Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.06.2025 in Postări
-
Se schimba cand sunt defecte nu prevenitv. Decat daca te dau banii afara din casa.2 points
-
1 point
-
@marius1982.11 Poti sa le tii pana si pana la pensie daca tii masina intr-un muzeu. Daca vrei insa sa iti mearga masina asa cum trebuie, le inlocuiesti conform calendarului de intretinere specificat de producator - in acest caz se schimba la maxim 60k km. Ca urmare, iata o potentiala problema in functionarea motorului care poate fi cauzata de bujii. In ce priveste remarca ta legata de costuri...daca nu ai bani nici sa inlocuiesti 4 amarate de bujii care costa 200-300 lei plus 100-200 manopera, atunci ...no comment!1 point
-
Eu am o singura parere despre 1.5 TSI 115 CP: fa un efort financiar si treci la 1.5 TSI 150 CP. Diferenta de putere merita efortul financiar.1 point
-
A trecut ceva vreme, mai stergem praful pe aici... Masina in continuare se prezinta bine, adunam kilometri impreuna (in curand prima suta de mii). Dupa iesirea din garantie am inceput schimbul de ulei in regim propriu, pastrez un interval de 15.000 km intre schimburi. In afara de o bujie defecta (montata la 60.000 km si defectata la 80.000 km), totul este in regula. Vacanta trecuta a pierdut-o din cauza transferului intarziat dupa finalizarea leasing-ului, insa 'unchiul' s-a descurcat onorabil (chiar si dupa 16 ani si peste 210.000 km adunati). In continuare menajat impotriva traficului urban unde este inlocuit de motorasul cu 125cc si la nevoie de acelasi 'unchi' care nu dezamageste. Sa avem calatorii linistite si mii de kilometri fara incidente!1 point
-
Salutare! Dupa 12 ani si aproape 200.000 km cu Golful 5 a trebuit sa fac loc in parcare pentru inca un membru VAG. La inceputul lunii martie 2020 am dat comanda pentru un Tiguan, urmand ca dupa o scurta amanare generata de microscopicul virus sa ajunga in Bucuresti in cursul zilei de ieri. Pe scurt, am plecat de la nivelul de echipare Comforline si culoarea alba uni, la care am adugat hayonul electric, airbagurile laterale pentru locurile din spate, app-connect, farurile LED basic, acces keyless, stopuri LED rosu inchis, luminile ambientale, oglinzile exterioare rabatabile electric, radio CD Composition Media, scaun sofer ergoActiv, selectarea modului de conducere, servodirectia progrsiva si pachetul R-Line exterior. Pretul de lista a fost de 36.750 EUR, iar pretul final negociat a fost de 31.120 EUR. Ar fi multe de spus cu privire la motor, insa consider ca puterea acestuia este potrivita pentru nevoile mele. Nu am asteptari foarte mari de la aceasta combinatie, vreau doar sa am consumul Golfului meu si performante considerabil imbunatatite. Am sa incerc pe cat posibil ca Golful sa il utilizez prin Bucuresti, iar Tiguanul sa faca in principal drumuri ceva mai lungi (cam 10 drumuri pe an Bucuresti - Constanta si concedii prin tara sau chiar pe afara). Pana acum am luat barile transversale pentru plafon, covorasele de cauciuc si astept si tavita de portbagaj de la Porsche, produse originale. Ar trebui sa instalez si kit-ul we connect in zilele urmatoare. Astazi i-am pus o folie pe displayul sistemului de infotainment, urmeaza sa primesc de la poporul prieten chinez semnalizarile dinamice pentru oglinzile exterioare si sa aplic o vopsea pe etrieri (am luat deja un kit de la foliatec). In perioada imediat urmatoare am in vedere volanul R-Line, urmand sa caut si jante pentru anvelopele de iarna (ma tot uit dupa Victoria Falls-urile pe 19). Ramane sa vad ce functii suplimentare ar putea fi activate suplimentar, poate chiar si un Stage 1.1 point
-
1 point
-
Ce era mai important,am uitat... Un filtru de particule care are si catalizator de reducere(SCR) inclus, este practic imposibil de curatat dataorita tipului constructiv!Curatarea corecta a unui dpf cu SCR se face prin taierea carcasei de metal,restul sunt povesti...pentru cârcotași cautati unul taiat/desfacut si o sa intelegeti motivul! @sandumbogdandaca nu poti masura exact,de unde stii cata cenusa are?! Pare cam multa cenusa pentru acei 250.000 km...nu as lua in calcul deocamdata curatarea dpf-ului dar nu este rea ideea sa o faci preventiv la un om capabil!1 point
-
Nu exista "senzor" care sa masoare cenusa(oil ash) valoarea din blocurile de masura este calculata pe baza unui algoritm,in functie de consumul mediu si de numarul de regenerari,si nu exprima in realitate o valoare reala/masurata!Este un mit al service-urilor care s-a perpetuat si pe grupurile de profil!1 point
