Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.07.2025 in Postări

  1. Am auzit porcaria asta de multe ori sub diferite impachetari iar tot timpul vine de la oameni care se dau grozavi. Ultima oara imi povestea unu cum s-a dus el cu un M in Germania la reprezentanta si n-au vrut aia sa-i schimbe uleiul ca se schimba la 30k si e totul sigilat etc Bai baiatule...
    3 points
  2. 1000 km in doua weekenduri - intai revenind prin zona Buzaului - de data asta la Trovantii de la Ulmet - un loc foarte interesant, dar cu un drum destul de dubios - si cateva drumuri in reabilitare, pe care am regretat ca nu am luat Rextonul, si apoi weekendul asta pana pe Negoiu, daca tota este accesul mai usor pe autostrada pana la Curtea de Arges. Chestii bune, pe langa peisaje si drumuri de munte - nu mai am erorile de catalizatoare de cand am schimbat bujiile, si motirul chiar merge mai rotund, consumul este usor mai mic chiar. Am pus intr-un final aripa stanga noua - deja se dezintegra in partea de jos - si am efectuat "operatia" pe capatul de prag dreapta la fel cum am remediat anul trecut pe stanga. La fel pragul interior - cel de rezistenta este perfect intact - asa ca doar "coaja" a trebuit remediata. Chestie naspa - cand am pus aripa - deci dat roata jos, la inspectia locala care o fac de fiecare data cand am acces - am gasit burduful de planetara dinspre cutie rupt Maine vine kitul - burduf, coliere, capac tripoda si vaselina ... sper sa reusesc in regie proprie... Trag speranta ca va merge ok, avand in vedere ca acum aproape 5 ani s-a umblat la ambreiaj.
    3 points
  3. Am pățit-o și eu prin 2018, Skodița avea 1 an și am zis să fac schimbul mai devreme. Cei de la reprezentanță mi-au zis că, daca vreau sa fac mai devreme schimbul, trebuie sa dau declarație pe proprie răspundere... M-am lăsat păgubaș.
    2 points
  4. eu am CarScanner+OBD pe BT3.0, dar nu e nevoie sa monitorizezi regenerare la motorul de 1.5, merge foarte sarac si ii rezulta temperaturi mari pe evacurare (EGT), deci se regenereaza pasiv. nu are rost sa iti bati capul cu asta. un drum pe saptamana mai lung de 20 minute e suficient, mers absolut normal.
    1 point
  5. Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
    1 point
  6. La orice masina moderna turația este controlata de ECU în funcție de diverși parametri.
    1 point
  7. Cutia de viteze DSG nu va niciodata mai buna ca un ZF. Are si DSG atuurile ei, dar overall ZF in 8trepte e peste orice Dsg/Stronic
    1 point
  8. 0 points
  9. Stii gresit, canul nu taie nicio alimentare, doar ii spune unitatii sa intre in standby. Si da, sunt 2 alimentari permanente a unitatii.
    0 points
  10. Fa un test acumulator cu un tester dedicat. As paria pe un acumulator defect/obosit. Si refa testul de consum. Las-o 1/2 minute sa intre in stand-by,citeste consumul apoi scoate siguranta de 15A albastra din panou sig de langa baterie. Asta e ptr navi. Vezi-scade consumul? Care e diferenta? Cu sig/fara sig.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!