Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.05.2025 in Postări

  1. Am terminat cu zgomotele pe față... not Când viram dreapta cu spatele pe un drum cu diferență de nivel, pe fața se auzeau niste zgomote de ziceai că iese amortizorul de pe stânga prin caroserie. Cand viram pe drum drept nimic, când veneam cu fața nimic, când viram stânga cu spatele nimic... Schimbasem flanșele si rulmenții de la amortizoarele față pentru că, am crezut că în urmă montării greșite de acum un an și ceva s-a strâmbat ceva și am zis să le elimin din ecuație. Oala amortizorului fusese puțin tăiată unde lovea arcul, deci eliminase si acest aspect. Singurul suspect care mai rămăsese era chiar arcul în sine... Pff, asta e, schimbam și arcurile dacă atinge o spira în caroserie. Plecăm la test, să găsim ceva care să simuleze ce pățeam acasă. După câțiva km și câteva încercări nereușite de a auzi zgomotul, găsesc ceva care semăna cât de cât cu drumul unde auzeam zgomotul. Dăm cu spatele cu volanul virat dreapta, scârț!! Se dă jos mecanicul din mașină, bagă o lampă lângă roată și reîncep manevra. Nu se mai auzea nimic. Mă intorc pe drum, dau din nou și scârț... iar se aude. Are loc următorul dialog: - Gata, știu de la ce e! - De la ce? - De la carenaj. Atinge când dai cu spatele, doar intr-o anumită poziție și se agață în rizurile cauciucului vârful protecției de la carenaj. Plecăm înapoi, pe drum râdeam cu jumătate de gură, ajungem, urcăm pe elevator și când învârte roată, se vede "zgomotul"... Șurubul de pe bara față, care ținea carenajul căzuse cândva și carenajul se mutase 5-6 mm mai spre roată. Când am pus roțile de vară, fiind mai mari anvelopele (235×55 în loc de 235x50) spațiul s-a micșorat. Cumva se curbase vârful protecției și atingea. Soluția: am scurtat câțiva mm vârful caenajului astfel încât să nu mai atingă, am tras carenajul înspre față și am prins șurubul la loc și am plecat la test în același loc și evident zgomotele au dispărut! 🤣🤣🤣 Continuăm! 😁
    2 points
  2. Noaptea trecuta am facut cu succes și retrofitul pentru pACC cu radar 3qf . Am urmat ghidul de aici, tradus in edge cu translate ul default din browser. Observ ca bajetii cer intre 200 si 350 euro pentru asta. Eu am sa las detaliile astea mai jos, suplimentar celui de acolo, gratis in speranta ca ajuta pe cineva. 1. Am inlocuit radarul cu unul de pe ebay, din Lituania. L-am prins cu ~400 lei.hw: 3qf 907 572 2. Pentru ca a fost sh n-a fost necesara calibrarea. In plus n-a fost nevoie nici sa mai declansez eu manual component protection pentru ca e străină masini mele. 3. Aveam deja 6154a de la retrofit ul camerei pentru lane assist.cu 30 usd am cumparat si acces la cont pentru odis online.(Gasiti usor cautand odis online geko) 4.Am cuplat bateria la o sursa programabila care ofera maxim 10A si a fost suficient. Am dezactivat drl urile, pus faruri pe off, stergatoare pe oprit, nu auto(cand faci flash la firmware o ia toate razna, in trecut, cand am actualizat camera de lane assist am fost nevoit sa ud manual parbrizul timp de o jumatate de ora fiindca au pornit singure si nu mai raspundea nicio comanda) 4.1.Am pus firmware ul cu x 5. am instalat odis s 23.0.1 primit din acelasi loc de unde am cumparat si accesul la cont.Ce aveam eu nu era compatibil cu tool ul oor) 6. Am inlaturat component protection cu succes. Am bantuit putin prin meniuri fiindca sunt contraintuitive, mult diferite de odis s 24(ce aveam eu) - trebuie pornita prima data aplicatia lor, geko, care este vazuta ca malware, apoi odis service, listat componente, apoi intr unul dintre meniuri trebuie apasat pe eroarea de component protection de la modulul 13(radarul), la mine a fost un Guided Something.cand apare popup ul din odis pentru introdus username si parola, se introduce codul cumparat in aplicatia geko. Apoi se urmeaza guide ul din odis pentru component protection. 7. Dupa ce am inlaturat component protection cu succes, am luat contactul apoi l am pus inapoi. Inainte sa fac asta inca aparea public key ul vechi(nu cel menționat acolo) 9.Mers inapoi in odis s, selectam acc ul apoi prin meniurile urmatoare. 9.1. Measuring values(sau ceva de genul asta) aici cautam individualisation code sau VCRN, sau ceva de genul asta.E important sa fie luat acum, nu mai devreme fiindca se schimba candva dupa înlăturarea component protection.mai trebuie vin, și cele 4 coduri fec. Eu le am ales pe astea 4: 10009008 10009103 10009205 10009307 . Sunt specifice radarului 3qf.Ar trebui sa fie maximul posibil pentru acest radar. 9.2 .deschidem acfg.exe si introducem dupa cum cere aplicatia: vin, vcrn, si codurile fec. O sa genereze codul swap. 10.mergem in odis in Block 009 — Diagnostic session → alegem End of line mode (EOL) . Doar o sa dispară pop ul. Nu are mesaj de confirmare. 11.Block 008 — Access rights → code 20103 12.Block 007 — Adaptations - Transferring the SWaP unlock code → Entering the generated code in the "Data entry" field 13.Block 005 — Basic UDS setup → Unlocking the SWaP function.la mine aparea activation of Swap, something,am făcut click pe el, apasat sageata dreapta, next next, start(butonul verde de play) si ar trebui sa apara mesaj pozitiv. Altfel ati gresit ceva. Reluati cu atentie de la pasul 9. 14.Block 003 — Measured values → Status of all SWaP functions. Aici doar confirmam ca au aparut cele 5 coduri fec adaugate mai devreme si sunt toate enabled dau active. 15. Luam contact si punem din nou, si confirmam din nou daca inca sunt toate 4 16. Punem firmware ul normal. Eu l am pus pe cel cu 771 la sfarsit. 17. Facem parametrizarea selectand xml ul cu arbeits datei. 18. Coding, adaptation, whatever. 18.1 Pentru modulul acc puteti porni de la codul asta, apoi sa faceti modificări conform restului de dotari: B31DFF73DFFFC728969F81B683579F00000000000099400006 Coding ul cred ca mai necesita atenție, dar e functional. In caz ca are cineva sugestii in privinta coding ului le primesc bucuros. Comentariul asta l am scris in graba, de pe telefon.
    1 point
  3. Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!