-
As pune un piston cu segmenti noi . Cred ca pt 2 trebuie data doar prima baie jos . Segmenti R2 …. Sanse minime de reusita1 point
-
Problema comuna la V6 tdi /bitdi,dar destul de rara. E o serie de injectoare cu problema asta ,e de preferat inlocuirea lor cu codul actual dupa 200.000 km . Daca blocul este afectat trebuie inlocuit ,daca nu …se inlocuieste doar pistonul respectiv ,se verifica chiulasa,supape …1 point
-
Am rezolvat si eroarea 😀 Când ne-am întors din excursie, am luat și Balena la Galați. Drumul până la Galați a fost fără probleme, doar că din cauza oboselii am condus mai încet, fără a depăși 115km/h, pentru a merge împreună cu soția. Surpriza am avut-o când am ajus acasă, consumul de pe bord indicând pentru cei 240km, doar 4.4l/100km. Luni am reușit să ajung la mecanic și să îi las mașina, iar de marți am primit pozele cu admisia, clapeta și egr-ul. Miercuri a venit si egr-ul nou, tot Wahler și a fost montat după curățarea admisie, clapetei. kilometrajul actual Mașina va rămâne la mine pentru o perioadă și sper să am suficient timp si vreme bună să îi mai fac câte ceva.1 point
-
Trece timpul destul de repede. Doar ce am vazut ca in februarie am mai scris pe aici si deja suntem la jumatatea anului aproape. Si bine-nteles ca s-au mai intamplat mici chestiuni 🙂 Mai exact, pe la inceputul primaverii, daca tot am incaltat masina cu anvelope noi de vara, am zis ca fac si o geometrie, sa fie treaba facuta bine de tot. Si daca tot reglam directia, pai sa schimbam si captele de bara 🙂 Inca nu dadeau semne de oboseala, dar m-am gandit ca din pricina varstei deja (fiind cele originale), mult nu mai aveau pana sa le apuce cloncanelile. Asa ca, stau linistit si la acest capitol. Un alt capitol la care stau linistit este actuatorul de la capacul rezervorului. Tot preventiv, am zis sa il schimb. Anii adunati, praf, mizerie, umezeala puteau deja oricand sa ii puna capac la cel original si sa raman cu ochii in Soare te miri pe unde as fi fost si sa nu pot alimenta. Am descris pe topicul dedicat cam cum se inlocuieste la versiunea Variant de Golf 7. Destul de simplu, treaba de 15-20 de minute. Iar cea mai de impact "actiune" efectuata recent a fost recurgerea la un full polish la un atelier de detailing. Nu doar ca aceasta culoare ce o am pe masina (Urano Grau) este ordinara, sensibila, se pateaza usor, se zgarie usor, insa in ultimele luni (as zice incepand cu preponderenta de toamna trecuta), lacul de pe capota incepuse sa se albeasca tot mai tare. Si deja ma exaspera maxim cum arata. Nu imi explic de ce. Masina nu este niciodata spalata in Soare iar felul cum o parchez in zona de rezidenta nu o afecteaza din punct de vedere al Soarelui. Cel mai probabil, cum mi-au confirmat si cei de la detailing, spuma activa de la spalatorii. Oricum, masina a iesit brici. Am intinerit masina bine de tot. Capota refacuta iar pe restul caroseriei am scapat (momentan) de toate zgarieturile, petele si panzele de paianjen. Si ca idee, cam cat de ordinara ajunsese capota, las o poza mai jos1 point
-
“Asistentul de condus VW Travel Assist 3.0 aduce, în cea mai nouă generație, câteva funcții noi. În sfârșit, în Travel Assist este integrată și recunoașterea semafoarelor, iar indicatoarele de stop și alte detalii din mediul înconjurător sunt, de asemenea, detectate și, parțial, luate în considerare de sistemul ACC! Sunt noi și multe detalii mici, precum optimizarea menținerii benzii (chiar și fără marcaje), preluarea limitelor de viteză sau, mai ales, asistentul pentru schimbarea benzii, care acum funcționează mult mai natural. Travel Assist 3.0 va fi disponibil din a doua jumătate a anului 2026. Totuși, multe dintre funcții vor fi integrate în curând în modelele noi produse, cum ar fi asistentul pentru schimbarea benzii sau comutarea între ACC/Travel Assist și un simplu pilot automat. În videoclip conducem un Passat actual, pe care rulează o versiune preliminară a Travel Assist 3.0.”1 point
-
Mi-au sosit mufele si cablurile din china.Ambele cabluri functioneaza conectate la usb de la oglinda. Pentru cei interesati va las link cu modelul: https://www.aliexpress.com/item/1005007393433826.html?spm=a2g0o.order_detail.order_detail_item.12.7baaf19cfQNiaN https://www.aliexpress.com/item/1005006718950721.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.4.21ef18027OgaK21 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00