Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.07.2025 in Postări

  1. Din seria, "ce masini am mai fotografiat pe care nu le vezi in Herastrau sau Pipera?" Cateva din exponate au fost prezente si la Silverstone, la Marele Premiu F1 si la Goodwood Festival of Speed, "MECCA AUTO" care a avut loc in acest weekend. Le-am auzit pe toate pe pista, "chinuite la maxim" , nu pot sa descriu STRIGATELE si URLETELE evacuarilor, oricum, acesti MONSTRI, chiar si stand pe loc, ai impresia ca merg cu 300 km/h, ultimul HYPERCAR din lista este electric, le-a cam batut pe toate, cel putin cand vine vorba de accelerare, doar ca "in liniste".🤫 M-am gandit sa postez si o masina "verde", Rimac Nevera care are vreo 2000 de 🐴 (Hammond a avut un accident serios intr-una asemanatoare, a si stat in spital o perioada) nu de alta, dar sa nu o suparam pe URSULA si pe GRETA, vorba aia, "incalzire globala"🌎! 🙄 Din punctul meu de vedere, Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce este cel mai "vocal" concurent! ❤️ Chiar daca are vreo 15 ani...i-a "bagat in buzunar" pe toti concurentii, inclusiv pe "tenorii V12": Daytona SP3, Enzo, Lambo SVJ, sau Pagani Huayra, cel putin cand vine vorba de "voce"! Desi nu e V12, Porsche Carrera GT cu al sau V10, avand o evacuare aftermarket a reusit sa imi puna o lacrima in coltul ochiului, dupa Murcielago SV! Doar Lexus LFA si M5/M6 cu evacuare Eisenmann cred ca pot fi adversari veritabili, i-am "ascultat" pe toti! Am si condus un M5 E61 V10, Touring. In momentul in care schimbi treptele SMG in zona rosie, incepi sa razi, iar dupa 200 km/h incepi sa plangi in acelasi timp! Probabil ca variantele mai vechi Audi RS6/S6 V10, dotate cu motorul VAG pus si pe Gallardo/R8 pot oferi o senzatie similara, desi am condus Gallardo V10 (si Audi R8 V8) si mi s-au parut mai "cuminiti" , cel putin acustic. Cand vine vorba de putere, cam toate se invart in jurul a 500 cai. N-am cronometrat acceleratiile insa masinile "te baga in scaun", iar cutia de viteze te plezneste peste ceafa cu tetiera la fiecare schimb in zona rosie. La mers normal, schimburile treptelor par obositoare. Nu sunt masini de mers la LIDL. Noile cutii de viteze sunt mult mai "smooth". BMW a reusit sa faca UN SUPERCAR cu valente F1! Am condus doar varianta BREAK! Doamne fereste! Nu o sa uit prea curand experienta! SMG-ul nu e placut la mers "ca restul traficului", nici asta nu mi s-a parut o masina de folosit "daily" desi este "de familie". V8-urile sunt silent si linistite daca e sa le compari insa oricine ar visa la asemenea motorizari. ❤️ Va pot oferi detalii suplimentare despre ele daca aveti intrebari, cateva sunt branduri britanice (Aston Martin Valiant, McLaren Senna, McLaren P1, Gordon Murray T.50) enjoy:
    3 points
  2. @halamadridSi cand zici CASTEL, nici macar nu e castel! Cladirea pe care am fotografiato e un fel de "vila", proprietarii sunt niste "verisori" de departe cu baba, "ZA QUEEN", fie-i tzarana usoara, "dacat" niste dukes (duci) care si-au construit acel "MANSION" prin 1687 pe un domeniu de 14 000 de HECTARE! Bah frate, 14 MII de HECTARE!!! Cam asa traiau "jmekerii" englezi, ma rog, inalta societate, pe vremea cand noi inca ziceam "Sarumana" la turci.. 