Da ...la T6 150 CP pompa de ulei este pe curea...tot la a 2-a sau a 3-a distributie ( depinde daca vedeam scurgeri la simering ) schimbam si cureaua de la pompa de ulei ( cost curea 100 ron OE ) si capacul cu simering din fata de la vilbrochen OE daca prezenta pierderi de ulei...daca NU...nu umblam la capacul cu simerig pana ...la 600.000 Km schimb tot timpul cureaua si arata destul de bine si capacul cu simering de la vilbrochen!
la fiecare distributie schimbam si pompa de apa ( OE ) si cureaua de la alternator ( CONTi ), rola de ghidaj ( INA ) si intinzatorul ( OE ) ...niciodata nu ma lasat inainte de a le schimba la 200.000!
Tot la a doua distributie...la 400.000... schimbat alternator marca AS ( foarte bune si ieftine ) ...nu merita reparat...ca sa schimbi si fulia...si ce mai trebuia prin el...ieseam la cca 650-750 ron...garantie 3 luni....nou AS...1000 ron...garantie 2 ani!
Eu sunt foarte multumit de T6 de 150CP!
De azi...bag T7 in "priza" sa zic asa...curse de Austria...cca 4-5 curse pe saptamana ...sa vedem cat tine...ce probleme apar...fac cca 25 - 30.000 Km/luna....daca tot am 2 garantie fara limita de KM