Să nu se înțeleagă nicio secundă că aș face lobby vreunei reprezentanțe și nici nu intenționez să schimb mentalități.
Spun doar că serviciile specializate costă. Cu atât mai mult serviciile premium.
Nici pe mine nu mă dau banii afară din casă, dar nu asta este ideea, și nici mort după reprezentanțe nu sunt, dar măcar pot să-i trag de ouă dacă am probleme cu serviciile lor.
Am revopsit elemente de caroserie la două mașini noi (la câteva luni de la achiziționare) la o reprezentanță Skoda, dintre care una cu o culoare destul de pretențioasă, orange, și da, ambele au ieșit foarte bine.
Am vopsit și la pomul lăudat, cum am spus, că era mai ieftin, și mi-am cerut banii înapoi pe lucrarea de mântuială pe care am specificat-o mai sus.
Am făcut revizii la reprezentanță și după ce mașina mi-a ieșit din garanție și nu am avut nicio problemă cu mașina.
Am o cunoștință care locuiește în Franța și are un Audi A5 mai vechi pe care l-a achiziționat de nou. Și acum, după atâția ani, tot la reprezentanță îl duce pentru diferitele intervenții și nici pe ea nu o dau banii afară.
Fiecare face ce vrea cu banii lui, dar eu unul am pretenții că atunci când am mașina nouă și piesele puse pe ea, cele care se defectează sau se deteriorează, să fie noi și de origine și montate de cineva care știe ce face.
Casco?
La mașina nouă din 2023 am plătit anual 5000 lei.
Din cauza faptului că am avut o daună la ea din vina mea, la asta de o am acum, Casco a crescut la 8000 lei. Cu 3000 lei scurt.
Ce ar trebui să fac? Să nu îi mai fac Casco că e scump?
E o vorbă din popor care spune că scumpul mai mult păgubește, dar, na, oi fi eu pe dos.
Toți vor să facă reviziile te miri pe unde că sunt scumpe, dar când căutăm mașini sh, căutăm mașini cu istoric, cu intervenții în reprezentanță.
Oare de ce?