🙄 Si cica Becali e bogat, latifundiar...El considera ca are palat... Am vizitat acest mansion si in interior, in perioada Craciunului, are 126 de camere, avea brazi impodobiti in aproape toate incaperile. "Bogatzala" dar la alt nivel..vorba aia, diferenta dintre milionari si miliardari.. Si aici, unde locuiesc, e in nord, e mai "pe sarakie", vorba vine, dar e sub Londra, daca e sa povestim de castele, sa vezi ce e in SUD, Westminster, Buckingham, palatul lui Churchill, Blenheim etc...Sunt sute de domenii de acest gen, pe toata insula, partea tare e ca fac parte din NATIONAL TRUST, administrate de stat si sunt disponibile pentru vizita publicului. Cam tot ce tine de "castele" sunt ale poporului..."gen"...😉 Se organizeaza nunti, evenimente private, expozitii, concerte si intalniri de masini de tot felul, tare, nu? In loc sa mergi in parc de exemplu, te poti plimba la astia in curte, pe malul lacurilor, printre caprioare, pauni si lebede, in natura, admirand gradini cu plante exotice si te poti opri sa bei si o bere, ma rog, ar trebui sa spun ceai 😄. Lumea isi aduce de acasa scaune pliabile, cearceafuri, jante frigorifice si fac picnic in natura, impreuna cu copiii si cu catelul fara sa comenteze nimeni NIMIC! Sunt curios in cat timp vine cineva sa iti atraga atentia la PELES, Corvinilor, Bran sau Cantacuzino ca ai calcat iarba..Bine, la Peles cade tencuiala si inca sunt probleme cu achitarea facturilor de caldura, dar asta e alta poveste...🙄 Din banii incasati pe biletele de intrare, aceste domenii si cladiri sunt intretinute si astfel isi pastreaza grandoarea, oamenii au joburi, in incinta se gasesc restaurante, cafenele, magazine, in care gasesti produse alimentare si bauturi (cam orice iti doresti, de la carne de vanat si mezeluri la produse lactate, legume, fructe, deserturi, conserve, gemuri, orice, toate produse artizanal) suveniruri, haine etc! Toate astea sunt facute prin fermele gestionate tot de ei, oamenii valorifica orice, inclusiv blana oilor din care fac super stofe. Ca exemplu, Becali isi procura stofa pentru costume din UK, fiind cea mai calitativa la nivel mondial, peste cea italiana. "Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?" UAU! Grea intrebare! Foarte grea! Hai sa spunem altfel, pentru niste ture de circuit sa zicem, as alege ENZO. Pentru o zi acasa cred ca as alege Huayra, pentru o luna acasa, Veyron, dar daca ar fi sa o primesc de tot, sa o bag in garaj forever, probabil LaFerrari. Este hypercarul meu preferat, dar in cazul de fata, noul Ferrari Daytona SP3, stie Triac ce stie, tocmal a intrat si in colectia lui. A intrat si in colectia mea, mi-a fost livrat pe masa din bucatarie : Daca va plac pozicile cu "papusile" din colectia mea, o sa mai pun! ❤️
    2 points
  3. @Baxxon , despre DPF - a fost scanat cu o interfata Launch si este inca ok totul O sa studiez cand o sa am timp cum se face cu OBDeleven , din asta am eu , ca sa monitorizez periodic @acidone77 , chiar nu m-am gandit , ma enervez pe motorul de 3 la inceput de an cand creste mereu impozitul si apoi uit Probabil va fi schimbata masina in urmatorii 2-3 ani doar daca ma vor obliga prin ceva legi / taxe / restrictii care sa ma deranjeze In rest nu ma deranjeaza , ca sta afara toata ziua 😎 Masina nu e o prioritate ptr mine , imi stiu lungul nasului si am o varsta la care ma gandesc si cum imi asigur viitorul acolo dupa 65 de ani daca ma ajuta Dumnezeu Desi imi permit , nu as da niciodata mai mult de 20-25k pe o masina , niciodata mai mult de 150k pe o casa si tot asa , tot ce am cumparat masini si apartamente au fost ocazii la pret bun cu banul jos , pana si haine cumpar cand nu am nevoie si doar de calitate , la oferte din alea gen jumate de pret la tot ce e redus Cel mai rentabil e sa cumperi ceva cand nu ai nevoie , altfel platesti si dublu Exemplu prin 2000 cand inca mergea treaba bine pe la mine , eu din dividende un apartament de 4 camere 100mp zona buna si colegul un Megane , au costat la fel
