"TUAREG"! Fac baietii articole despre masini si nici macar nu stiu cum se scrie numele suv-ului mare de la VW!
Da, era de asteptat, chinezii rup cu electricele la nivel mondial, cred ca o sa renunte tot mai multi producatori europeni la multe modele electrice. Un ID5 mai "de top" a ajuns sa coste aproape 80 000 euro....ce? Am vazut multe in trafic, vorba aia, nu e prost cine cere:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=407501625&dam=false&isSearchRequest=true&ms=25200%3B93%3B%3B&od=down&ref=srp&refId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&s=Car&sb=p&searchId=56dd9664-c30e-4ec5-d45c-596eebc3a6c3&vc=Car
Pe bune? si cica Phaeton era scump cand pleca de la 50 000 eur, e adevarat ca intre timp si inflatia si-a facut aparitia, dar totusi! Acum si un Passat ca sa nu zic SKODA ajunge rapid 50k configurat "corect"! Un Arteon sare lejer de 60 000 euro iar un "TUAREG", ca sa-i citez pe "profit.ro" bate spre SUTA de mii de eur daca te joci pe configurator. In fine, sa nu-i plangem, parca VW este pe locul 2 dupa Toyota la vanzari world wide. Fac bani de ii supara! 😄 Volkswagen AG net worth as of August 06, 2025 is $53.59B. (miliarde $) oficial, bani declarati public, dupa impozite, NET valoare pura, cat or fi offshore, Mniezo' stie! Sa nu uitam de Dieselgate! 🙄