Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.06.2025 in Postări

  1. Si.. cum vine vacanta si am de tras dupa mine rulota de 1400 kile 😟 pana in Grecia... am zis ca neaparat trebuie sa reconditionez chiulasa inainte de a pleca la drum lung. simptome: - Consum marit (cam 7.5 - 8 mixt in ultima perioada). - motor zgomotos -> devenea o corvoada sa mergi cu golful pe Autostrada la 130 kmph. - putere mica sub 2000 rpm. Practic, era lenes, nu avea vlaga in el. - miros de motorina nearsa. in special iarna. - fum usor in accelerare. Nu stiu ce culoare avea ca il vedeam in special noaptea in farurile celui din spate. - miros de motorina in ulei, desi nu prea crestea nivelul. sau crestea dar prin pierderi nu imi dadeam seama. - multe pierderi de ulei (admisie, retur turbo, etc). - Presiune in vas, antigel oribil de murdar, ruginiu. ce am schimbat: Chiulasa reconditonata cu urmatoarele: -supape noi -ghiduri supape -simeringuri supape - Cuzineti Glyco - Ax came Kolbenschmidt - simering ax Came - ganrituri noi admisie, evacuare, pompa tandem, flansa antigel Injectoare de ARL de pe un motor din afara cu vreo 200k km. Reglate la 180 grade. Garnituri injectoare si suruburi noi, evident. Suruburi chiulasa de ARL Suport cutie cu 3 prinderi, pt DSG. Gasit nu mai stiu de pe ce masina, nou. suruburi si piulite noi, garnituri etc, pe unde a fost nevoie. Turbo, a ramas momentan turbo de pe masina. aproape 400K, originala, fara joc in ax. Da, compresorul nu mai arata ca nou, dar se tine bine la batranete. Actuatorul in stare buna, geometria merge bine. si amu' niscaiva poze. Asa se pleaca cu masina spre sala de operatie: Si poza de la final inainte de plecarea spre casa. si.... valorile pe VCDS dupa operatiune: mno? Faina treaba! Rezultat: Consum de 4.8 pana la Sibiu mers in ritm alert. valori la injectoare aproape de 0. motorul se simte mai elastic, mai vioi nu mai este lent sub 2000 rpm. Turbo incarca bine acum si la ture mai mici. nu mai e zgomotos. E o placere sa mergi cu el pe autostrada la 130 kmph ca nici nu-l prea auzi. "0" presiune in vas. Daca inainte plecam de acasa, mers prin oras sa las copii, sotia la lucru si apoi eu la birou imi lua 8% acum imi ia 6%. Ce as mai fi facut: radiatorul de apa si cel de clima. DAR cum o sa trec la turbo, traseu si IC de ARL le voi schimba atunci. Ca...cam gata cu banii. S-a ajuns la fundul sacului momentan. Apoi soft, fara fum (vedem cat iese -> target - 170-180 cp). De acum, schimburile de ulei vor fi la 10K. Si cam atat. Va mai tin la curent - 10A
    7 points
  2. 6 airbaguri . Credeam initial ca cele cortina se considera 4 (pana la urma acopera 4 locuri - fata/spate ). Nu poate tine nimic omul pentru el... :))) Si ceasurile :
    5 points
  3. M-a mancat undeva sa fac upgrade la airbaguri ( de la 4 la 8). Am luat tot kitul de la un Golf 4 1.6 : airbaguri, senzori impact, cablaj complet, suporti, modul airbag,plafon, stalpi etc. Aici problema devine un pic complicata: modulul momentan nu e recunoscut de masina.
    4 points
  4. Am reluat " activitatea " la masina, tarziu prin Mai. Greu cu vremea si " cheful de munca". Cateva saptamani pentru "tras" fire: Senzori de parcare oem, oglinda interior heliomata cu senzor, reverificat instalatia de spalator de faruri, lumina suplimentara portbagaj, mufa suplimentara bricheta fata - pe contact, modul lumini ambientale.
    4 points
  5. La 224329km s-au intamplat urmatoarele: - revizie Haldex - demontat pompa, curatat sita, inlocuit garnituri + suruburi. Cam asta a fost situatia la Haldex dupa 43000km rulati de la schimbul precedent. Nu la fel de murdara ca la schimbul precedent, dar tot degradat uleiul, se vede mazga formata pe sita. - sita curatata cu garnituri noi; - schimb ulei diferentiale fata + spate. - inlocuit busoanele de golire/umplere la toate grupurile.