    2 points
  4. Prezint si eu Skoda mea, prima dealtfel, este din 2021 , ca optiunui are multe, sunt cateva pe care le-as fi vrut dar depesea cu mult bugetul Este varianta cu 150CP Scaune material textil electrice,incalzite,memorii, sistemul Columbus, incalzire in volan , ACC adaptiv, l-am testat pe autostrada si drum national bine marcat, se comporta foarte bine , ia curba fara sa ating volanul, pastreaza si accelereaza in functie de masina din fata. Are lumini ambientale, ce ma enerveaza ca nu are bricheta decat in portbagaj si a trebui sa leg camera la panoul de sigurante dar cu ocazia asta am montat si kitul 4G pentru camera , pentru parcare. Muzica e cea standard dar se aude decent. Ce nu are si mi-as fi dorit sa le am portbagajul electric, scaune piele si ventilate, head-up display si muzicantii de la Canton. Se conduce bine, imi place cum sta pe drum, suspensia e ok, foarte confortabila, de consum nici nu are rost sa zic..:) inca nu am avut nicio masina care sa consume 4 l/100 km Are farurile Led Matrix, inca nu am apucat sa o conduc noaptea sa vad de ce sunt in stare, farurile astea sunt adaptive si lumineaza in curbe?
    1 point
  5. Hello! Astazi povestim despre episodul clima: Dupa swap la VR6, clima a fost funcțională câteva luni fara probleme, pana intr-o zi cand a inceput sa bage mai slab si la scurt timp nu a mai bagat. Fiind pe final de vara (asta anul trecut) nu mi-am bătut capu. Anul asta, înainte de a veni caldurile, am zis ca rezolv. Am bagat solutie de contrast, am gasit un leak mic la radiator. Am zis easy peasy, schimb radiatorul si rezolv. Între timp vine etapa de drag, caldurile au venit deja, am zis ca bag freon cat sa am clima pentru drumul către etapa si schimb radiatorul dupa etapa. Bag freon, incercam clima si nu pornește compresorul Mirific! Noroc cu Luci de la Carsx care are vreo 5 VR6 longitudinal pe stoc, am luat un compresor de la el. Si ce sa zic de locația compresorului... între alternator si pompa servo... o distracție sa il înlocuiești fara sa dai tot botul jos. Dupa etapa, direct la garaj, inlocuit compresor, oringuri si radiatorul (prima oara cand regret ca au trebuit prinse ventilatoarele de radiatorul de clima la swap, o placere sa le fixam pe radiatorul nou), rezolvat un mic por ce l-am avut la o țeavă de pe traseul de clima. Teoretic totul ok, nu? Da de unde, de aici începe nebunia. Bagam presiune pe instalatie si lasam asa. In 1 ora, din 5 bar mai avea 3. Pe la compartimentul motorul era curat lacrima tot, 0 urme de solutie... si știți ce înseamnă asta... radiatorul din interior. Care erau șansele? 🙆‍♂️ Buuun, știind ca bordul de pe Superb era cam șubred, pot spune ca singurul minus ce il mai aveam la interior, in sensul ca avea mai multe cleme rupte ceea ce ducea la anumiti greierasi pe drumuri mai rele. Iar cum masina este complet insonorizata, orice greieras se aude mult mai tare.. Am zis ca daca tot il dau jos, iau altul impecabil, fara cleme rupte si cu toate la locul lor sa fie treaba bună. Găsește tu acum bord de Superb impecabil si fara cleme rupte.. la telefon cu vanzatorii, toate erau impecabile, pana ajungeai sa le vezi. Cred ca aveam eu standarde prea înalte cand vine vorba de cuvântul "impecabil". Dupa ce am vazut câteva, certat cu câțiva ca m-au pus pe drum degeaba, găsesc coaja de bord in stare buna. O