Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.06.2025 in Postări
-
6 points
-
4 points
-
2 points
-
1 point
-
Masina miroase a nou, e o senzatie tare placuta. Am facut cam 1300 km, inca nu am turat prea tare. Motorul, oricum, este foarte potrivit pentru gabaritul masinii. Usile spate au un sunet diferit la inchidere fata de cele din față, dar e "pachet". La drum sta bine in curbe, pleaca usor de pe loc, frana e calibrata sa poti opri in mod confortabil, fara sa bruscheze. Auto hold-ul e f. ok, deblocheaza lin rotile la plecare, nu smunceste. Sistemele de asistenta se fac simtite, mai ales la o parcare cu spatele, sunt foarte sensibile la pietoni sau bordura sau alte obstacole, gen plante care stau si ele pe acolo..1 point
-
1 point
-
Partea cu consumurile este relativa, functie de picior, relief, ca sa nu mai zicem de aglomeratie. Daca mergi de la Constanta la Cernavoda(60km) pe autostrada, nu e acelasi consum cu 60 km de autostrada la drept. Eu cred ca motorul 1.5 TSI 150 hp cutie manuala, este bine optimizat. Consumul de ulei nu mai este o problema ca inainte. Eu am completat cu 0.5 lt in primii 14k km (de noua) Legat de eTSI , defintia celor siceri din reprezentante, este o masina cu durata de utilizare determinata.1 point
-
Eu in 10 ani cat am avut 4 masini diferite cu dpf (trei euro 5 si una euro 6) nu am observat niciodata si la nici una din masini sa traga altfel nici inainte si nici dupa regenerare.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A1 point
-
Daaaa, bine ca n-am luat 2.0 tsi de 190 CP, ca lipeam lunar eleronul.😁1 point
-
1 point
-
Asa imi spuneau si mie cei de la Oradea de la reprezentanta ...dupa seria de sasiu NU EXISTA NICI UN UPDATE ! Am mers in Ungaria...EXISTA UPDATE pe toate modulele ...si pt senzorii spate...modificare cablaj... Tind sa cred ca ai nostrii sunt foarte slab pregatiti...nu stiu unde sa se uite sau rea vointa...sa scape de clienti...interesul lor e doar sa vanda...nu sa si repare...cred 100% ca au acelasi program ca si cei din Ungaria! De cand am fost in Ungaria nu mai am probleme cu pornirea...senzori parcare ...etc1 point
-
Buna seara , Avem si noi un Tiguan 2024 luna 11 2.0 tdi 150 cp dsg , Asemena multe erori, se sting se aprind martorii singuri, gen :ACC -ul a aparut prima data ca eroare apoi senzorii de parcare pe partea dreapta portbagajul cand se deschide cand nu si-au revenit in schimb fara interventii, Si mai nou am postat si in sectiunea geamuri ,luneta faruri etc, au aparut niste pete in faruri in interiorul acestora .... La reprezentanta cel ce a intermediat vanzarea, telefonic spun sa o lasam asa .... Masina de slaba calitate raportat la cat a costat din pacate.1 point
-
Azi am ridicat si eu asina de la VW Debrecen...sa modificat traseul cablurilor pt senzorii de parcare...alta viata! Senzorii pe spate "lucreaza" acum normal...vad corect...distanta pana la obstacol! Ce este ciudat ca cei de la VW Oradea au zis ca nu am nici o actiune pt cablaj dupa seria de sasiu...desi le-am dat REVISION number : 2076832 /1 si /2 Cei de la VW Debrecen...dupa seria de sasiu au gasit imediat amandoua update-urile... cablaj + update soft nici nu stiu ce sa mai cred... Debrecen-ul foloseste alt program? Lipsa de pregatire a celor din Oradea? Rea vointa...avand in vedere ca am avut cateva " contre " cu cei pe partea de service si cu cei de pe vanzari ( autovehicule comerciale...care te mint cu termenele de livrare ), desi mai sunt si alte persoane care au probleme mari pe partea de service si livrare la Oradea! Se pare ca la Oradea ... MINCIUNA este ceva la ordinea zilei! " nu este nici un update " ... "nu stim" ... "nu am auzit" ...etc ...raspunsul celor de la Oradea. FUGITI CAT PUTETI DE REPREZENTANTA VW D&C ORADEA!!! Se pare ca sunt depasiti rau de situatie...habar nu au cate " prune" au in straita! Multumiri lui ... @Ionutz83 ...de la el am primit nr update-urilor pt cablaj si update de sofer!1 point
-
no, sa pun si eu niste poze, pt ca Duminica am vrut neaparat sa le pun. Dupa un polish la sticla de la ceasuri. Welcome aboard! Si-amu, cum arata. Volkswagen Airllines cu acest mic pui de "feto" (Phaeton). Sii.... cred ca trebuie sa mai vad prin codare pe acolo, ca viteza citita de ABS e diferita fata de cea din ceasuri. Pe ceasuri arata cu 3-4 km mai mult decat pe ABS. Din moment ce viteza citita de ceasuri e cea din ABS, acul ar trebui sa indice acea viteza, nu? banuiesc. Vedem. Si... extra cu ce sa ma joc: Motor CAN sniffer. CAN data: Diagnoza merge bine. Un pui de VCDS acolo: Measuring blocks, Fault codes, erase fault codes. Si dupa ce opresti motorul, ramane asa pt cateva secunde. Ca la alea noi. Deci, Golf 4 cu apucaturi de Golf 7? Cand am timp sper sa imi fac propriul skin. Pana atunci, ma bucur de ce avem aici. Drumuri bune!1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00