Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.04.2025 in Postări

  1. Un pic pe la Lacul Rosu si cheile Bicazului. Vorba aia, atat s'a putut, nu's bogat ca altii Am spalat azi masina la Sf Gheorghe, ca apoi sa intru in parcarea de la lacul Sf Ana si sa o umplu de praf. Apropo acest obiectiv, eu mai fusesem acum vreo 20 de ani dar nu tin minte sa fi coborat pe jos. Acum sunt vreo 2 km din parcare pana la lac, deci nu recomand mersul cu copii mici acolo. Noi am si plecat, ca era ala micu prea obosit. Iar legat de spalatorii, azi a fost prima data cand am platit cu cardul la spalatorie si nici nu mi'a dat jetoane, ci direct timp acolo in interfata. La mine la tara in Otopeni nu avem asa tehnologie. Per total, pe drumuri virajate, combinatia de motor, cutie si suspensie e ce trebuie.
    2 points
  2. Multumesc pentru vizita si pentru încrederea acordata! Ambele mașini sunt de vis!
    2 points
  3. Dacă tot s-a terminat Paștele dar mai aveam câteva zile libere am zis să mai rezolv câteva chestii. Așa că mi-am adus sculele lângă mașină și m-am apucat de înlocuit luminile ambientale: Cele vechi aveau doar o culoare, erau flexibile și ieșeau mai tot timpul din ușă, așa că am cumpărat altele de pe Aliexpress, cu leduri RGB si controlate de pe app prin Bluetooth. Am luat kit-ul de 6 piese, doar pentru uși și bord, dar poate fi cumpărat in variante diverse, cu lumini la picioare, în buzunarul ușilor si cu iluminatul mânerelor. După ce am desfăcut fețele de uși și am scos benzile vechi, am început cu... cele de pe bord,întrucât se conectează la modulul master care comunică cu celelalte patru. Am identificat plusul pe poziții, am tras firele pană la el și până la masa caroseriei și apoi am conectat cele două benzi la modul, am testat și s-au luminat. Partea mai dificilă a fost traseul de urmat al cablurilor,unde am avut ceva chinuială. Apoi am trecut la ușa spate stânga, pe spate am refolosit firele de la benzile vechi, iar pe față nu a mers... am scos multimetrul să măsor, s-a desprins firul de minus. 😁 Am tras o fugă la dedeman si am cumpărat alt multimetru si am continuat cu identificarea firelor După ce am probat pe stânga, am trecut la dreapta. SFAT: dacă vă apucați, testati de fiecare dată, pentru a nu munci de două ori. 😁 La final, după ce m-am asigurat că totu funcționează cum trebuie, am pus fețele de uși la loc și am închis lucrarea. Am testat să văd dacă m-ai ies benzile din fețele de uși, prin închiderea și trantirea ușilor 🤣, de mai multe ori și se pare că rigiditatea acestora ajută să rămână pe poziție. În încheiere un clip scurt before & after:
    2 points
  4. Exista si oameni care investesc si se ocupa , au si service si altele , nu toti sunt mafioti ca primarul In dreapta e Kaufland de cartier si in stanga reprezentanta Dacia , pe centura cum treci de baraj Eu prefer automata S10 cand nu e ger afara , atunci e inchisa In rest , eu nu am nimic cu cei care muncesc si investesc , tot respectul Nu toate spalatoriile sunt din alea cu 3 locuri si intrare din strada , probabil ai crezut ca din asa ceva si-a luat masina Cine se uita la 5 lei se duce si la alea Dar nu toti , cand aspiram masina a venit unul cu o Sonata plina de noroi , fara sa treaca prin spalatorie , direct la aspirat Si acolo , a inceput sa care apa cu mana de la robinetul de spalat lavete si sa arunce pe masina Uite ca a bagat si Taycanul acolo Pe site la Porsche e si pretul de ex la jucaria asta Taycan Turbo S de la 219.226,56 EUR Pretul include TVA
    1 point
  5. Eu chiar nu sunt satul de golf 4 daca mie mi te-ai adresat.
    1 point
  6. MG evident , nu cred ca se gandea nimeni la GMC-uri
    1 point
  7. 210 mii de euro a costat? Sau 210 mii de km are masina?
    1 point
  8. Daca o sa te uiti pe aproape orice ulei 0w30 sau 5w30, o sa vezi ca specifica norma 504.00/507.00
    1 point
  9. O solutie de compromis ar fi sa setezi afișarea vitezei in mod digital in locul autonomiei, in centrul cadranului din dreapta, al vitezometrului. E neplacut, dar cu ce radare sunt azi pe strada, e mai sănătos.
