Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.04.2025 in Postări
-
De ieri sunt fericitul posesor al unui Passat B9. Joia trecuta m-am hotarat ca trebuie sa schimb masina anterioara, Passat B8, vineri am gasit-o pe stoc si am achitat-o si luni am fost si am luat-o. A fost expusa in mall, are anul de fabricatie 2024 si 7km la vanzare. Motorul este 1.5 eTsi mild-hibrid, cutie DSG 7 trepte DQ200. La drum lung e super placuta, putere suficienta, consum super mic. De la Sibiu la Iasi am avut consum de 4.7% si am mers normal, nu la consum, adica pe autostrada la Bacau am mers cu 130+ km/h si in rest putin peste viteza legala.5 points
-
Salutare! As vrea sa fac o corectie, sa nu ma injure lumea :=). Intr-un post anterior am zis ca surubul de fixare a placii de antrenare e 35 Nm. Recunosc, nu e corect. Era vorba de piulita ce fixeaza fulia, Surubul e M5, deci nu poti avea mai mult de 7 Nm pentru 8.8 sau 9 Nm pentru 10.9! Ce este interesant este surubul se poate infileta cu mana pentru primele spire, dar dupa aceea devine foarte greu sa il antrenezi. O fi avand pasta antiblocare pe ax? Am gasit compresorul pe care l-am schimbat in 2020 - am avut eu un feeling ca ma trag pe sfoara - asa ca l-am cerut si surpriza - a fost schimbat de pomana. E adevarat, astea sunt isntructiunile VW, compresorul se schimba in orice situatie. Pe de alta parte, Valeo a raspuns ca e gata sa imi dea un compresor nou, ala vechi nu il pot repara :=) si nici nu imi spun ce surub ar trebui sa folosesc... Doomy, multumesc ca ai facut apel la ratiune. Am comandat piesa de schimb cu 76 RON si o sa o montez singur. Acu sa vad cu ce cheie de impact, ca am una, dar setarea minima e 100 Nm.... Daca puteti sa-mi sugerati alt procedeu va raman recunoscator. O zi buna!2 points
-
nooo, i clar di ce nu-mi iau io masina mai noua. Nu mai am loc in portbagaj sa imi tin sculele pe care le tin acum in Golf2 points
-
Intre 2.0TDI 190 cai si 1.5 eTsi 150 cai este o diferenta destul de mica la putere. Se simte ca e putin mai lenta cea de 150 cai dar nu e deranjant. La consum, 2.0TDI 190 cai scot de obicei la drum lung cam 6 - 6.5% iar acum vad ca la 1.5 eTsi 150 cai consumul e cam 5% +- deci avantaj clar pentru benzinara, are consum mai mic, carburantul e mai ieftin, pornirea e mai fina, zgomotul mai mic.1 point
-
Cosmin, felicitari pentru ceea ce faci cu 3D Legat de suportul qi charging la scrumiera, m-am uitat si eu pe net si ma mir cum incape telefonul pe lung acolo ... Desi eu personal folosesc Apple Car Play prin fir si sta la incarcat mai mereu ... Dar il pun ori pe tablia aia sau cum se numeste ( ce acopera suportul de pahare ) cand e trasa ori pe scaunul din dreapta. Sa revenim la topic. Ma uitam dupa un Digital Cockpit si am o intrebare, daca stie cineva, de ce nu apar hartile prin AA sau CarPlay si pe digital cockpit si apar doar pe ecran-ul navigatiei, e din soft-ul masinii sau cel al telefonului?1 point
-
Rezolvat problema cu dif de temp. Aveam doar 250g freon in instalatie. Dupa incarcare totul a revenit la normal. Mersi !1 point
-
Zilele trecute am cerut niste cotatii de pret pe ici, colo, la niste covorase de interior, material textil. Boala lor, ala de la sofer sa se gaureasca de la calcai. Cele mai ieftine, pe la 380 lei. Gasit un flacau pe olx care lucreaza la ceva firma cu leasing-uri operationale si achizitionat covorase noi, oem, la 100 lei cele din material textil si 100 lei cele de cauciuc, pentru iarna. 🙄 Si ulterior am comandat un aspirator Karcher cu injectie-extractie unde am facut bec tot interiorul. Cam asa arata apa la final.1 point
-
Salut @lambda_dryver , am tot amanat instalarea lor, incerc saptamana viitoare sa le instalez impreuna cu kitul de frana de clubsport (achizitionat din considerente economice, sa fie nou si bolt on fara alte implicatii gen distantiere, jante , recalibrare, mastercilinder etc), chiar daca am cochetat mult cu kit-ul de akebono vz5 care era peste buget si discuri mai grele, m-am tot documentat si cei care au acest kit instalat au precizat ca nu au nevoie de un upgrade la frane, la urma urmei "Having more powerful brakes on a car with poor or even average tires makes 'ZERO DIFFERENCE', as the tires will not be generating enough traction to keep your wheels rolling upon heavy braking, hence causing your tires to simply skid and thereby causing the ABS to kick-in even quicker than before"1 point
-
