Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.05.2025 in Postări

  1. Pune motorina buna,amesteca ulei 2T in rezervor,ia masina la drum,si fa un drum spre Turnu,dupa ce treci de Izvorul Rece,de dealurile alea,bagi in 1 viteza,si mergi asa vreo 200m...300m,apoi a 2-a si la fel citeva sute de metri,si continui in fiecare treapta de viteza,in acelasi mod,iar cind ajungi in ultima treapta de viteza,incepi sa cobori din viteza in viteza,pina la 1-a.Repeti de 2...3 ori chestia asta. Ideia este sa mentii masina in aceeasi treapta de viteza cit mai mult timp,fara sa exagerezi bineinteles,ca sa-i dai timp ECU sa invete fiecare injector.Apoi foloseste masina in mod normal. A doua zi,daca ai posibilitatea,verifica cu masina de diagnoza,ce corectii ai,si noteaza rezultatele.Iesi iar la drum,mai fa inca odata aceeasi manevra cu invatatul ECU.Repeta doua sau trei zile toata istoria. Daca nu vezi imbunatatiri in corectiile ECU,scoate injectoarele,si schimba-le locul in motor,NU codifica nimic.Schimba prima data sa zicem inj 1 cu inj 2 si urmeaza procedeul cu invatatul. Toata tarasenia,poate dura citeva zile,nu te grabi,nu mereu se observa imbunatatiri din prima zi. Daca nici asa nu vrea,ori cumperi injector nou,ori te duci la pompangiu si il rogi sa iti recalibreze injectorul care bate mai tare.Daca nu sau pus duze noi la injectoare,este posibil sa nu iti reuseasca nimic. Vad ca pompangiul tau are un banc de probe destul de apreciat,dar daca nu stie sa il foloseasca,nu prea ai ce sa faci.Alta varianta nu ai,sau poate sa duci masina pe Podul Nou si sa o ineci in Vedea cind pun aia barajul.Succes!
    2 points
  2. Masina a primit folie faruri + baterie noua si intra la vanzare in aria dedicata: Multumesc !
    2 points
  3. https://www.gandul.ro/financiar/consiliul-concurentei-a-declansat-investigatii-la-sase-mari-importatori-din-sectorul-auto-care-sunt-suspiciunile-autoritatii-nationale-in-domeniu-20522781 Poate se face lumina si in privinta acestui monopol practicat de dealerii auto . Dealeri care practica tarife exorbitante pentru reviziile periodice specificate de producator .
    1 point
  4. Revin cu noutati. Sper sa nu se considere reclama , iar daca nu am voie rog administratorii sa stearga postarea. Am achizitionat de pe e-mag card de actualizare Software si pentru activare Android auto . Dupa ce am platit si s-a lansat comanda , baietii m-au sunat si intrebat despre versiunea de soft a masinii si pot aprecia ca sunt extrem de treaba iar a doua zi am primit prin curier cele doua SD-carduri impreuna cu un pliant ce continea explicatii si ceva coduri QR care te redirectioneaza catre tutoriale filmate explicative. Am respectat explicatiile si cu motorul pornit am facut actualizarile iar acum am Android-auto activat ! Multumesc comunitatii si baietilor de la firma ce mi-au livrat SD-cardurile pentru actualizari !
    1 point
  5. VSSZZZKL5SR088663.pdf 01J 301 517 D
    1 point
  6. Atita timp cit va imaginati ca acea corectie reprezinta o valoare reala,corecta,sau demna de luat in seama,mereu veti termina fara o solutie finala. Am mai comentat pe undeva,acea corectie este ca si masuratoarea returului cu eprubetele,adica la fel de buna,sau de rea,dupa cum vrea sa creada fiecare,sau bineinteles dupa cunostintele fiecaruia,atit teoretice cit si practice. Mai am o alta opinie asupra acelor rezultate prezentate de bancul de probe,in viata reala,bobina de 200k cred ca am vazut decit o singura data,si vorbim despre masurarea a citorva sute de astfel de injectoare. In general, o astfel de bobina arata pe instrumente 195k...197k atit sub tensiune cit si la rece. Bancul de probe face masuratoare o singura data,inaintea inceperii testelor propriuzise,numai ca,dupa ce incep probele,valoarea bobinei poate suferi schimbari,atit in rezistenta cit si in capacitate,inclusiv poate intra in scurt circuit si simulatorul nu va simti acest lucru. Pe de alta parte,chiar conectorul electric de pe masina,unul din cele 4 ale injectoarelor,poate fi slab,si poate face ca injectorul sa functioneze aiurea. In ce priveste comentariul despre functionarea foarte fina,cind toarce ca o pisicuta....asta se poate face doar daca pompangiul are masina la dispozitie,cel putin odata,ca sa analizeze cu osciloscopul sau auditiv sunetul produs de fiecare injector,apoi vazind ce cantitati injecteaza fiecare,si coroborind cu sunetul...sa regleze fiecare injector,in bancul de probe,dupa cerinte. Uneori un astfel de reglaj nu dureaza prea mult,depinde de temperatura de lucru,de calitatea combustibilului,si de uzura interioara a fiecarui injector,ca sa nu mai vorbim ca aceste motoare inca din fabrica sint zgomotoase mai mult decit ale altor masini diesel. Daca piesele interioare ale injectorului sint toate noi,ceea ce nu cred ca este posibil la ce pret ziceti ca sa efectuat reparatia,se poate ajunge la un motor putin galagios pentru o perioada satisfacatoare,1 an,sau chiar mai mult. In concluzie,lucrind cu datele oferite de bancul de probe,eu as ruga pompangiul sa coboare cantitatea la IDLE a injectorului 1,de la 6,1ml la 4,5...4,7ml si preinjectia de la 1,52ml la 0,5ml- Alta metoda,as asculta fiecare injector la ralentin,cu ajutorul unei surulbenite mai lungi,sau ce va trece prin minte,un capat lipit de corpul injectorului,iar la celalalt capat puneti urechea si ascultati,atentie ce ustensila folositi sa nu va raniti.Injectorul care suna mai puternic,mai metalic,trebuie calibrat. Mai exista si codificarea ,,mincinoasa"pentru injectorul mai zgomotos,copiati codurile altor injectoare de aceeasi referinta,si incercati unul cite unul codificind injectorul care face zgomotul cel mai puternic. Uneori merge din prima,alteori este nevoie si sa iesiti cu masina la drum ca sa ,,invete" ECU cum trebuie sa faca corectia.
    1 point
  7. Nu stiu sa ti raspuns de cate ori insa dupa polish e de preferat sa aplici folie de protectie. Nu o sa se mai matuiasca.
    1 point
  8. Am prins un Long Term la 9999km chiar duminica Consumul mai mic se datoreaza faptului ca acum conduc mai legal si mai relaxat cu tirurile aferente in spate care ma claxoneaza si imi dau flash-uri in localitate Sau poate doar s-au mai uzat anvelopele
    1 point
  9. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    1 point
  10. Asa cum ii zice si in titlu, in filmuletul de mai sus este o turbina cu wastegate, nu cu geometrie variabila. Chiar daca actuatorul arata si fnctioneaza similar, turbinele sunt complet diferite. Asta pentru cei care nu recunosc imaginile...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!