec - in magazine , calci pe guma , ti se tuseste in nas si in ceafa , toti ragaie si isi muta flegma din gat in masele , se opresc in mjlocul culoarului ca s-au intalnit doua familii de nevorbiti si nu mai ai pe unde sa treci , aia din spate se urca pe tine la coada la casa , cu ochii direct in cardul tau cand platesti Si toti au nasul pe sus , fiecare din motivul lui - ala ca a depasit , ala ca a ragait , etc Profesional e varza toata tara , instalatori la care curge apa dupa ce pleaca , doctori care nu cunosc corpul uman , profesori care nu iau 5 la materia pe care o predau , mecanici si depanatori care schimba si tot schimba pana la noroc merge , etc
    2 points
  3. UZFG 15 Iulie 2025 Germania - Zwickau Nu stiu ce inseamna Shift Nr = 3/1 in cazul meu
    1 point
  4. Personal, consider ca am cei 7 ani de acasa si am incercat tot timpul sa nu il deranjez pe "aproapele meu", nu a trebuit sa fiu educat de legislatie straina ca sa ma comport civilizat. De asta eu nu generalizez si nimeni n-ar trebui sa o faca, sunt convins ca sunt si altii ca mine, desi ai mare dreptate ca LEGISLATIA te educa cu forta! Fac parte din generatia care se ridica in picioare cand intra in sala de clasa profesorul si spuneam toti, in cor, cu mainile la spate "BU-NAAA ZI-UAAA"! 😄 Vorbeam cu DUMNEAVOASTRA si trebuia sa imi scot sapca atunci cand eram intram intr-o incapere. Acum, vad la TV profesori batuti de elevi, ma rog, "pe vremea mea" n-am vazut d-astea...dar ce ne mai mira? Acum profesorul este luat la raspundere daca ridica tonul la un elev. In fine, s-au schimbat vremurile... Am umblat pe afara mult, am deja milionu' de km condus p-afara, am cam vizitat toate tarile europene de dinainte de anii 2000, nu ma consider vreun sfant, am mai depasit viteza legala pe ici, pe colo cand ma grabeam, insa n-am pus in pericol niciodata viata altora. Carnetul mi s-a luat o singura data, in capitala noastra draga pentru ca n-am lasat o baba (cica) sa traverseze la Unirea. Apucase sa calce pe strada, cu bastonul, pe sensul celalalt, nu a facut 2 pasi sa treaca nici macar pe a 2-a banda, pe contrasens, mai avea de "pedalat" pana la axul drumului, eu am trecut, lansat, pe verde, ca sa nu tin traficul din spatele meu blocat in intersectia din spate si 2 "militieni" care filmau trecerea de pietoni m-au oprit cu "salt" in fata masinii, "agitand" bastoanele, urland la mine ca "daca am BMW decapotabil, asta nu imi da mie dreptul sa nu acord prioritate pietonilor angajati in traversare si ca cica sunt nevoit sa ASTEPT pana cand pietonul a trecut pe trotuarul celalalt!!!! "UNDE MA GRABESC?" Asta pe un ton...cum sa zic eu, nici maicamea nu urla asa la mine cand lasam usa deschisa spre curte, ca intra Nero si mananca platoul cu snitele de pe masa din bucatarie! Deci, dupa spusele lor, trebuie sa astepti ca pietonul sa urce pe trotuarul de pe cealalta parte a drumului, chiar daca soseaua are 4 benzi, nu e suficient ca a trecut de botul masinii, cica n-ai voie sa pleci de pe loc pana nu se urca cu ambele picioare pe trotuarul al 2-lea. Am ras ironic, am zis...."Hai ca ati prins infractorul, Bucurestiul este mult mai sigur acum, ma bucur ca nu platesc taxe degeaba si ca va meritati salariul!" Mi s-a facut morala inca 5 minute, ca sunt obraznic si am ramas 3 luni "pe jos". De atunci, de fiecare data cand vedeam un pieton, chiar si ca se indreapta spre zebra, franam si ma opream, chiar daca nu traversa si il invitam eu sa "treaca" strada. Ma rog, invatatura de minte! Nu mi s-a mai luat carnetul de atunci in cei 21 de ani de condus zilnic. In UK nici nu exista treceri de pietoni si daca exista sunt foarte foarte rare. Exista refugii care le permite pietonilor sa