Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.08.2025 in Postări

  1. O sa ne luam transportoare blindate in viitor , probabil prin programul " primul tanc "
    5 points
  2. @cristi511: "cei care au veyron sau bani de el NU stiu cum arata b5-ul. Asa ca da, nu ii doare capu de vreo asemanare." Eh, asta e parerea ta! Opresti sa alimentezi Bugatti si vine unu' langa tine la benzinarie si iti arata ca are si el faruri la fel pe Passat! 😁 Crezi ca astia conduc Bugatti pe alta planeta? Tot in trafic, langa "muritorii de rand" merg! Bah chiar se simt superior ca sa nu zic "DUMNEZEI" ...printre saraci! 😄 Macar Phaeton a costat 80 000 $, nu 4 000 000$ cand vine vorba de "asemanari" cu Passat! Totusi, de asta cei care cumpara Bentley/Porsche de noi nu sunt interesati de devalorizare si cei care au Phaeton (in afara Romaniei) nu sunt interesati de pretul taxelor, consumului sau a intretinerii! 🤗
    1 point
  3. @halamadridBine ca nu seamana cu Skoda! Glumesc, evident, imi place Skoda Superb si Kodiaq, sunt masini ok, primesti masina "multa" de banii dati, comparativ cu concurenta, acu' nah, iti asumi brandul si sigla de pe volan care este sub VW! Phaeton facelift nu prea are nici o treaba cu B 5.5, am gasit niste poze de comparatie, poate seamana varianta NON facelift cu Passat, dar cu varianta B6 care a aparut 3 ani mai tarziu (Phaeton 2002, Passat B6-2005): B6-le aduce parca ceva, din fata, sa zicem, dar a aparut 3 ani mai tarziu: Eu am considerat mereu ca Passat B7 facelift, aparut abia in 2015, deci 5 ani mai tarziu, seamana cu Phaeton care a primit al 2-lea facelift in 2010 (5 ani inaintea Passatului), repet, ceea ce spuneau specialistii, nu doar eu! WTF? 🙄 Passatul seamana cu Phaeton, nu invers! Lumea le-a asimilat, ca deh, vezi milioane de Passaturi in trafic, mai rar cate un Phaeton, mai ales daca e sa ne raportam la perioada cand a aparut, nu? In 2002 eu aveam 16 ani, n-am vazut nici un Phaeton pe vremea aia dar tin minte ca aveam un coleg de clasa, ta-su' actionar la Fabrica de Bere Timisoreana, milionar, isi cumparase un PASSAT B5.5 pe comanda, 2.5 TDI V6, automat, faruri cu xenon, piele, trapa, etc etc! Ne-a luat de la scoala si tin minte si acum, era intuneric si avea ceasurile alea albastre cu indicatoare rosii...mi se parea SF masina la vremea aia, dar mai un PHAETON! Pe vremea aia nici Passaturi nu erau in Romania! Eram vecini si mergeam des la el sa ii admir Passatul, stateam in scaunele de piele si ascultam MP3-uri de pe SD-card! Beam cate o bere si stateam "la caterinca"! Ce mai! SF! ❤️ Pretul platit pe masina aia, de noua, era o avere, in fine, omu' avea o vila care azi cred ca trece de juma' de milion$! Cred ca primul Phaeton l-am vazut pe strada dupa 10 ani, prin 2012 si era modelul vechi, NFL! Visam la Phaeton de atunci, intelegeam ce reprezinta, oricum! Mi-am dorit un Phaeton de mult! ❤️ Ma bucur ca am reusit sa bifez si "DAMBLAUA" asta! 🤗 Asta ca sa intelegeti ce insemna in Romania Passat nou in 2002, nu stiu daca a fost primul, dar oricum, printre primele! NAVA SPATIALA! Ce sa mai zicem de SARBU, patronu' PRO TV care si-a luat Phaeton W12 nou in 2004? 