Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.04.2025 in Postări

  1. ma uitam pe net si mi-a atras atentia urmatoarele detalii: https://www.marso.ro/anvelope-dot-peste-3-ani Ofertă anvelope DOT 2021 la preturi reduse! De ce sa alegi anvelopele cu DOT vechi? 1. Prețuri foarte avantajoase 2. Anvelopele sunt NOI (nu sunt folosite), în stare tehnică și vizuală perfectă datorită depozitării în condițiile impuse de către producatori. Ma uitam pe g maps si vad conditiile impuse de catre producatori.
    4 points
  2. Am sa va pun un consum dupa un tur prin Europa . 70% din km au fost facuti pe autostrada restul pe drumuri nationale traversat 2 pasuri de peste 2000 de metrii la temperaturi de 0 grade . In masina 2 persoane portbagajul plin plus ceva bagaje si pe bancheta . Parerea mea la ora actuala nimica nu bate la consum dieselul la drum lung .
    2 points
  3. Pierzi cam 10cm in inaltime, reprezentand patul de baterii care vine pe podeaua portbagajului si mai pierzi locasul pentru roata de rezerva, care acum este un fel de "frunk" de la Tesla, ridici podeaua si ai un compartiment de depozitare unde iti incap cam 2 sacose de rafie de la Mega, ori charger-ul si alte maruntisuri. Atasat, foto pentru exemplificare. 🙃
    2 points
  4. @moderatori putem deschide un topic general dedicat fotovoltaicelor? Ar fi interesant sa putem discuta despre: - panouri - invertere - baterii - etc ...direct intre utilizatori + recomandari de firme/branduri/surse/montatori. Ce ziceti? Mersi
    2 points
  5. Să o stăpânești sănătos și fără probleme ☺️ Passat, în echiparea de serie, vine dotat cu sistem de MONITORIZARE a presiunii în pneuri. Cei care optează pentru pachetul Technology, care include airbagurile laterale spate, primesc în schimb sistemul de MĂSURARE a presiunii în pneuri.
    1 point
  6. Hankook ieftin si nou vs Michelin de 3 ani stat in soare? cu atat mai mult cu cat marcile premium tind sa aiba microfisuri de la intemperii. mai baga o fisa.
    1 point
  7. nooo, i clar di ce nu-mi iau io masina mai noua. Nu mai am loc in portbagaj sa imi tin sculele pe care le tin acum in Golf
    1 point
  8. E util, totuși, dacă nu ai așteptări de la el și dacă nu vrei să tot freci mufa de încărcare din telefon. Astfel, la un drum lung, pui telefonul în slotul ăla și...uiți de el. Mie așa mi se întâmplă în majoritatea cazurilor: uit să-l scot din mașină pt că nu mi-e în raza vizuală și încă nu m-am obișnuit cu „depozitarea” lui în respectivul loc. Mă oftic pt că trebuie să mă întorc la mașină de fiecare dată. 🤦‍♂️ Am mașina abia de 3 luni.
    1 point
  9. Mentenanță si întreținere Azi am luat mașina din service după ce o lăsasem pentru mai multe chestii: - schimbarea distribuției - revizia periodică - investigare zgomote punte față - investigare zgomote frunte spate Să o luăm pe rând. De cand am schimbat distribuția au trecut 5 ani fără 17 zile și 55.556 km 😁 Acum mai am puțin până la 200k, și îl ajung pe @Doomy Am mers pe aceeași rețetă ca si la Golf și Superb Pompa de apă era în stare bună, la fel și rolele, iar cureaua începuse să aibă câteva crăpături, dar fără a pune în pericol. Cum ar spune românul "ar mai fi mers". La revizie tot cu Mobil 1, m-am obișnuit cu acest ulei, nu am avut surprize neplăcute. La partea din spate am avut două surprize: etrierul stânga spate parțial blocat, așa că l-am schimbat Acum va trebui sa-l si vopsesc ca să fie la fel toti patru. 😁 A doua problema discul si plăcuțele pe stânga mult mai uzate decât pe dreapta. Mai mergeau 5000km, dar am preferat să facem operațiunea tot acum, mergând tot pe ATE, așa că am discuri și plăcuțe noi pe spate. Tot la partea din spate unul din suruburi de strângere a bucsei de la bara stabilizatoare, nu era strâns/s-a desfăcut si bara atingea si făcea zgomot. Pe partea din față aveam uneori zgomote când viram de pe loc sau la trecerea peste denivelări, uneori si pe autostradă la viteza mare, total aleator. Am presupus tot flanșa de la amortizor așa că i-am spus ce bănuiam. Am schimbat cele două flanse cu tot cu rulment si protectiile, dar in plus, mecanicul a observat acele semne pe arc care se regăsesc si pe oala amortizorului. Se pare că, la partea de sus arcurile Kayaba nu sunt la acelasi diametru, fiind puțin mai late și probabil si de la puțină uzură, uneori atingeau în oala, auzind acel zgomot metalic. O să le țin sub observație și dacă nu pică sau nu se rup până cedează amortizoarele față, o să le schimb în momentul respectiv, probabil cu Sachs. Cu această ocazie nu mai vreau să aud de Kayaba/Kyb sau de Bilstein, cred că voi rămâne o perioadă pe Sachs... Urmează o aspirare la interior și o spălare la exterior și cât de curând un detailing la interior pentru scaune și banchetă si bineînțeles lumini ambientale RGB. Weekend fain tuturor!
    1 point
  10. Bilant de sfarsit de an , am consumat 1138 l si am parcurs 20.000 de km tot anul . Rezulta un consum de 5,70 % . Repet masina este folosita doar la drumuri lungi in general 2 persoane si portbagajul plin mai mereu . Super multumit de consum si mai ales de masina . Un an nou fericit la toata lumea La multi ani !
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!