iau. Plasticul de sub volan l-am luat din alta parte, torpedou din alta parte, si tot așa am ajuns sa am un set complet de piese pentru bord, fara cleme rupte. Singurul minus este ca bordul actual are locas pentru buton senzor parcare care e ft rar pt Superb 1. Fiind rar, am comandat buton nou.. 20 euro + 25 transport Bun, daca tot dau bordul jos, am încercat sa schimb cat mai multe in spatele lui, sa ma asigur ca o perioada bună nu mai am treaba acolo. Am înlocuit si radiator de căldură, si încă câteva piese. Astfel, reușesc in sfarsit sa rezolv problemele ce tin de clima, masina baga rece foarte bine, temperatura se comuta ok. Iar masina este in sfarsit tanc la interior. Adica bordul este prins bine, nu mai aud greierasi, indiferent de drumul pe care merg. Insonorizarea este acum completa pot spune. Nu va imaginați ca acest swap de planșe de bord a mers smooth: - Am rupt grila de ventilatie parbriz (cea neagra de pe bord ) - am comandat alta împreună cu senzorul de soare - Am reusit sa zgârii puțin folia de pe gurile de ventilatie laterale - comandat alte grile - Am uitat sa scot microfonul de la bluetooth cand am montat bordul, tre sa dau iar jos partea de sub picioare - Am rupt 2 mufe, cea de la senzorul de pe bord si cea de la lumina picioare sofer - Camera marșarier nu mai merge probabil ceva mufa prin spatele playerului - Playerul nu mai intra pana in spate sa fie la nivel cu bordul si sta putin iesit, nu îmi dau seama daca de la plansa noua sau doar trebuie vazut daca din cauza firelor din spate Bine, sunt chitibusuri, le rezolv zilele astea, dar ma plâng si eu 😅
    1 point
  6. Avea dreptate Gigi Becali, degeaba ai castel, daca nu sunt si niste oi langa el.😃 Daca ai putea alege pentru o saptamana una din masinile de sus, pe care ai alege-o?
    1 point
  7. La mine la Leon 2019 sta la 700 fara AC si aprox 950 cu AC. Si daca opresc AC-ul nu scade pana nu apas acceleratia o data.
    1 point
  8. Este in parametri si atunci cand sta la aprox 1000rpm. Posibile cauze: 1. daca este in D si pedala de frana e apasata foarte putin atunci cutia de viteze este partial cuplata si turatia sta la 1000, daca se apasa mai tare frana atunci turatia scade si cutia decupleaza complet, comportamentul l-am observat si la diesel si la benzina si la cutie cu ambreiaje umede si uscate 2. necesar electric iarna, de obicei primii 2-3 km alternatorul incarca mai puternic si atunci motorul va sta ceva mai turat 3. temperatura lichidului de racire daca este foarte rece la primele 2-3 intersectii dar probabil se suprapune cu 2 4. cat de tare trebuie sa munceasca compresorul de AC vara La Passat B8 scria pe bord la informatii despre start-stop si cand era start-stop dezactivat era si turatia la 1000 si scria pe ecran o lista de motive.
    1 point
  9. Vacanta de vara ,aprox 3000 km , Pelion /Pagasetic Gulf (Volos ,Agria,Mylopotamos.....) O zona deosebita pentru cei care prefera natura.
    1 point
  10. Am coborat garda la sol cu aprox 3 cm ,nu schimba cu nimic confortul. Butonul de low mai scade 1 cm Am ales varianta cea mai simpla (codare model GTS) ,revenirea se poate face in cateva minute doar din taste . Am pus si flanse de 15mm Bimecc.
    1 point
  11. Dupa multe drumuri lungi pe afara,fara probleme , mi-am luat roata de rezerva . O roata cu un ET atipic ,destul de rare in EU.
    1 point
  12. nu exista coincidente, doar cauze mai mult ca sigur ca si injectorul ala a "ajutat" la problemele DPF-ului.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!