Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2025 in Postări

  1. @dan_ionutDa, m-a chemat si pe mine Callum, fondatorul/liderul grupului PHAETON din UK, suntem amici "virtuali". Nu sunt CHIAR asa de impatimit incat sa ma duc pana la fabrica din Dresda, insa apreciez MEGA pasiunea unora. Totodata imi place ca proprietarii de Phaeton sunt foarte uniti si isi rezolva toate problemele "in house". Oamenii se ajuta intre ei, recomanda mecanici, service-uri, cativa sunt chiar specialisti in Phaeton, multi dezmembreaza masini, recomanda tot felul de servicii, piese, se ajuta cu sfaturi, etc! Callum a reconditionat de curand, impreuna cu' ta-su' o balena speciala, amandoi conduc Phaeton, de data asta un MONSTRU de masina cu care nu cred ca o sa ne mai intalnim prea curand, motorizare V10 TDI, sa moara de ciuda Greta si Ursula in 2025: "Povestesc" online cu Callum destul de des, mi-a trimis poze de la intalniri, ma tot "ispiteste" sa merg cu ei, i-am spus ca si romanii (unii) sunt foarte pasionati si isi ingrijesc masinile! ❤️ Atasez cateva poze de la iesirea lor de la Die Gläserne Manufaktur, THE TRANSPARENT FACTORY din Dresda, fabrica in care s-a produs Phaetonul, Ferdinand Piech alocand 1.5 miliarde de euro pentru a produce acest model, doar pentru Bugatti a mai fost alocat astfel de buget, tot de Piech: Acasa la Callum, inainte sa plece: V10-le reconditionat, pe care l-am postat si pe Youtube, mai sus, masina e din 2005, anul asta face 20 de ani si arata cam asa: Grupul: In trenul care traverseaza Canalul Manecii DOVER-CALAIS pe sub mare, eu iau feribotul, imi place sa ma relaxez, la aer, sa beau o cafea dupa un drum de 6 ore: Tot din tren: Parcarea subterana de la Dresda: Parcare si afara: Fabrica Transparenta din Dresda: Casa parinteasca a Phaetonului: Astazi, aici se fac aceste "glume" de plastic, ca sa nu zic "vibratoare" care trebuie bagate in priza, unii le considera "masini": Ultimul PHAETON produs, semnat de toti angajatii fabricii, sfarsitul EPOCII de AUR AUTO😌: Bere 🥃la discretie, doar esti in Germania: Cat de nebun sa fii sa ai 2 volane, unul de iarna, cu incalzire, de piele, altul de vara, de lemn?😄
    1 point
  2. @dercos"masini precum Touareg sa nu mai prezinte interes si sa nu mai fie viabile economic. Nu cred ca a fost vreun succes nici pana acum." "Over 1.3 million Volkswagen Touareg SUVs have been sold worldwide, according to Volkswagen Newsroom. The first generation, sold from 2002 to 2010, reached approximately 450,000 units. The second generation, released in 2010, sold around 479,000 units. The third generation, introduced in 2018, has sold over 200,000 units, according to Volkswagen. " "Over one million Porsche Cayenne vehicles have been sold since its introduction in 2002.The (1 000 000) millionth Cayenne, a GTS in Carmine Red, was delivered in the summer of 2020, according to Porsche Newsroom. In the last five years, from 2019 to 2023, Porsche has sold a total of approximately 430,272 Cayenne vehicles worldwide. This includes 92,055 in 2019, 92,860 in 2020, 83,071 in 2021, 95,604 in 2022, and 66,682 in 2023. In 2024, Porsche delivered 102,889 Cayenne models, making it the top-selling model in their lineup. This represents an 18% increase compared to the previous year. " Au salvat Porsche de la faliment, "i-am ajutat" si eu cu 2 generatii de Cayenne luate noi, INCA este cel mai bine vandut model Porsche worldwide 😄: https://carbuzz.com/boxster-or-cayenne-save-porsche-bankruptcy/ Din pacate, Touareg nu se va mai produce, probabil VAG vrea sa vanda doar SUV-uri Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini. Vrei SUV mare? Scoti banu' tati! https://www.automarket.ro/stiri/oficial-final-de-drum-pentru-volkswagen-touareg-suv-ul-va-fi-retras-din-123705.html P.S. A ajuns o Skoda SUV sa coste 70 000 euro? Fie ea si de top, totusi: 🙄 https://www.autotrader.co.uk/car-details/202506113405625?sort=price-desc&searchId=4c9baaa7-8b3e-4259-a511-d0db4d8c860e&make=Skoda&model=&postcode=M5 3DE&year-from=new&advertising-location=at_cars&fromsra Imi aduc aminte cand VW avea oferta la Touareg GEN 2, varianta Mountain V6 TDI automat prin 2011, 0 KM, 30 000 euro+TVA, da stiu inflatie etc...oricum, vremuri de mult apuse!
