Nu e vorba ca iti permiți, ca sigur, toti care isi permit 20-30k pe o masina noua mai au si 400€ sa dea anual pe 4l de ulei si un filtru, dar nu e despre asta. E despre faptul ca e hotie la drumul mare cand pe aceleasi piese platesti intre 50-200% in plus, ca sa ce? Pt ca serviciile nu sunt nici pe departe premium, cum te-ai astepta.
Cel putin nu din experienta mea la 2 marci complet diferite.
Pana la urma de ce sa dau mai mult cand pot sa dau mai putin pe aceeași chestie? Din snobism? Cresc banii in copaci sau? n-am înțeles.
No, la toyota chr ca idee nu am platit mai mult de 7xx ron niciodata asa ca nu "toate-s scumpe". Dar tot servicii "meh".
Am fost si la opel si la volvo si si suzuki personal pt niste vopseli. Niciuna nu a avut nicio treba cu realitatea. Ai avut noroc, csz. Conteaza artistul care ti-o face.
Pe casco sau rca nu prea ma întereseaza pt ca nu e pe banii mei, insa daca ar fi sa fie, sigur as intreba in 2-3 locuri costul pieselor inainte sa dau comanda. Se intampla cateaodata ca la reprezentanta sa fie lafel sau mai ieftin decat la magazin de piese auto.
Legat de casco iți relatez un caz real: un amic merge la reprezentanta x sa ii schimbe parbrizul pe banii lui. Ii se cere o suma, sa spunem 7k ron(pe un parbriz!). Intrun final o face pe casco, iar pe factura apare o suma mai mare, cam 9k ron. La care: pai, pe casco e alt pret.