Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.09.2025 in Postări

  1. 6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia 8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea 170.728 de pași 80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta) Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea) Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România Cel mai ieftin oraș - Bratislava Cel mai scump oraș - Praga Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta Cele mai frumoase - Praga și Viena Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama.
    8 points
  2. Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
    2 points
  3. Din pacate P0087 nu are legatura cu abs-ul ,cel mai probabil eroarea o sa apara .
    1 point
  4. wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
    1 point
  5. Subwoofer Helix! Nu stiam ce-mi lipseste la sistemul asta audio. Acum am aflat Am reusit sa tin si roata de rezerva
    1 point
  6. Salutare, tuturor! Dupa mai bine de 10 de ani in care atat Golful 4, cat si Golful 5 m-au deservit fara probleme si o data cu trecerea de la pustan cu Golf, la titului de tatic am decis ca este timpul sa trec la o clasa mai mare. De mic imi doream un Passat, asa cum tatal meu a avut unul prin 1997. Cautarile au inceput in toamna lui 2023 si au avut un final fericit, in sfarsit, in martie 2024, cand am reusit sa gasesc ceea ce imi doream. In cauza este un Passat B8 din 2016, cu un motor de 2l, 190 de cp(DFCA). Imi doream foarte mult sa-mi pastrez obiceiul meu de a avea masina neagra, iar drept schimbare voiam si un interior deschis, chiar daca insemna o munca titanica si deseori de Sisif atunci cand cel mic urca in masina 😊. De cand am cumparat-o a trecut evident prin cateva revizii, un schimb de volant al dsg-ului deoarece la rece incepea sa-si faca simtita prezenta si un schimb de ulei + filtru la cutia de viteze 😊. Am incaltat-o cu un set de Continental All season contact 2, de care pana acum am o impresie foarte ok, sa vad o data cu trecerea timpului cum se vor comporta. In momentul de fata as vrea sa ii schimb si amortizoarele deoarece se simt ca nu mai sunt ce trebuie, masina avand 250.000 km. Daca aveti sugestii sau recomandari de brand-uri va rog frumos sa le lasati aici. Acum,la mai bine de un an de cand am luat-o pot spune ca trecerea de la un Golf 5 din 2006 la un Passat cu 10 ani mai tanar, cu un motor cu o putere dubla, transmisie automata, virtual cockpit, high led, scaune ergo comfort sunt un salt urias pentru mine, chiar daca mentenanta si reparatiile sunt cu mult peste golfozaur ma declar extrem de multumiit si incantat. Dupa ce am facut aceasta trecere, nu pot spune decat ca masina aceasta ma motiveaza sa muncesc si mai mult, astfel incat sa-mi pot permite o urcare la o clasa mai mare si evident de la un alt producator, tot din grupul vag! ZI faina!
