La Skoda Kodiaq 2019 2.0TDI 150cp E6 cu adblue la 360.000km am avut regenerari la 70-80 km cu eroare p2002.
La reprezentanta mi s-a recomandat înlocuirea filtrului de particule si a racitorului egr de joasă presiune. Acestea le știam și eu dupa codul de eroare.
Am rezolvat prin curățarea racitorului egr, verificarea lui cu presiune sub apa sa nu aibă fisuri si o spălare a filtrului dpf.
Bineînțeles am eliminat o posibila cauză: un injector care avea valori mari la diagnoza a fost recondiționat, fiind verificate toate injectoarele, acel injector avea valori peste limitele admise pe bancul de testare.
Acestea au fost făcute in urma cu un an, timp in care am mai făcut 20.000km, cu regenerari între 280km in oraș si 400km extern.
Contează foarte mult modul de exploatare si întreținere al autoturismului.
Am condus Crafter 2.0 TDI E6 care in momentul de față are peste 700.000km cu DPF original, dar care face drumuri lungi pe autostrada 3000km dus-intors, cu schimbarea uleiului si a filtrelor la 30.000 nu la 10.000 cum recomanda unii!
Dacă km îi faci mai mult in oraș, da, este altă uzură alte ore de funcționare si atunci reduci nr de km la care faci schimbul.