😈✈️🚀 Pentru cei interesati, aici aveti link-ul: Aceeasi "problema" e si la Mercedes, C Class seamana cu S class, e strategie de marketing, ca sa vanda multe masini din gama mai ieftina! Gama de lux are "de suferit" cand vine vorba de imagine, in schimb vand masini din clasa medie de rup! ❤️ Passat 2015 are stopurile cu LED, desi semnalizarile nu sunt LED, au ramas tot cu bec, astea seamana cu cele de Phaeton: Phaeton 2010 FULL LED, inclusiv semnalizari: Touareg 7P facelift a aparut in 2014 si are stopuri similare cu cele de Phaeton, semnalizarile sunt tot cu bec, la fel ca la Passat, ce sa vezi, seamana cu cele de Phaeton: Tot Touareg 2014: Le-au pus si pe EOS in 2011, tot dupa faceliftul Phaetonului, macar au updatat semnalizarile cu LED: Stopurile NFL Phaeton seamana cu cele de Veyron, Piech a creat ambele masini, a vrut sa isi lase semnatura, atat cu motorul W16 Quad Turbo, derivat din cel W12 de pe Phaeton, montat si pe Bentley, suspensia pe aer, nivelul calitatii interiorului, grilele de aer din usile fata pentru ventilarea geamurilor (dezaburirea geamurilor laterale fata) scaunele ventilate, etc: Phaeton NFL: Veyron: Phaeton NFL: Veyron: Bine ca cei care isi permit Bugatti nu plang ca seamana cu Passat B5.5 : Veyron: Passat B5.5: Cred ca ma cunoasteti deja, imi place sa comentez doar din experienta sau atunci cand sunt documentat si imi pot sustine punctul de vedere! Internetul e gratis, trebuie doar sa te informezi! 🙄 Gura lumii comenteaza si va comenta oricum, indiferent de ce conduci, important e sa te simti bine TU la volanul masinii tale! Vorba aia, "Cainii latra, ursu'🐻 Baloo merge!" Unu' mai sus zicea ca Phaeton are imagine de GOLF, altul compara VW cu DACIA, hai ca nu ne mai facem bine! Nu pot decat sa rad si sa ma distrez!😄
    1 point
  4. Cum nu am mai avut timp de postat pe forum au aparut "mici" schimbari: - Masina a facut 71000km - "Am famas fara spatiu pe bancheta din spate". De acum in formula completa: 2 in fata 2 in spate
    1 point
  5. Sunt curios cata lume o sa dea cca 100.000 Euro pe un Q7 sau cca 120.000 pe un Q8...preturi valabile azi...posibil sa mai creasca preturile si dupaia sa se prabuseasca vanzarile la masini scumpe... ... si asa VW...se duce INCET DAR SIGUR... IN CAP cu vanzarile !!! Vorba aia...NICI Volkswagen...NU MAI E CEEA CE A FOST ! aceasi problema ca si la Touareg 3.0 TDI 286 CP... sunt si la Q7...Q8...consum EXCESIV de ulei...si sa dai atatia bani pe o masina...
    1 point
  6. Eu as zice ca Phaeton seamana cu Passat B 5.5 la partea frontala, caz in care e clar cine a fost primul si cine cu cine seamana . Cand iti place o masina, nu conteaza cu ce se aseamana. Multi ma intreaba de ce pastrez O3 FL daca are deja 6 ani, iar O4 FL a avut oferte bune. Pur si simplu, nu imi place cum arata O4, nu-mi spune nimic. Superb mi se pare prea scumpa pentru ce am eu nevoie, in vacante merg cu avionul, iar prin Romania pot face 1000 d ekm si cu asta. Astept O5.
    1 point
  7. Sistemul ăsta m-a salvat, de 2 ori, de la necaz. Ieșire din parcare spic, a frânat super rapid, cât pe aci să lovesc o mașină în mers, altfel eram pa cu spatele. Si o parcare cu 2 bolarzi pe care nu i-am văzut, în rapiditatea manevrelor față-spate, a frânat de au cârâit roțile. Și e Octavia 3 fl, fără senzori laterali (unghi mort), doar cei pt parcarea cu spatele.
    1 point
  8. Corect, vroiam sa vad insa daca e pb de buton. Asta in varianta in care mergea plierea din telecomanda. Din ce stiu, numai cele MAX suporta plierea.
    0 points
  9. Poate e tardiv raspunsul meu, dar ca ideie, pentru confortul tau poti sa o schimbi chiar daca majoritatea spun ca nu ar fi cazul. Eu am schimbat distributia la 198k km cred, nestiind istoricul masini, si pentru linistea mea am zis ca ar trebui. Acum cu temperaturile astea ambientale si la motorul meu zornaie lantul dupa o stationare de cateva ore, important sa fie pana in cinci secunde de la initiere, dupa spusele producatorului. Cert e ca nu-mi fac probleme, m-am obisnuit cu modul asta de functionare a distributiei ....
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!