traverseze, insa n-au prioritate. Ei trebuie sa fie atenti cand traverseaza, doar atunci cand traficul le permite. Eu, invatat din RO cu tablagiii care sar in fata farurilor sa te opreasca, franez din timp si le acord prioritate de trecere si aici, chiar daca eu am prioritate, dar de multe ori, chiar si bunul simt ma face sa opresc si sa las sa treaca o femeie care impinge un carucior sau un grup de elevi sau un batran inclusiv prin locuri nepermise, mai ales daca ploua. Cam asta sunt eu! @tavitaraRegasesc adevar in tot ceea ce ai spus, ai reusit sa bifezi cam tot ce m-a deranjat si pe mine in tara, bine, as mai putea sa umplu 2 pagini cu completari, dar nu vreau sa denigrez si cum am spus, nu generalizez. Sunt oameni de calitate care probabil se regasesc in ceea ce am scris si sunt convins ca majoritatea celor care citesc randurile astea isi doresc sa schimbe ceva in tara in care traiesc. Sper! Eu am crezut ca o sa fie mai bine, doar ca "la noi", daca esti civilizat, daca respecti regulile, daca muncesti legal, platesti taxe, "stai la rand" si zici "sarumana", esti luat de fraier, prosti sunt aia care stau in coloana, nu cei care trec pe rosu! Jmekerii cu bani facuti din ilegalitati sunt dati exemplu, cei care fac nasoale si scapa sunt luati drept model, singura valoare "respectata" este BANUL, indiferent de provenienta, de preferat rapid si usor, fara sa se puna intrebari! Totul este bazat pe "relatii", conteaza "pe cine cunosti" si mai putin de aptitudini si calificari. Romanul are o vorba: "Hotul neprins e negustor cinstit!" Eu as zice ca hotul neprins e un infractor, doar ca un infractor in libertate. Problema e ca la noi HOTUL PRINS sau mai bine zis HOTII PRINSI conduc tara. Cam asta e motivul pentru care am hotarat sa platesc taxe pe alte meleaguri. @dercosN-am intalnit austrieci si elvetieni nesimtiti in Ro, pot fi tot romani cu numere de inmatriculare straine, totusi. Am colindat si Austria si Elvetia de la un cap la altul de mai multe ori, traficul este 99% perfect! ❤️ Crezi ca merg strainii LEGAL in toata EUROPA si vin in Romania si incalca toate regulile de circulatie? Imi e greu sa cred asta! In UK e la fel, daca se baga cate unul in fata ta fara sa semnalizeze, cand te uiti la volan e un tuciuriu, clar nu e englez! In Franta si Italia se circula mai "cu tupeu", deh, tari latine! Seamana cu noi, dar nu se compara gradul de nesimtire!
    1 point
  5. Ia sa vezi ce educati ar fi si romanasii nostri in tara de bastina daca s-ar aplica niste sanctiuni din astea: https://piataauto.md/Stiri/2025/03/Un-roman-a-fost-prins-de-61-ori-de-acelasi-radar-din-Norvegia-si-a-incercat-sa-obtina-indulgenta-autoritatilor-dand-vina-pe-stilul-condus-romanesc/ https://www.libertatea.ro/stiri/frica-termine-motorina-sofer-roman-condus-86-de-kmh-peste-limita-legala-a-ramas-fara-bmw-fara-permis-in-olanda-5463348 https://www.libertatea.ro/stiri/roman-viteza-bmw-217-kmh-franta-autostrada-5417724 https://www.libertatea.ro/stiri/sofer-prins-cu-247-km-h-pe-o-autostrada-din-austria-lasat-si-fara-permis-si-fara-masina-care-poate-fi-acum-vanduta-conform-unei-noi-legi-4825587 https://ziarulromanesc.at/masina-si-permis-confiscate-depasire-limita-viteza-austria/ Oricum, nesimtirea este mare, sa te prinda radarul de 61 de ori? Sa acumulezi amenzi de 40 000 euro? Sa dai vina pe "stilul de condus romanesc"? Sa preferi sa faci puscarie? Noi singuri ne facem de KKT peste tot. Intre timp, in tara, "ai nostri" omoara lumea drogati la volan si scapa...ce pretentii de educatie si de civilizatie sa mai ai? Vrem o tara ca afara dar noi nu stim si nici nu vrem sa traim "ca afara", ma rog...unii, nu vreau sa generalizez. 🙄 Astia, suntem, ne meritam soarta!
