Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.08.2025 in Postări

  1. Cu 2 zile inainte de pleca in concediu un senzor de presiune roti a murit subit, l-am inlocuit la auto-soft cu unul universal. A fost programat pentru VW si in 500 matri a fost recunoscut. Senzorul vechi l-am decapsat si am constatat ca a murit bateria. poate o sa incerc sa o inlocuiesc. Am terminat concediul de vreo 5500 km prin Europa. Europa Parc si Rulantica, apoi Garda Lake si GardaLand si la intoarcere am zis sa trec si prin Stelvio Pass. CA si anul trecut, la intoarcere, pe valea Oltului am mai primit o piatra in parbriz , asa ca de data asta trebuie schimbat. O sa o fac pe CASCO Consumul de combustibil a mai scazut, daca anul trecut a fost peste 9.3 , acum am scos 8.2 in aceleasi conditii de mers, si masina nu a mancat gram de ulei. Tot dupa ce am revenit in RO, pe portiunea dintre Margina si Holdea , in zona unde nu e autostrada mi-a intrat o pietricica la una din roti si la franare facea foarte urat, am oprit in primul spatiu de servicii si dupa 2-3 manevre de mers inapoi si franat a iesit pietricica. Altfel, trebuia sa dau roata jos si pentru asta trebuia sa scot cricul din portbagaj. Si acesta era plin ochi de bagaje.....
    3 points
  2. Pentru a dezactiva oprirea in mers se conduce pe S in loc de D. Plus bonus pe S se dezactiveaza si start/stop la semafor, ramane activ numai daca pui pe P.
    2 points
  3. daca citesti ce spun producatorii de benzina, diferenta nu ar fi doar in portofel Problema e ca e posibil un 95 sa fie 93 si un 99 sa fie 97, ca asa i in tenis La benzina de 95 din vest nu am gasit diferente de comportament fata de 98, dar la cea din Romania, da
    1 point
  4. Eu, de la jumatea lunii mai și până azi, în cei 5k km rulați, nu am simțit NICIODATĂ că merge-n 2 sau trecerea de la 2 la 4 și invers. Dacă nu ar fi acel afișaj din bord, habar nu aș avea de acest aspect. Același lucru (că nu se simte) mi-au zis toți cei care au mai testat mașina... *Am cutie manuală.
    1 point
  5. Ce rost are sa dai doar 160-180 lei pe filtrul de aer oem vw-skoda, în online...bosch e foarte bun, la 60 lei. Și filtru polen valeo, solid, cu toate "beneficiile", antifungice etc. la tot atata. Fiecare cum crede, că și eu, daca aveam acces la o rampă, schimbam uleiul pe cont propriu. Și zonă de aruncat uleiul. Dar nu îmi dădeam factura, care, pt mine, contează la istoric.
    1 point
  6. Am pus si un set de jante super usoare Weds TC105X Et 38 18x8.5 forjate (7.3 kg/buc) cu 245 40 18 cup2 ca sa fie treaba buna ( la cald ). Acum pare ca ar vrea coborata putin.
    1 point
  7. Mai dam jos mustele de pe ea. Ma uit pe masina cand o spal si gasesc noi urme de pietre pe folia PPF sau lovituri care sigur ar fi deranjat vopseaua originala .. si de fiecare data ma felicit pentru alegerea facuta. Le las asa .. sunt rani de lupta :)))
    1 point
  8. Motorul este o surpriza, felicitari! Cand iti configurezi o masina si bifezi anumite dotari, e clar ca sunt dotarile necesare. Cu atat mai mult daca in ultimii 15 ani ai lucrat intens cu masini fabricate de grupul VAG. In continuare nu ma pot obisnui cu preturile de lista ale modelelor Volkswagen - cum sa ceri aproape 60k pe un Passat? Tiguan Allspace R-Line nu a fost o optiune? Pentru gumele de iarna si jante de tabla ai optiunea pe 17 de la Alcar, modelul Hybridrad. Dar la fel ca si jantele de aliaj aftermarket pe 17, vor strica linia masinii. Cred ca pe 17 solutia de compromis raman cele OEM - modelul Ancona. Mii de kilometri fara probleme!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!