    1 point
  3. 82290 km în bord. Puțini km în decurs de 1 an, 8431. Schimbat ieri ulei, filtru ulei, bujii. Manopera 266 lei, 121 lei bujii și 145 lei ulei. Filtru aer astăzi, personal. Cel de polen urmează. Bujii originale Vw, 355 lei toate 3 bucăți. Ulei VW Long Life, 0w20, 5 litri, prins la 200 lei emag. Pus doar 4 litri. Filtru ulei Man, vreo 40 lei. Șurub baie ulei și șaibă 25 lei. Filtru aer Bosch si filtru polen Kamoka. Astea 2 vreo 102 lei. Mașina, tehnic, e bines. Totul okei. Și estetic, mici zgârieturi, nimic stresant. Merge foarte bine, mai mult în parcarea subterană șade, la muncă. De aici și km puțini, nevoie de ea doar în anumite week-end-uri și la drumuri lungi. Foliile geamuri se mai amână, trece vara în curând. La anul e nevoie de anvelope de vară, noi. Cel mai probabil Michelin. Toate cele bune!!
    1 point
  4. au o colaborare si cu Rivian, pe electrice. Si cu Ford (Fordurile electrice folosesc platforma de la VW) De aia au garantie 8 ani pe baterie si motor? E destul de linistitor, zic eu Ingineri NASA sau un om cu un training pe subiect facut? Sa nu exageram, softul evolueaza pe toate modelele, nu doar pe electrice. E adevarat ca pt unii e de preferat o masina fara softuri complicate, dar am vazut si oameni care spun ca aleg sa cumpere masina pt soft (sisteme de siguranta, de condus autonom), mentalitatile cred ca evolueaza f mult in functie de generatii. Am vazut multi care spuneau ca vor in continuare telefoane cu butoane, dar acum stau pe TikTok cu rezultatele care le cunoastem
    1 point
  5. @cristi511Viziunea noastra este limitata local? Am condus ieri e-308 nou nout, de nevoie, nu mi-ar trebui electrica, nici gratis! Da, e mai misto decat sa mergi pe jos, dar incerc sa ma consider pasionat, multumesc, "nu mi-e foame"! 🤢 Eu daca as avea venituri mai mari mi-as lua Bentley. Vorba aia, la Monaco n-am vazut nici un Taycan/Macan parcat in fata la Casino, supercaruri, Bentley si Rolls FULL DE ELE! Majoritatea GHOST d-alea mari, V12, multe Maybach S650, numere de Elvetia/Rusia/Andorra. Desi "s-au prostit" si astia cu Rollsu' electric! Spectre parca se numeste? In fine, ca sa ajung din UK pana pe Coasta de Azur cu o electrica, incarcat de bagaje si cu AC-ul pornit blana, probabil ca mi-ar lua vreo 4 zile! Doamne fereste! 😄 Inca imi place sa vad RANGE 1400 KM in bord, sunt mai "old fashioned" ca sa nu zic mos expirat. 🤗 Bineinteles, este doar parerea mea subiectiva si am inteles de ce fac oamenii UBER cu ele pana de curand cand am mers cu un ID5, l-am intrebat pe sofer daca e multumit si mi-a spus ca regreta ca a luat-o, au bagat taxe in UK si au ridicat pretul "curentului" si nu prea mai merita. O incarcare la 2 zile/luna costa la fel ca un plin de benzina, ba poate chiar un pic mai mult. Daca faci km mai multi, costul creste. Se mai plateste si o taxa suplimentara daca ai parcare subterana, pentru ca cica exista risc de incendiu. Asa mi-a spus taximetristul, In fine! N-am "sapat", nu ma intereseaza subiectul, dar cica asa o sa fie la nivel global. Deci omul si-a luat electrica, doar ca sa faca profit! Sunt convins ca asa au "agatat" multi clienti. Acu' HOPA, ce sa vezi, costa cam la fel sa mergi si cu termica si cu o electrica. Omul a zis ca vrea sa o vanda sa isi ia un Passat Variant TDI. L-am intrebat ce pret a fost masina? 52 000 GBP. Are niste scaune si un plastic in ea de zici ca e CADDY. Bineinteles ca tableta aia mare de pe bord iti ia ochii! Eh detalii, englezoii isi schimba masina la 5 ani, nu prea conteaza, ratele merg toata viata si conduc mereu masini noi. La ce preturi au, nu mai conteaza ca sunt electrice sau termice. Probabil asa e si in celelalte tari din Vestul Europei. Tine doar de gust. Daca o cumperi ca romanu' cu gandul ca vei merge toata viata cu ea, o sa fii dezamagit. Masinile sunt facute special sa cedeze relativ repede. Nu mai zic de probleme si servisare si softari si updateuri ca la telefoane si batai de cap. E nevoie de ingineri NASA sa ti-o repare iar daca pica bateria in afara garantiei, costa cat jumatate din masina costul inlocuirii. Omul a deventi de ceva vreme consumator! Banu' sa curga in buzunarul marilor companii! Doamne-ajuta! ❤️ Inteleg acum de ce cumpara lumea BYD. Daca tot e "naspa", macar sa fie mai ieftina. Si parca nici nu e chiar asa de "naspa" daca e sa compari cu ce ofera concurenta. MADE IN CHINA a devenit de ceva vreme CALITATE! 😄 Vanzarile o spun, nu eu.
    1 point
  6. Foarte ok, dpf-ul este în parametrii optimi, dar mi se pare puțin cam mare presiunea dif după regenerare. Limita maxima e 10 la relantiu și tu ai 8. Poate ar merge o curățare la Odorheiu Secuiesc preventiv, dar acuma tu decizi. Oricum distanta între regenerari e una foarte bună.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!