Asa este , imediat ce o spal se vede si la mine la fel , ma uit in alta parte putin si gata , in 30 minut praful il iei cu degetul si la prima ploaie e noroi pe ea , de la distanta pare super ok Nu se mai vad nici loviturile de la pietre din cauza prafului , super ( drumurile noastre nationale zici ca sunt drumuri de iesire din balastiere , piatra langa piatra ) Sincer as spala si eu masina mai des manual dar nu am timp , oricum o spal rar sau cand e prea jeg sa ma uit la ea , o sa o spal la pensie mai cu grija pe urmatoarea Asta e viata , prea multe de facut si prea putin timp ( unii se plictisesc .. na , universul lor e mic , exista pesti si in ocean si in acvariu )1 point
-
1 point
-
Se poate pune folie neagra pe plafton si peste ea se pune folie transparenta UV, cam asa se face sa scapi vara de cuptor' in masina.1 point
-
Nu am inteles vreodata pe cei care au masina de culoare deschisa sau chiar alba, si inegresc plafonul... Noi astia cu masini negre l-am dori alb si voi ...1 point
-
Gata, de atat aveam nevoie. Fac si plafonul Piano Black. Am alta dilema, si mai mare, please help care vedeti pe aici. Grila fata, cea cromata 🙄 ... la fosta, o facusem culoarea caroseriei si arata foarte bine. M-a traznit azi-noapte un gand si la Superb, sa o fac tot alb. Negru lucios o au toti... Ce parere aveti ?1 point
-
Intr-un fel e normal: pe autostrada (la viteze de 130km/h si viteza 6 sau 7) se face regenerare pasiva. Cand te dai jos de pe autostrada, deja indeplinesti conditiile de incepere regenerare activa: 70km/h, peste 2700 ture, viteza 3-4 😉 Daca te dai jos de pe autostrada si mai mergi 10-15km pana acasa, atunci ai sanse f mari sa faca regenerarea in aia 10-15km si sa nu mai sesizezi in parcare. La mine noroc ca stau la 7-800m de intrarea pe autostrada; cand incepe regenerarea deja copiii stiu ca "trebuie" sa mai ies o tura pe autostrada pentru a se finaliza ok 😄1 point
-
Mooor cand face regenerare fix cand ajung in fata casei dupa 500km pe autostrada :))))1 point
-
@aazur, Cam asa face si la mine la 1.6TDI Euro 6 fara sistem AdBlue. Si mie mi se pare un pic atipic ciclul si conditiile de regenerare la motoarele astea fata de alte marci. Uneori, dupa un drum de cateva sute de KM in exterior, se intampla sa porneasca regenerarea fix cand parchez masina 🙃1 point
-
In oras nu isi face neaparat regenerare corecta, de multe ori se mai opreste pentru ca nu intruneste conditiile, tie iti pare ca o facut, dupa parerea mea masina ta functioneaza corect. Exact asa face si a mea CRLB am si eu, si nu stau in TM, stau langa, merg mai intins, cateodata face la 100km in oras, dupa ce vin de pe autostrada cu ea face la mai mult, asta ma face sa cred ca regenerarile in oras nu is la fel ca alea facute la drum intins. Pur si simplu la 2.0TDI nu ii place in oras.1 point
-
Nu mai mergeti la service-uri care recomanda DPF off. @Sebastian, nu ai hidramata, ai DSG, cutie automata cu dublu ambreiaj, e diferenta ca de la cer la pamant fata de hidramata. Doar ca recomandare, nu stiu daca te ajuta in cazul tau, dar poate citesc altii pe aici si le fac un bine: Cand masina sta la 1000 ture la ralanti, inseamna ori ca incarca bateria ori ca face regenerare, si e usor de vazut, in meniu de start/stop din navigatie, daca zice: "Functionarea motorului e necesara" sau acelasi lucru in engleza atunci 100% masina isi face regenerare. In cazul ala, nu opriti masina, nu o lasati sa mearga pe loc ca isi opreste regenerarea, trebuie mers cu ea constant peste 60km/h si peste 2000 ture cam 15-20km. Daca faci asta cat mai des atunci filtrul nu o sa aiba probleme, la VAG tine lejer 400-500k km exploatat corect. Daca aveti diesel cu DPF atunci asta e minusul, trebuie urmarita regenerarea si facut cand cere pentru ca altfel apar tot felul de complicatii. Si din pacate la Passat B8 la mers doar in oras bara la bara face regenerari la 100-200km ceea ce e putin intr-un oras ca Bucuresti, pentru ca inseamna ca trebuie sa faci regenerare saptamanal. Asta e mesajul, l-am gasit pe net (100% masina is face regenare) - trebuie mers cu masina, chiar si la 2000 ture, pana efectiv dispare acest mesaj de acolo, se poate lasa acel meniu deschis si urmarit in timp ce conduci. Sa nu mai zic ca la fiecare regenerare ratata uleiul din motor se dilueaza cu motorina, combinat cu revizii la 30k km............... dupa aia plangem de fiabilitate, dar exploatam masinile gresit. Daca stati intr-un oras mare si mergeti preponderent urban, mai bine un 1.5TSi ca merge la fel si nu e asa sensibil la exploatat. Eu am passatul dar il folosesc aproape exclusiv extraurban, si am si grija de regenerari, am incarcare la filtru la 216k km 46g, adica e la jumate.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00