Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.06.2025 in Postări

  1. @marius1982.11Poti vizita turul "panoramic" al fabricii cu un mini bus, te plimba prin exterior si iti arata diverse obiective. Exista multi pereti de sticla si poti vedea in interior+masinile care ies din fabrica, "proaspete", duse in niste parcari de unde sunt preluate si pregatite pentru livrare sau export. E adevarat ca nu ai voie sa intri langa linia de productie, nu este deschisa publicului insa soferul de BUS care ducea grupurile in tur pe vremea aia era roman, din vorba in vorba ne-am "imprietenit". Grupul era mic, vreo 6 persoane si l-am rugat daca ne poate arata macar de la "intrare" putin. Ne-a lasat sa ne dam jos din bus si ne-a urcat pe niste scari metalice in interiorul fabricii de unde se vedea toata linia de productie, motoarele, linia de asamblare, etc. Am stat 5 minute ne-am "holbat" bine si am plecat. Ne-a rugat totusi sa nu facem poze, oricum, a fost"baiat"! 😄 Am ramas cu o amintire frumoasa. Asa este, "astea de la Stuttgart nu se pun"! 😄 Trebuie sa fii client Ferrari sau sponsor F1 pentru a avea acces. Am fost intr-un tur al Italiei pe vremea aia cu "Porcu" timp de 2 saptamani, Roma, Venetia, Lacul Como etc la intoarcere Elvetia, lacuri, statiuni, orase si niste "Pass-uri" in Alpii Elvetieni inca o saptamana, tin minte ca am condus vreo 6000 km, atasez niste poze de la muzeu:
    3 points
  2. Salutare, Primit masina azi, dupa 6 luni jumate. Este super! Merita asteptarea! Foarte bine inchegata, niciun defect, ținută de drum excelenta, chiar si cu roti pe 20 si fara DCC. Foarte bine insonorizata, cand claxonez, abia se aude in habitaclu. Momentan rodaj, apoi turatii mai mari.. Numai bine!
    1 point
  3. La o astfel de intrebare e destul de greu sa raspunzi.Poti cheltui mii de euros si sa nu o rezolvi nici macar cu injectoare noi.Saptamina trecuta,am avut in atelier,doua Seat si un Audi,toate cu motor 1,6 tdi si injectoare 03L130277B.Mi se intimpla des pentru ca m-am specializat pe motorul asta,findca da mult profit. Pe unul dintre Seat-uri,am gasit injectoarele in parametri dar in partea maxima de injectie si dadea cu fum dar rau de tot,era imposibil sa pornesti masina ca veneau imediat pompierii.Clientul montase un EGR nou,zice el.I-am anulat EGR,i-am pus tablita pe teava respectiva,si a redus un 80% fumul. Al doilea Seat,i-am reconstruit injectoarele,si le-am lasat sa injecteze in minimul parametrilor,le-am montat si totul ok cu exceptia filtrului de particule care era plin la 90%. La audi,am schimbat 5 rinduri de injectoare(20) toate reconstruite si nu am reusit sa-i dau de cap. Ca sa ma lamuresc,am luat fiecare joc de 4 injectoare,dupa un Seat,si dupa fiecare masina in parte,si l-am probat pe rind pe al doilea Seat cit si pe Audi,si rezultatele au fost ciudate. Nu ma intrebati de ce ca nu am decit teorii in sensul acesta. Concluzia,aceleasi injectoare care merg bine pe o masina,pot merge dezastros pe alta,sau pot merge ca noi.Sa fie softul??Este posibil,dar numai daca nu cumva softul actioneaza restul,senzori,egr,debitmetru,etc de o maniera diferita de la o masina la alta,pentru ca injectoarele primesc aceleasi semnale,masurate cu osciloscopul. Daca am dreptate,adica softul isi face de cap dupa cum vrea el,atunci singura solutie este ca astfel de injectoare sa fie calibrate pe masina direct,iar ce face pompangiul in cazul asta,fara sa fie vina lui,nu prea are valoare. Din punctul meu de vedere,ca pompangiu,trebuie sa reglez injectoarele dupa cum imi recomanda fabricantul,si pentru asa ceva ma ghidez dupa bancul de probe,iar faptul ca fabricantii de masini fac tot felul de smecherii ca sa isi vinda masinile nu este problema mea.Partea proasta este ca plateste clientul,iar eu imi pierd prestigiul ca bun pompangiu. Ca sa nu va bag in ceata,daca aveti posibilitatea,mergeti la cineva care are banc de probe si care se ocupa si de montajul injectoarelor pe masina,si explicatii ce v-am insirat eu mai sus,sa calibreze initial injectoarele dupa valorile cele mai mici ale parametrilor din bancul de probe,si in functie de rezultat,sa le calibreze daca este nevoie si in valorile cele mai mari cerute de protocolul bancului de probe,si sa le testeze pe masina. Din pacate pretul va fi mai mare pentru client,dar cred ca este singura solutie practica in astfel de cazuri.Noi pe aici prin Europa ne permitem sa facem teste pe masinile oamenilor,au de unde sa plateasca,dar prin RO nu stiu cum merge treaba. Acum eu am doua seturi de injectoare pregatite permanent,unele care injecteaza spre maxim si altele spre minim,si merge mai repede,dar clientul tot trebuie sa plateasca doua montaje,numai ca imi usureaza mie munca,nu trebuie sa desfac de fiecare data injectoarele masinii ca sa le recalibrez,montez un set,probez,si prin excludere stiu care este cel adecvat pentru masina respectiva,dupa care calibrez injectoarele masinii din prima.
    1 point
  4. Exact asa fac atunci cand nu e drumul muci, se si coboara masina si reduce din ruliu/tangaj. Dar le era rau dupa 4-5 ore de mers in RO si in Passat si ala e ferm tare la suspensii. Cel mai rau e pe Dn-uri aglomerate. Dar m-am obisnuit sa merg pe noapte, e mult mai liber, parcursul mai alert, consumul mai bun, fetele dorm liniștite, cand se trezesc mai au maxim o ora si ajungem . Fac tot ce pot ca stiu cum e, am avut un rau de masina infiorator cand eram mic, vomitam de vreo 12 ori de la Suceava la Neptun/Olimp, mi se spargeau vasele la fata /ochi, ajunsesem de am vomitat o data langa masina înainte sa plec de stres . Bine, era si Dacia cum era, dar si cand si-a luat prin 2000 tata un Mondeo de prima generatie pe benzina cu aer conditionat, chit ca eram mare deja, stateam in fata, tot nu s-a imbunatatit situatia pana nu am ajuns sa conduc efectiv ( nu ajuta nici ca tata era foarte incantat si-l conducea ca Senna).
    1 point
  5. Pune suspensiile in sport, daca ai aceasta optiune, Touareg are suspensii moi, iar copiilor nu le place treaba asta. De altfel nici adultilor pasageri, mai ales cand sunt viraje, schimbari de directie, franari samd. PS Treaba asta e accentuata de eventualele telefoane/tablete folosite.
    1 point
  6. La 2.0 TDI e de preferat sa cureti mai des clapeta decat galeria si porturile supapelor. Modificarea asta,de obicei ,aduce intreruperi la turatii mici ,in trepte inferioare,in panta .(mai pronuntat la DSG)
    1 point
  7. Am o solutie pentru a minimaliza aceste depuneri . E in testare de aprox 15.000 km ,pana acum totul e ok . Va tin la curent.
    1 point
  8. masina achizitionata in urma cu 2 luni de la porsche pipera motor V8 4800cmc biturbo 500 cp optionalele nu cred ca are rost sa le postez...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!