    1 point
  6. Nu sunt giga contra, se intampla sa am o parere diferita de a ta. Nu-i de rau, chiar tu o spui. Legat de comportamentul conationalilor, am mai spus o si cu alte ocazii: problema e in principal in lipsa actiunii autoritatilor. Adica treaba aia cu bâta. Ca doar nu creste gradul de educatie si nivelul iq-ului cand se parasesc granitele nationale. Exemplu concret de weekendul trecut de pe Transf: idiotii (romani, ucrainieni, francezi, etc) care opreau sa isi faca poze cu ursii. Politia 200 de m mai jos pe drum, am oprit, i-am atenționat, mi.au raspuns intr-un sictir greu de măsurat ca sa merg mai departe. 😀 Deci, educația dpmdv se face in primul rand cu bâta. Mai ales la romanasi. Da' noua ne plake sa fim daci liberi...
    1 point
  7. Ca bine spui. Doar daca e sa compar un drum alpin din Austria /Italia ca pe altundeva nu am fost, cu unul de la noi. Nici nu ai ce compara, si aici nu ma refer la peisaj ci la atmosfera si comportamentul oamenilor. La noi orice e trebuie sa fie cu fum, cu lautari, cu alea alea. Ateveuri si motocrossuri care se dau in figuri si baraieli.langa masa ta. Sigur, am vazut fum si la mummelsee in schwarzwald, dar fumul ieșea pe horn si nu putea toata parcarea a fum de hamsii Recent am fost insa placut surprins de o cabana pe semenic unde chiar ca auzeai pasarile. Nicio manea, niciun betiv, nicio taraba cu chiciuri.
    1 point
  8. Revizii in 2022 si 2024: La Revizia din 2024 mi-am cumparat singur filtrele si mi le-au inlocuit ei dupa o discutie mai aprinsa in care imi spuneau ceea ce eu stiam deja si anume ca rata orara e mai scumpa daca vin cu piese de acasa. Le-am spus za zica mersi ca vin la ei de 12 ani si ca ii rog sa faca abstractie de regula asta ca sa pastram bunele relatii pe care le avem.
    1 point
  9. În sfârșit am adu-o pe Broski acasă. Arată foarte bine așa lucioasă chiar dacă încă nu e completă și nici nu e spălată. A ieșit mult mai bine, comparativ cu Golful 5, atât la prag cât si vopsitul. De mâine la treabă, la golit garajul și camera unde țin piesele, că mă amenință soția cu deportarea!
    1 point
  10. Comandat in 8 Martie ( pt sotie ) ... deabia acum am primit confirmarea ca a plecat din fabrica spre Curtici ( depozitul VW din Romania ) ...termen livrare 11 - 15 iulie !!! Tiguan Advance 1.5 eTSI , 150CP pret: 40.431 Euro cu TVA inclus DOTARI extra : $GV - Advanced Edition Culoare: 0R0R - Alb (oryxwhite pearleffect) Tapiterie: AO - Stofa melange gray-soul PLB - Faruri IQ.Light HD Matrix - iluminare ambientala in 10 culori - banda luminoasa grila fata si manere exterioare usi iluminate - Dynamic Light Assist - reglare dinamica a distantei de iluminare si lumina dinamica de viraj - blocuri optice spate LED 3D cu semnalizare dinamica - lumini de cornering si lumini pentru vreme nefavorabila RBA - Infotainment cu navigatie Discover: - IDA asistent vocal - 2 porturi USB-C in partea din fata, 2 prize de incarcare USB-C in consola centrala spate, capacitate de incarcare de pana la 45 W - sistem de navigatie - interfata telefonie comfort cu incarcare rapida fara fir PJD - Jante din aliaj "Napoli" 7.5J x 18, negre, anvelope AirStop 235/55 R18 cu rezistenta redusa la rulare, suruburi antifurt WW2 - Pachet iarna - volan incalzit - scaune fata incalzite - duze instalatie spalare parbriz incalzite PFB - Pachet IQ Drive - Area View inclusiv camera spate Rear View - Travel Assist, Lane Assist si Emergency Assist - Oglinzi exterioare rabatabile si incalzite electric, cu sistem antiorbire pe partea soferului si functie Memory Sistem proactiv de protectie pasager 3FU - Trapa de sticla panoramica Dotari standard Volkswagen Noul Tiguan Advanced 1,5 eTSI DSG 3 tetiere spate 8 incinte acustice `Model special Adaptive Cruise Control - ACC stop & go asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare in functie de ceilalti participanti la trafic Air Care Climatronic cu reglare pe 3 zone, filtru de aer imbunatatit si