    1 point
  7. Sâmbăta 4 țări, 2 orașe Am plecat de la cazare spre Havel Parking (ne-a luat 12€ pentru 5 ore, dar avea wc, la care intrai pe baza tichetului de parcare) În parcare am găsit chestiile astea in caz că mă hotărăsc să schimb mașina de voiaj și nu eram hotărât asupra culorii. 😁 Am ieșit din parcare și-am urcat la castel am vizitat biserica Wavel aflată in incintă, foarte frumos decorată in interior apoi am vizitat muzeul de lângă un de erau expuse coroane, tapiserii diverse și mantii ce au aparținut papei Ioan Paul al doilea, de acolo ne-am continuat plimbarea spre Dragon's Den, o mini peșteră, turist-trap din punctul meu de vedere, dar nu înainte de a ne bucura de panoramă asupra râului Vistula De acolo am plecat spre bisericile Sf. Andrei și Sf. Petru și Pavel, aflate una lângă cealaltă În pofida celor 27°C, se aglomerase destul de tare pe străzile din jur, o forfoteala in toate părțile. Am vizitat curtea liceului Maius Apoi am ajuns la biserica Franciscană, cu tavanele albastre și surprinzător de mare in interior (nu realizezi din exterior dimensiunea),iar după aceea am ajuns in Piața Mare - Rynek Główny Tot acolo era si biserica Sf. Maria, cu cele două turle impresionante ca înălțime De acolo ne-am oprit la un restaurant, Pierogarnia Krakowiacy unde am luat un platou de 35 de pirogi amestecate, încă unul cu cartofi și șuncă si unul cu sarmalele lor Era suficient platoul de 35, pentru că nu am reușit să mâncăm tot, iar sarmalele au fost imense, dar nu ne-au dat pe spate (nici nu le-am putut termina),poate din cauza sucului de roșii prea dulce. De acolo am plecat spre Barbican, aflat imefiat după această poartă Iar de la Barbican am plecat la parcare și-am plecat spre Oradea. Pe drum mi-au plăcut cele două tuneluri lungi din Slovacia, pe unde se circula cu 80 sau 100km/h, fără a mai merge prin serpentine. Ce nu mi-a plăcut este că undeva pe traseu, nu mai țin minte localitatea, dar era in Slovacia, erau semnalizare niște lucrări pe Waze si ne-am întâlnit cu un indicator oe care scria ceva in slovacă si era un simbol de drum blocat. După cam 6-700m drumul era tăiat efectiv de un șanț, perpendicular pe drum peste care nu se putea trece. Niște muncitori ne-au facut semn să ne întoarcem așa că ne-am întors si am cautat pe maps o soluție. Am găsit un drum care parea că ocolește lucrarea respectivă și am luat-o pe acolo. Imagini de la bordul navetei spațiale (se observa și masacrul facut de Tiguan in rândul gazelor, deși am șters parbrizul in 2 benzinării) 😁 Totodată se vede și utilitatea cruise controlului de pe autostradă, fixat la 129km/h! 😁 După ce am traversat trei țări, in jur de ora 22⁰⁰ am ajuns la cazarea din Oradea. Cei 515km i-am parcurs in 6 ore si 13 minute, cu o întârziere de 25-30 minute față de ce prevăzusem inițial, cu o medie orară de 83 km/h preponderent traficului pe autostradă și un consum de 6.8l/100km. Obosiți, dar ne-am relaxat pentru că am ajuns cu bine în țară. Așa că Somn și de la capăt! 😁
    1 point
  8. Boon! Dupa ce am traversat Canalul Manecii cu feribotul, am schimbat sensul de mers si m-am incadrat pe "contrasens" la fel ca ceilalti participanti la trafic. 😋 Mai aveam de parcurs 1200 km pe autostrazile franceze pana la destinatie, dar ca si anul trecut, am hotarat sa oprim pe drum, in inima Frantei, sa ne odihnim o noapte la hotel. Nu avea sens sa conduc dintr-o bucata atata drum, desi as fi putut sa mai castig o zi, dar mi-au ajuns 2 saptamani de concediu, nu m-am grabit niciunde, plus ca, la fel ca si data trecuta, niste bericioace la draft 🍺 ma strigau pe nume. 😄 Domnisoara de la receptie era moldoveanca si cand ne-a auzit ca vorbim romaneste a devenit foarte prietenoasa, mai ales cu mine! Sotia nu a prea ras! 