Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.05.2025 in Postări

  1. Skoda Octavia 4 2.0 TDI 150CP DSG Distanta Bistrita-Deva , pe autostrada max 130 km/h
    1 point
  2. Salutare , De vineri 11.05.2018 sunt mandrul posesor al unui Bentley ... scuze , VW Paheton 3.0 TDI din 2011 . Masina am descoperit-o dupa lungi cautari pe mobile.de si a fost dragoste la prima vedere . Povestea : De ceva timp cautam o a doua masina pentru familie si limitat oarecum de buget, nu reuseam sa ma hotarasc ... Imi doream pentru concedii si deplasarile lungi o masina mare , confortabila , cutie automata , motor diesel sau benzina sub 3000 cmc , minim 150 cp - 170 cp si cateva dotari obligatorii : faruri cu Xenon sau LED , scaune incalzite (daca masina avea tapiserie de piele , obligatoriu si in spate) , climatizare automata , senzori de parcare sau/si camera spate . Asta era lista obligatorie de calitati si doatari pe care trebuia sa le aiba masina pe care o cautam, la un buget intre 12.000 si maxim 16.500 Euro . Pe lista mai aveam si alte dotari , dar la care nu erau obligatorii : sistem audio , trapa , geamuri fumurii sau perdelute spate , etc. Masina pe care o aveam este bleomarin si am jurat ca nu mai cumpar alta masina inchisa la culoare , asa ca trebuia sa fie culoare gri cat mai deschis sau in cel mai rau caz alba . A fost foarte dificil sa ma hotarasc ce caut ... SUV-urile nu-mi plac , nu voiam sa fie un model invechit , nu voiam sa aibe multi km si nu doream o masina foarte comuna ... pfff, destul de greu , nu ? Am avut ocazia sa conduc destul cat sa-mi fac o idee , masini premium din generatia noua : Clasa S , Clasa E , GLE , Audi A6 , BMW 5 , X5 si 7 ... visam la asa ceva , dar cu bugetul meu era aproape imposibil . Pimele modele la care m-am gandit au fost VW Passat Alltrack , A6 dupa 2011 sau Clasa E - modelul de pana in 2008 . Cam astea erau modelele care ma tentau si care imi placeau . In final inclinam foarte tare spre A6 C7 . Masina arata foarte bine , este mare , confortabila , interiorul este desenat bine si pare foarte actuala ca design . Un alt plus era ca imi placea la fel de tare si varianta Avant (break). Am gasit destule masini in Germania , chiar si cu S-Line , destul de bine echipate , dar majoritatea erau spre 200.000 km sau peste . La una din cautari , am dat sa vad ce masini mai are dealerul respectiv si vad un Phaeton cu 130.000 Km la 15.200 Euro ... Bingo ! Deja din momentul ala aveam raspunsul , stiam ce masina vreau , deci s-a terminat orice cautare de Audi sau Passat ! Am inceput vanatoarea de Phaeton ...in paralel cautam informatii despre model si cam in 3-4 saptamani am ajuns sa stiu foarte multe despre masina asta . Problema este ca la vanzare mai mult de 80% sunt negre sau foarte inchise la culoare ... pana la urma masina arata foarte bine asa , dar jurasem ca nu mai cumpar culore inchisa , deci cautarile finale au fost facute numai pe gri . Cand am gasit masina mea, mi-a placut maxim cum arata ... mi-a placut tot ... jantele pe 19" sunt foarte frumoase , dotarile sunt arhisuficiente ... si cand am vazut cum arata pielea din interior, am zis : Gata ! Asta este masina si trebuie sa fie a mea ! Mi-a placut ca este facelift iar la momentul respectiv avea 114.000 km reali ... a costat in 2011 : 107.000 euro si acum era la vanzare cu 15.900 Euro ! Pentru Phaeton deja aveam alte pretentii si am adaugat la lista cu dotarile obligatorii , cateva fara care nu merita sa cumpar Phaeton-ul : scaune cu masaj ventilatie si memorie in fata , minim scaune incalzite spate , sist. audio Dynaudio , perdelute spate si incalzire auxiliara . Astea ma interesau in mod expres , dar acum ma bucur foarte tare ca are si Distronic / ACC . In plus masina