elemente de comanda spate Airbag frontal pentru sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager Airbaguri cortina fata/spate si laterale fata/spate si airbag central Anvelope 215/65 R17 cu rezistenta redusa la rulare App-Connect wireless (pentru Apple CarPlay si Android Auto) Asistent activare automata faza lunga "Light Assist" Asistent pornire in rampa Asistent virare Bare de protectie in culoarea caroseriei si insertii crom grila radiator Car2X Centuri de siguranta in 3 puncte fata/locuri laterale spate cu reglaj pe verticala a celor din fata. Claxon bitonal Control automat al luminilor cu lumini de drum permanente LED si functie Coming Home / Leaving Home. Cotiera centrala fata Covorase textile fata / spate Detector oboseala avansat Digital Cockpit multicolor Pro, selectie diferite profiluri de informatii Fara inscriptionare cilindree Faruri LED Plus - iluminare ambientala in 10 culori - banda luminoasa grila fata si manere exterioare usi iluminate - reglare dinamica a distantei de iluminare si lumina dinamica de viraj - blocuri optice spate LED 3D - lumini de cornering si lumini pentru vreme nefavorabila Frana de stationare electronica cu functie Auto-Hold . Front Assist si Autonomus Emergency Braking cu monitorizarea pietonilor si biciclistilor Front Cross Traffic Assist - asistenta trafic transversal fata Indicator nivel lichid spalare parbriz Interfata Bluetooth pentru telefonie mobila Interfata USB-C in partea din fata (2) capacitate de incarcare de pana la 45 W Lampa ceata spate Lane Assist - asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie Limitator de viteza predictiv Masuri extinse pentru protectie pietoni Oglinda retrovizoare interioara cu sistem automat antiorbire Oglinzi exterioare rabatabile electric incalzite, cu functie memory Oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei Oglinzi make-up iluminate integrate in parasolare Pachet Styling: - geamuri laterale din sticla laminata inclusiv Privacy glass - 82% absorbtie a luminii pentru geamurile laterale spate si luneta - bare longitudinale cromate pe plafon Pachet Technology - functie memory pentru Park Assist -"Easy Open & Close" - senzor inchidere-deschidere portbagaj - sistem Keyless Access cu buton pornire, fara Safelock - alarma antifurt, supraveghere interioara habitaclu, back-up horn si senzor antitractare Parbriz termoizolant Park Assist Plus, inclusiv Parkpilot Podea portbagaj ajustabila pe 2 pozitii Pregatire pentru alcool test Pregatire pentru We Connect Plus Prindere Isofix pentru 2 scaune copil pe locurile laterale din spate Priza 12 V in portbagaj Rear View camera video spate cu redare imagini pe display-ul central Receptor Radio Digital DAB Recunoasterea semnelor de circulatie rutiere Roata de rezerva de uz temporar si podea portbagaj variabila pe 2 trepte de inaltime. Scaune confort fata Scaune fata cu reglaj manual pe inaltime Scaune fata cu suport lombar electric 3 Security & Service Selectarea modului de conducere Permite selectarea diferitelor moduri de conducere Senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor Servodirectie electromecanica,reglabila in functie de viteza Side Assist (sistem de schimbare a benzii de rulare), Rear Traffic Alert si avertizare la iesire Sistem de avertizare sonora si luminoasa pentru neprindere centuri de siguranta fata / spate Sistem de infotainment cu ecran de 32 cm Sistem electronic pentru control al stabilitatii masinii ESC Sistem monitorizare presiune pneuri Sistem start-stop si sistem de franare cu recuperarea energiei Spatar bancheta spate cu deblocare de la distanta Spatar bancheta spate rabatabil asimetric, cotiera centrala. Spatar scaun pasager complet rabatabil Tapiterie stofa Tetiere fata optimizate pentru siguranta Triunghi de semnalizare Volan multifunctional piele, control pentru cutia de transmisie DSG Welcome light - iluminare exterioara
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!