    1 point
  10. @corad0m'ai inteles partial gresit. Volvo imi place, am avut 5 ani, mai sunt 2 in familie. 0 probleme pana acum. Poate am tras noi lozuri norocoase. Si il pun la aceeasi masa, din moment ce noul XC90 e 110k cum zice @acidone77mai sus. M'as intoarce oricand cu placere la un Volvo. Mazda am mentionat doar in lista cu masini ce se gasesc in plaja de pret 60k-70k PHEV. Nu sunt fan asiatice, nu imi place stilul lor. Initial am scris un mesaj super lung. Apoi mi'am dat seama ca nu trebuie sa ma justific in fata nimanui pentru felul cum cheltuiesc banii munciti de mine. Va urez tuturor putere de munca si creiere odihnite, ca sa ajungeti sa va faceti orice moft doriti, fie ca e vorba de masini, vacante, proprietati, ceasuri, bijuterii etc.
    1 point
  11. Stiu ca pare SF, dar calculele sunt cam asa, pentru acest frecus prin oras: Pe benzina, as avea consum aprox 18-20 / suta de km. Punem 20 sa fie rotund . La aprox 1000 de km pe luna, inseamna 200 de litri. Cam 3 plinuri de benzina, deci cam 1500-1700 de lei. Pe curent Hidroelectrica pana in martie inclusiv 0.8 lei/kwh, fac cam 35 de km cu o incarcare full de 14 kwh. Inseamna 11.2 lei o incarcare, deci cam 330 de lei pe luna. Daca vorbim pe un intreg, ies grosso modo 1200 de lei pe luna economie, adica 14400 de lei pe an. Singurul efort e ca bag masina in priza. Si ca atunci cand m'am hotarat la un model si la un buget, am renuntat la ceva mai puternic, mai dotat, in favoarea uneia PHEV. Poate de aceiasi bani ma puteam uita la un Cayenne S, sau poate un GTS mai vechi. Dar ce rost avea? Are si asta putere mai mult decat suficienta. Sa mai zic si de impozit? Ca la Otopeni momentan e 0. Ma mai ajungea si ala vreo 2000 de lei pe an. Eu asta nu inteleg: Daca am masina scumpa, de ce nu m'as uita la chestii pe care sa le pot economisesc super simplu? Prefer sa fac altceva mai smart cu banii, sa imi fac un alt moft scump, sau sa duc copiii intr'o vacanta, sau orice altceva, in loc sa ii las in benzinarii. Mai mult decat atat, legat si de panouri: Cu preturile de pana in Martie inclusiv, am ajuns la 800-900 de lei / luna factura la Hidroelectrica, dintre care vreo 600 de lei sunt numai incarcarile celor 2 masini. Am pus o instalatie cu putere de 10 kw, fara baterie, care m'a costat 23500 de lei. In ritmul asta as fi rentabilizat investitia in 3 ani si ceva. Dar luna trecuta Hidroelectrica mi'a trimis notificare ca in aprilie pretul kilowattului va fi de 1.04 lei. Din mai incolo inca nu am primit nimic, dar probabil din ce in ce mai sus. Deci probabil o sa se rentabilizeze ceva mai rapid.
    1 point
  12. Nurvil Audi cat timp vindeau prin Weltauto erau samsari Nu vad de ce s-ar fi schimbat Trebuie sa cunosti bine pe cineva acolo ca sa afli adevarul despre masinile vandute
    1 point
  13. Nu e vorba ca iti permiți, ca sigur, toti care isi permit 20-30k pe o masina noua mai au si 400€ sa dea anual pe 4l de ulei si un filtru, dar nu e despre asta. E despre faptul ca e hotie la drumul mare cand pe aceleasi piese platesti intre 50-200% in plus, ca sa ce? Pt ca serviciile nu sunt nici pe departe premium, cum te-ai astepta. Cel putin nu din experienta mea la 2 marci complet diferite. Pana la urma de ce sa dau mai mult cand pot sa dau mai putin pe aceeași chestie? Din snobism? Cresc banii in copaci sau? n-am înțeles. No, la toyota chr ca idee nu am platit mai mult de 7xx ron niciodata asa ca nu "toate-s scumpe". Dar tot servicii "meh". Am fost si la opel si la volvo si si suzuki personal pt niste vopseli. Niciuna nu a avut nicio treba cu realitatea. Ai avut noroc, csz. Conteaza artistul care ti-o face. Pe casco sau rca nu prea ma întereseaza pt ca nu e pe banii mei, insa daca ar fi sa fie, sigur as intreba in 2-3 locuri costul pieselor inainte sa dau comanda. Se intampla cateaodata ca la reprezentanta sa fie lafel sau mai ieftin decat la magazin de piese auto. Legat de casco iți relatez un caz real: un amic merge la reprezentanta x sa ii schimbe parbrizul pe banii lui. Ii se cere o suma, sa spunem 7k ron(pe un parbriz!). Intrun final o face pe casco, iar pe factura apare o suma mai mare, cam 9k ron. La care: pai, pe casco e alt pret.
    1 point
  14. Sunt si la noi zone fara praf, dar la munte. Tot ce e la ses e inecat in praf, in principal din cauza precipitatiilor reduse, a vantului si lipsei padurilor. Plus noroi adus pe sosea de camioane/tractoare.
    1 point
  15. Din cauza injectoarelor siemens care se strica foarte des
    0 points
  16. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!