are si scaune spate cu ventilatie si masaj , plus dotarile de mai jos . * Line assist * Side assist * Sign assist * Bend lighting * Adaptive Criuse Conrol si Front assist * Soft close - usi si portbagaj + keyless * Sistem de sonorizare DYNAUDIO cu 12 difuzoare - 1000 W - HDD , magazie 6 Cd-uri , USB , card SD * Navigatie cu touchscreen - nu are harta pentru Ro * Camera marsarier si senzori parcare * Climatizare separat spate * Incalzire auxiliara - Webasto * Faruri Bi-Xenon adaptive si comutare automata faza lunga * Interior din piele fina Nappa , inclusiv plansa de bord si fetele la usi sunt imbracte in piele * Alarma * Follow Me Home - Leaving Home-Coming Home * Geamuri laerale duble (laminate) * Oglinda dreapta cu reglaj automat la mers cu spatele * Volan incalzit , cu reglaj electric si functie easy entry / exit * Senzori presiune anvelope * Oglinzi exterioare rabatabile electric si heliomate *Jante 19" cu pneuri vara si 18" cu pneuri de iarna . *Padele la volan (este singura masina diesel la care am vazut padele ... este o dotare destul de rara ) Din cate am citit si vazut pe la alte masini , pentru varianta scurta , este foarte bine dotata si practic este mai usor sa spui ce nu are ... adica : trapa , volan de lemn si poate plafon imbracat in Alcantara . Masina asta este vis ! Merge foarte bine , este silentioasa , confortabila , foarte bine lucrata ... sunt foarte extaziat de alegerea facuta si ma felicit ca nu am cumparat altceva . Visam la o masina in care sa te simti asa si nu credeam ca pot sa imi permit una . Cei 2.500 km facuti la volanul ei din Germania pana acasa la Constanta , s-au simtit ca un drum de maxim 800 km facuti intr-o masina normala . Este adevarat ca nu prea ii place prin oras , mai ales in orasele aglomerate . Se simte in largul ei pe autostrada la viteze intre 160 si 220 km/h , unde devoreaza km cu cea mai mare placere. Asa ca o sa ii fac pe plac si o sa o folosesc numai cu astfel de ocazii . Am masina veche care va face partea de oras . Am si cateva regrete : Imi pare foarte rau ca productia Phaetonului a fost oprita ... ma gandesc cu groaza ca dupa ce nu voi mai avea masina asta, nu cred ca o sa mai am ocazia sa cumpar o masina asa buna la un buget asa mic . Pentru acest motiv voi pastra masina asta cat ma ai mult posibil si doar niste defectiuni majore ma vor face sa renunt la ea dupa 10 ani ! Cei care doresc de la o masina siguranta , confort si dispun de o suma intre 9.000 si 20.000 Euro sa nu stea pe ganduri si sa cumpere Phaeton ! Inca sunt pe piata din Germania masini foarte bine intretinute si cu Km putini care merita acesti bani ! Nu va speriati de impozit sau de consum , veti fi rasplatiti regeste mai ales daca va place sa faceti concedii sau deplasari lungi ! Mai bine stati la un Hotel mai ieftin de 2 sau 3 stele si mergeti pana acolo cu Phaeton, de cat sa stati la 4 sau 5 stele si sa mergeti cu Passat . Cateva poze salvate din anuntul original de pe mobile.de . revin cu pozele facute acasa pentru ca trebuie sa le micsorez , nu-mi permite sa atasez . Lemnul arata mult mai bine in realitate , aici pare foarte rosiatic ...
    1 point
  3. Felicitari pt retrofit. Este destul de rar, deoarece multa lume prefera frana de mana mecanica vs electrica, din diverse ratiuni....unele financiare (etrieri, etc) Pt cei care vor sa isi faca singuri acest retrofit, gasiti codurile componentelor ce si cum este de facut, aici https://octavia-rs.com/thread/27758-nachrüstung-epb-am-octavia/?pageNo=1 Spor la treaba, felicitari si sarbatori fericite!
    1 point
  4. Absolut superb bentley-ul continen,,, scuze, phaetonul! Sa o stapanesti sanatos si sa te plimbe multi km fara probleme!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!