Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.08.2025 in Postări

  1. Părerea mea este ca toți combustibilii comercializați prin marile rețele corespund cerințelor. Pe de alta parte, eu nu am avut niciodată probleme cu injectoarele de când am masina cu injectoare adică din 1998 și nicio problema cu supapele de când am masina cu injecție directa adică din 2012. Nu ma număr printre cei care cred ca în România benzina nu e de calitate. 99% am pus de la Petrom. Benzina standard 95 cu care se alimenteaza motorul 1.5 TSI este aceeași și la Petrom și la OMV. Cele cu cifra octanica 99 respectiv 100 au aditivi diferiți.
    1 point
  2. Nu, mergi intre 2000-2500 rpm. Mers cat se poate de "normal", adica in loc de a 5-a la 1800 trebuie sa mergi cu a 4-a la 2200, ceva de genul . La mine se simte perfect la 2100, aici sunt subiectiv.
    1 point
  3. Asa este, imi pare rau de ea cumva, practic am renuntat la coupe si voi avea 2 masini mai de batrani🤣! Am mers pe UX250 tot hibrid. Nimic de zis e faina, consuma putin, revizii decente la lexus si garantie 10 ani, doar ca parca nu e aceeasi senzatie de coupe si cuplul de la diesel. Ca idee cost revizie de 4 ani completa si lichid de frana, extindere garantie hibrid, 2300 ron.
    1 point
  4. Mulțumesc! Eu chiar mă gândeam să renunț la jantele negre că-n poze nu se văd deloc În altă ordine de idei: am făcut un an de la softul făcut la DOP! În anul ăsta am parcurs aproximativ 20.000 de km cu multe multe multe zâmbete. Mașina se comportă foarte bine, senzațiile sunt pe măsură și consumul este mai mult ca și suficient în raport cu cei 310 cai pe care i-am măsurat anul trecut. PFA: bineînțeles, doar cu benzină de 100 😎
    1 point
  5. Am ieșit la niște poze 😀
    1 point
  6. Multumesc Alex. Intre timp am mai parcurs vreo 300km in care masina se comporta exemplar.Imi amintesc atunci cand am schimbat uleiul in cutie, era cel original vechi de 10 ani, mecanicul a spus ca arata foarte bine uleiul la km acesta si nici nu avea depuneri pe magneti. Fun fact: am aflat ca are lumini adaptive la vreo 2 luni de la achizitie, au cornering si noaptea poti merge cu faza lunga prin trafic, ele fac niste umbre pe ceilalti participanti :). Atasez niste poze, in continuare sunt uimit de cat de bine intretin nemtii masinile, interior fara zgarieturi dupa 10 ani. (scuzati carpetele hand made de mine, dar tin la noroaiele astea).
    1 point
  7. Nu e cazul sa ne complicam cu aditivi, in 99% din cazuri, in Romania/UE, benzina este ce trebuie. Motorul stie sa mearga si cu benzina mai proasta(chiar pana la benzina de 91-92), este acelasi soft pentru tot globul, nu doar pentru UE, ECU limiteaza avansul, daca e cazul. Am vazut mai sus ca spunea cineva ca nu mai exista filtru de benzina, 100% exista minim 1 filtru in rezervor (lifetime, e doar o sita foarte deasa), la pompa de alimentare. Important este sa pui un ulei full syntetic si sa il schimbi la 1 an maxim, sa nu faci drumuri scurte, ca sa iti ajunga uleiul la 100 de grade, sa se evapore totdeauna apa si benzina din el. Si cel mai important: nu subtura motorul, lasa-l sa respire, chiar daca tu ai impresia ca e ok, ca are cuplu, asa se formeaza calamina/depunerile pe pistoane si supape admisie. Mai rezulta vibratii care ajung in volant cu masa dubla, exact acelasi efect il are si start-stop pentru volant. Si limitarea de cuplu este tot pentru protectia volantei (nu neaparat protectia discului sau a faptului ca uleiul 0w20 are hths mic si ca au micsorat palierele vibrochenului fata de 1.4tsi, rezultand o suprafata mai mica pentru pelicula de ulei). Hai ca am inceput sa aberez si ne plictisim, o zi buna!
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!