    2 points
  6. Mistoo, si eu caut sa fac la fel la G4 meu. Am modulul, am airbag-urile laterale si mai trebuie sa iau cablajul sa il am intreg. dar imi trebuie de Variant, nu de Hatch. Cred ca trebuie codat modulul. 8 airbag-uri? 1 la sofer, 1 la pasager 2 in scaunele fata 2 cortina. unde mai poate avea G4 airbag-uri?
    2 points
  7. @halamadrid Am vazut Countach-ul alb pe DN1 pe langa Otopeni pe sens invers, n-am avut timp sa fac poza, dar a fost surprins in media, romanii din St. Gallen Swiss, chiar o duc bine: L-am adaugat si eu in "vitrina de bibelouri" 😄 Enzo si SLR sunt din alta generatie, eu am selectat "Sfanta Treime" de SUPERCARS din anii 80, masinile care au stat la baza supercarurilor din prezent, dar daca esti asa de fan Enzo, adaug niste poze cu niste modele surprinse de mine: L-am adaugat si pe asta la colectia de "bibelouri": Am reusit sa il aud pe pista, "chinuit" la maxim, ce sa zic...ORGASM: Langa Enzo am surprins si noul Porsche P39, de 900 CP, 1 din 10 in lume, mult mai rar decat ENZO, oricum daca ar fi sa aleg, tot rosu as vedea in fata ochilor: Cateva poze si de la munca, m-am tinut tare sa nu lesin la clientul asta in showroom, imi tremurau mainile pe telefon, cum ziceam, I ❤️ my job: Am mai fotografiat unul si la Muzeul Ferrari, l-am postat mai sus. Va urma!
    2 points
  8. Adica 556 euros??Asa imi iese mie cind bag pe internet ron to eur...daca asa este,inseamna ca va trag astia teapa prin toate orificiile sa ma scuzati de vocabular. Aici costa 363 eur plus TVA 21% si mi se pare foarte scump. Reparatia,in functie de ce se pune,duza sau bobina,ori ambele,150....180 eur iar la serviciul oficial 250 eur. Reparat 4 injectoare+schimbat garnituri pompa,filtru motorina,spalat rampa,+montaj 950 eur +TVA 21%
    1 point
  9. Deci, ai fost corupt si tu
    1 point
  10. Nu stiu cat o sa imi ia pe Autostrada. Ramane de vazut. Mai trebuie sa schimb carligul sa trec la cel OEM, detasabil. Acum 2 ani parca mi-o luat de la SB la BV cam 9-10 % mers cu rulota pana in 110 kmph pe autostrada. Ramane de vazut cat o sa ia acum. la @vladinsky
    1 point
  11. No ni ma la el. Pune si poza cu ceasurile 😏
    1 point
  12. Merci. Avea si Jenson Button un Enzo de vanzare la un moment dat, cred ca nu mai incapea in hala industriala care ii servea drept garaj.😀 Pe DN1 poti vedea orice masina din lumea asta, iar cu ocazia asta m-am informat ce este blefaroplastia.🤣
    1 point
  13. Eu la aproape 400k km cu Golful, an de an in Grecia, iar anul asta cu rulota in spate :)))
    1 point
  14. Dupa garantie ,daca se stica ceva la mild hybrid o sa-ti fi dorit sa consume 10 l/100 km 😀
    1 point
  15. E motivul pentru care eu mi-am propus momentan sa nu mai iau masina noua, pe langa devalorizare. In 2021 am luat o Toyota Rav 4 noua benzina, manuala, monument de fiabilitate japoneza. In 1500 km si o luna am schimbat de 2 ori ambreiajul pe garantie pentru un colier de plastic uitat la montaj pe placa de presiune care facea ambreiajul sa scartaie ingrozitor si vitezele sa se cupleze greu (jos palaria totusi la garantia Toyota, nu a fost nevoie de scandal, comparatii cu alte masini si alte smecherii vag) . Am dat-o inapoi la dealer cu o pierdere modica (1000 eur), am luat Passatul din Germania cu 150000 km, am ramas si cu bani sa termin niste lucrari la casa si am zis in sinea mea ca la un SH macar imi asum si nu ma enerveaza ca pica ceva, dar la masini noi sa patesc asa ma scoate din sarite. Si stiu si eu vreo 3-4 povesti in plus de la cunostinte, tot asa, in primii 2 ani tot felul de dude.
    1 point
  16. Super faina ingrijirea si intertinerea masinii, bravo. Eu dupa 200 mii km nuprea mai am asa mare incredere in masina in sensul ca daca plec la un concediu in Grecia am o mica frica sa nu-mi strice tot concediul cine stie ce piesa care poate sa pice pe neanuntate.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!