Salut,
S-a mai întâmplat una alta pe la mașina.
Are numere negre acum. La RAR am avut revenire pt ca frâna pe spate pe stânga era puțin sub indicativ...Am mai curățat și reglat saboții și am revenit la RAR și totul a fost ok. Nu erau saboții tociți, cred ca au fost schimbați recent dar tamburul nu...în fine.
Azi am luat-o de la mecanic, i-am schimbat flansele cu rulmenții (Lemforder). Am schimbat și capetele de bara cu bieletele de direcție pt ca am văzut ca un burduf de la un cap de bara era rupt. Am făcut și o geometrie azi. După ce am înlocuit toate astea, nu pot zice ca e prea mare diferența.
În 2 luni am făcut 10k km cu Audi (doar când făceam Buc-Atena regulat acum câțiva ani mai aveam rulajul asta) și a mai apărut un "troncanit" fin pe fata stângă. Lumea zice ca nu am dreptate insa am încredere în urechea mea. Daca tot o sa comand ulei și filtre cred ca voi comanda și bucșele de la brațe, altceva nu prea are ce sa fie. Sau poate mă enervez și iau brațele ambele și aia e. Am zis ca o sa o țin doar sa mă folosesc de ea dar se pare ca nu pot și ca o vreau cât mai ok. Bine ca sunt piesele relativ ieftine.
A rămas și fără freon, sa vad cum fac zilele astea sa încarc.
Cam atât s-a întâmplat.
Consum mic per total. DN1 limite legale sub 4%. La 110 cam 4 și puțin iar peste 120-130 în jur de 5. Este ce îmi doream și anume la aproximativ jum din ce consuma Mercedesul.
În alta ordine de idei, daca A2 a fost la mecanic, am scos w221 de la garaj și l-am plimbat câteva drumuri Ploiești-Buc și sâmbătă pana pe Transfagarasan...Râdeam ca un copil când am condus iar w221, obișnuit fiind cu A2 în ultimele săptămâni Știu, nu compari mere cu pere dar așa ca idee. Azi am băgat iar W221 la garaj așa ca baby Audi iar va aduna km.
Seara liniștită.