😄 Hotelul a fost full din ce ne-a spus, cica am facut bine ca am rezervat din timp. De obicei fac rezervare la "popasuri" cu o luna inainte de vacanta pentru a nu intampina probleme, atat la dus cat si la intors. Ursu' a plutit pe autostrazi in prima zi 1100 km, fara sa "gafaie" nici macar o secunda, aerul conditionat si-a facut treaba cu brio, ador faptul ca gurile de ventilatie principale, din bord sunt acoperite de trimuri, stau ascunse, ca sa nu te "sufle" aerul in fata, temperatura fiind mentinuta prin gurile de ventilatie de pe usi, stalpi, parbriz si cele de la picioare. Ai permanent temperatura dorita, fara sa simti de unde vine "RECE". GENIAL! ❤️ Daca doresti aer rece suplimentar sau vrei ca ventilatia sa "sufle" spre tine, la apasarea unui buton, poti ridica trimurile, astfel, grilele raman descoperite, pe rand, bineinteles individual, le poti alege doar pe cele pe care le vrei deschise sau pe toate, dupa preferinte! Poti selecta debitul de aer dorit la fiecare grila de ventilatie in parte, poti selecta rece sau cald, etc! Fiecare pasager isi poate seta ambianta si temperatura dorita dupa bunul plac. 🥰 Sistemul de aer conditionat este SF din punctul meu de vedere! Am mentionat in prezentarea masinii ca are si dezumidificator integrat, nu stiu cate masini au aceasta dotare nici macar in prezent. Tare? Ador masinoiul asta, este pur si simplu un IAHT pe roti! Am parcurs aproape 40 000 km in cei 2 ani. Devoreaza autostrazile, chiar si la 180 km/h este liniste, vorbeam cu sotia normal, volumul sistemului audio nu trebuia ridicat, se aud usor cum ruleaza pe asfalt anvelopele Continental Premium Contact 5 XL care trebuie sa mentina cei peste 5 metri si 2.5 tone de masina pe traiectorie, in rest, nimic, este antifonata la MAXIM, geamurile duble fac toata diferenta iar suspensia pneumatica te face sa te simti la fel ca pe feribot, pur si simplu pluteste usor, amortizand orice denivelare fara sa miste caroseria in nici un fel, fotoliile moi imbracate in piele Vienna perforata contribuie si ele la confortul de vis, cam pentru asta a si fost creata aceasta masina...sa manance autostrazi pe paine, sau "pe croissant", dupa caz! 🥐 Francezii "te ard" daca vrei sa plutesti pe autostrazi, "baieti destepti" ce sa zic, trebuie sa intretina si ei infrastructura, am dat cu cardu' la bariere de mi s-a "acrit", de fapt nu foarte des, dar consistent! 28 de euro aici, 34 de euro dincolo, 41 de euro etc dar stiam asta deja din calatoriile pe care le-am mai facut in trecut. C'est la vie! 🤪 Acelasi traseu pe care l-am parcurs si anul trecut: Baloo s-a odihnit si el, la hotel, a reusit din nou performanta de a parcurge 1100 km cu un singur plin de motorina! Sarumana' lu nea' V6-le ca stie d-astea! ❤️ Parcarea era plina de masini cu numere din toata Europa: Italia, Franta, Germania, Olanda, UK, Belgia, Swiss etc: Hotelul foarte ok: Popas tot la TECUCI, "bancu' cu mustaru'"😄 Seara, ceva de haleala (peste): Dimineata urmatoare, mic dejun, cafea☕ plinul de motorina lui Phaetonake de la TOTAL si din nou la drum spre Coasta de Azur!Mai aveam de parcurs 600 km pana la destinatie: Va urma!
    1 point
  9. Schimbat parbriz pe CASCO la Avia Motors. Totul a decurs simplu. Marti cei de la firma de casco au reprezentat la avia, am fost acolo, trebuia programare pentru a se aloca nr de dosar. Nu am stiut, am sunat cand eram fata in fata cu agentul, s-a alocat numar de dosar, s-au facut poze, am promit nota de constatare cu care am fost la biroul alaturat si am facut programare. Au comandat parbrizul, a venit cel original, am dus masina la tinichigerie si in 2 ore era gata.
    1 point
  10. Salut, 2.0 TSI, 204 CP 5000 km cu masina plina, portbagajul plin, Traversat 6 țări, mers in limitele legale, Consumul mediu la final = 7,9
    1 point
  11. Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!